Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Vet ikke om han er litt for lik Asante, men han name-dropper oss når det snakkes om retur til Norge... http://m.nettavisen.no/sport/fotball/bolly---veldig-usikker-pa-framtiden/3423193043.html

"Han følger fortsatt litt med på hva som skjer i Tippeligaen.

- Jeg får ikke sett kamper, men jeg holder meg oppdatert med nyheter på nettet. Jeg har en del venner som spiller i Norge, blant annet i Stabæk, sier Bolly.

- Har de prøvd å lokke deg tilbake?

- Hehe, nei. De har ikke det, svarer 25-åringen humrende."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var med laget idag, tror det kan bli bra! Så pigg ut på treningen ☺

En motivert og 100% på Daniel Braaten er en berikelse for oss så gjenstår det å se om skotten klarer å trykke på de rette knappen. Reka klarte det ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har drømt om å se Braaten i blått siden cupkampen mot Skeid 7 august. 2002. Det vil si den Braaten som er på, og som er en forsterkning for ethvert lag. Bolly er jo Holmliagutt, og vi er jo det nye Holmlialaget, så hvorfor ikke, come on. Men IA sikter gjerne enda høyere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja hent Bolly! Ville helt klart vært en forsterkning. 2 stabæk spillere blant top 5 raskeste på fifa!! hva faen kan gå gærnt? Hent han a.

 

Ville også vært veldig bra reklame klubben!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja hent Bolly! Ville helt klart vært en forsterkning. 2 stabæk spillere blant top 5 raskeste på fifa!! hva faen kan gå gærnt? Hent han a.

 

Ville også vært veldig bra reklame klubben!!

Skulle de reklamert med FIFA da eller? ?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høyland har INGENTING i klubben vår å gjøre. Noen ganger må man sette ned en påle i bakken hit og ikke lenger og her går man for langt på skalaen for uønskede spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Har gjort litt research rundt Høiland de siste døgnet. Guess why?

Uansett, det folk sier er - JA han er en klysete type, men ingen, ingen jobber mer for laget en Høiland.

 

Mitt ankepunkt er at han scorer for lite mål.

 

Om valget står mellom Stabæk og Godset er det vel uansett mest sannsynlig at han velger det siste

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer Høyland noen gang til Stabæk leverer jeg inn sesong kortet. Han er så gjennom bedritent usympatisk at det orker jeg ikke se på.

Kommer Høiland noen gang til Stabæk regner jeg med at Messi jekker han ned de hakkene som er nødvendig.

Men nå er det engang sånn at en spiss gjerne skal ha litt temperament, jmf Nannskog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Har gjort litt research rundt Høiland de siste døgnet. Guess why?

Uansett, det folk sier er - JA han er en klysete type, men ingen, ingen jobber mer for laget en Høiland.

 

Mitt ankepunkt er at han scorer for lite mål.

 

Om valget står mellom Stabæk og Godset er det vel uansett mest sannsynlig at han velger det siste

 

@ringo

 

9 mål på 12 starter (11 innhopp) i Eliteserien for Molde i fjor

1 mål på 2 starter i cuppen for Molde i fjor

2 mål på 4 starter i europaleague for Molde i fjor..

 

Synes ikke det er så ueffent jeg..

 

Hvis han vil ha mye spilletid så er det vel et tryggere valg å gå til oss enn godset? Er riktignok ikke kjempemye å velge mellom på topp i godset heller, men betraktlig større konkurranse enn hos oss..

 

Han er en spesiell type, men jeg tror det kunne fungert bra jeg... Skulle bare helst sett at han var 10cm høyere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...