Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Beste spissen i TL om man regner forholdet mellom mål scoret og poeng plukket i de årene jeg fulgte skikkelig med. Eneste som var i nærheten var Tarik i sin beste periode i FFK.

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Når vi først låner spillere fra twente, hva med børven? Han kunne trengt å re-starte karrieren

Ja det ville vært MEGET bra

 

 

4 mål på 34 kamper for Twente er ikke akkurat til å få bakoversveis av nei. Hadde ikke vært meg i mot å se ham komme tilbake i stilen hos oss. Kanskje spesielt om han kan senke Fagermos ellever med gutter født og oppvokst på Falkum.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ganske sikker på at dette er snakk om Bolly. Knall signering isåfall.

 

 

Hvor har du det fra?

 

 

Name droppet jo stabæk i et intervju for noen uker tilbake, sier han holder seg oppdatert med norsk fotball, og har en del kompiser blant annet i stabæk. Vet for en fact at han er veldig god kompis med Ohi. Bolly sliter med spilletid og IAO har nok definitivt tatt kontakt. Vi har hatt et godt forhold med spillere fra Holmlia, og Bolly har nok sikkert blitt litt inspirert av det DIO fikk til i klubben. Så blir veldig overrasket om det er noen andre enn Bolly som blir vår neste signering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ganske sikker på at dette er snakk om Bolly. Knall signering isåfall.

 

 

Hvor har du det fra?

 

 

Name droppet jo stabæk i et intervju for noen uker tilbake, sier han holder seg oppdatert med norsk fotball, og har en del kompiser blant annet i stabæk. Vet for en fact at han er veldig god kompis med Ohi. Bolly sliter med spilletid og IAO har nok definitivt tatt kontakt. Vi har hatt et godt forhold med spillere fra Holmlia, og Bolly har nok sikkert blitt litt inspirert av det DIO fikk til i klubben. Så blir veldig overrasket om det er noen andre enn Bolly som blir vår neste signering.

 

 

Nå er ikke jeg superoppdatert på Bolly, men er ikke fyren midtbanespiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hos Fortuna Düsseldorf har Bolly spilt hele tid høyre offensiv midtbane / høyrekant.

Så er han egentlig ingen midtspiss.

Konrakten hans i Fortuna Düsseldorf løper ut 30.06.2016.

Og selv om Düsseldorf spiller en veldig svak sesong i år (laget kjemper om å omgå nedyrkk i 2. Bundesliga), klarte han ikke å spille seg i førsteelleveren.

Kan forestille meg at han kan gjøre en "re-start" på karrieren i Stabæk. Men det spørs hvor mye Düsseldorf vil ha i overgangsum.

Endret av LEVERKUSEN
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Ganske sikker på at dette er snakk om Bolly. Knall signering isåfall.

 

 

Hvor har du det fra?

 

 

Name droppet jo stabæk i et intervju for noen uker tilbake, sier han holder seg oppdatert med norsk fotball, og har en del kompiser blant annet i stabæk. Vet for en fact at han er veldig god kompis med Ohi. Bolly sliter med spilletid og IAO har nok definitivt tatt kontakt. Vi har hatt et godt forhold med spillere fra Holmlia, og Bolly har nok sikkert blitt litt inspirert av det DIO fikk til i klubben. Så blir veldig overrasket om det er noen andre enn Bolly som blir vår neste signering.

 

 

Nå er ikke jeg superoppdatert på Bolly, men er ikke fyren midtbanespiller?

 

 

Hovesaklig høyre midt, men kan spille i flere posisjoner. Var vel spiss da han han først kom til Dusseldorf, var vel en del på topp for LSK også om jeg ikke husker feil. Trooor han trives best i den posisjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...