Jump to content

Recommended Posts

• Replies 33.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min sønn Herman Geelmuyden har idag inngått proffkontrakt med klubben i sitt Blaa hjerte.   Så stolt!   Stor dag for hele familien! 💙

Det er mye man gjerne skulle delt med den utsøkte forsamlingen Stabæk Support, men Inge André er streng mot meg og sier at jeg er løsmunnet. Jeg har likevel fått lov fra Mr Olsen til å gi en oppdateri

Nå skal ikke jeg romantisere så alt for mye. Men, er det ikke dette som er kult med Stabæk? Spillere som har vært i klubben og gjort det bra, prøver seg i utlandet uten helt å lykkes og som blir invit

Posted Images

Det er et mareritt å klippe og lime på jobb pc'n, men her finner dere noen svar på et Malmø forum hvor jeg spurte om Agon:

www.svenskafans.com/fotboll/mff/forum.aspx

Edit:

Noen stikkord:

Bra personlighet.

Box-spiller, goalgetter, effektiv.

Noe skadeplaget, avhengig av at medspillere skaper muligheter.

Edited by AndersBD

Det er et mareritt å klippe og lime på jobb pc'n, men her finner dere noen svar på et Malmø forum hvor jeg spurte om Agon:

www.svenskafans.com/fotboll/mff/forum.aspx

Edit:

Noen stikkord:

Bra personlighet.

Box-spiller, goalgetter, effektiv.

Noe skadeplaget, avhengig av at medspillere skaper muligheter.

Gode skussmål fra fansen og han virker samtidig å være en spiller de respekterer og unner suksess. Positivt!

IA tar ikke hva som helst, og vet hva han vil ha. Hvis dette klaffer så virker det som om vi her kan få en godt likt spiss, med erfaring både fra CL og Serie A, som er sulten på å få karrieren på stell igjen iform av mye spilletid og kanskje få en plass i Albanias EM tropp. Så får vi bare håpe at IA nok engang har funnet sin gullfugl og vår tids Nannskog/Dio; Vinnerskallen med lederegenskaper ... En ting vet vi ihvertfall; Han kommer ikke til Stabæk for pengenes skyld. For jeg kan ikke skjønne noe annet enn at dette movet må være sinnsykt dyrt for Mehmeti.

At han ikke har bøttet inn med mål tidligere er ikke nødvendigvis en fasit på hvordan han kommer til å gjøre det for oss. Diomande hadde ikke flust med mål før han kom til Stabæk, vi så hvordan det gikk.

Edited by Yassine