Jump to content

Recommended Posts

• Replies 33.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min sønn Herman Geelmuyden har idag inngått proffkontrakt med klubben i sitt Blaa hjerte.   Så stolt!   Stor dag for hele familien! ?

Det er mye man gjerne skulle delt med den utsøkte forsamlingen Stabæk Support, men Inge André er streng mot meg og sier at jeg er løsmunnet. Jeg har likevel fått lov fra Mr Olsen til å gi en oppdateri

Nå skal ikke jeg romantisere så alt for mye. Men, er det ikke dette som er kult med Stabæk? Spillere som har vært i klubben og gjort det bra, prøver seg i utlandet uten helt å lykkes og som blir invit

Posted Images

Stefan Johansen!

Det skal vel være en spiller som holder meget høy Tippeligaklasse som kommer, og Tippeligaen er vel ikke bedre enn at Stefan på sitt beste bør kunne gå innunder den kategorien ... Selv om han skulle blitt mobbet bort fra Celtic for slett spill under lengre tid. Stabæk er virkelig blitt Plassen for de som vil revitalisere sin karriere! Edited by Offside

Ble vel skrevet om noe Chelseagreier, om det da lander et fly fra London ikveld, er det ikke vanskelig å tenke seg at det kanskje var noe hold i det som ble skrevet?

Tipper det er snakk om et lån på en ung, defensiv midtbane fra Chelsea, som har fått et par bytter i Premier League, men som ikke holdt helt det nivået.

Møtte IA på butikken får 20 min siden så han er helt klart ikke på Gardemoen, mulig at han skulle hjem og spise og at noen kommer med et senere fly i dag !

Var vel Oddbjørn som hentet svensken...?

Kom over Hobro-kamp i kveld. Der kom Pål A. Kirkevold inn som innbytter tidlig i kampen. Robust, teknisk, fotballklok spiller. Fin alder (24). Decent scoringsrate også. 3-årskontrakt fra 2015, ble kjøpt for drøye 800k den gang.

Hobro rykker mest sannsynlig ned og Kirkevold har ikke fått flust med spilletid. Comeback i Tippeligaen neste? I så fall bør vi være på denne, synes jeg!

Møtte IA på butikken får 20 min siden så han er helt klart ikke på Gardemoen, mulig at han skulle hjem og spise og at noen kommer med et senere fly i dag !

Svenske? Litt forvirrende med folk som har representert flere nasjoner.

Svenske? Litt forvirrende med folk som har representert flere nasjoner.
Agon Mehmeti er vel mest nærliggende.