Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Skulle nesten tro det var en aprilspøk å ikke makte og hente nye med den starten Stabæk har hatt på sesongen. Men slik er det å være en liten klubb..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle nesten tro det var en aprilspøk å ikke makte og hente nye med den starten Stabæk har hatt på sesongen. Men slik er det å være en liten klubb..

Da endte vi på en sterk 3 i dette overgangsvinduet. Det ble ikke som fjoråret og vi ser nok litt av effekten BB hadde på å tiltrekke seg spillere. Nå er vi tilbake i hverdagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes de første 60 mot Molde var så oppløftende at jeg har trua på at også dette laget kommer til å bite godt ifra seg. Alex, Agon og Eghan har fått litt mer tid til å settle in, Birger, som til tross for at han ennå ikke er 100%, imponerte i første kamp fra start på mange måneder. Får håpe at gutta har fått brukt påsken godt, og at vi kan få restartet Tippeligaen med en befriende deilig borteseier mot B/G søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra du er troende Norris :) (Herregud og Jeez I posten din).

Men så du det upressede innlegget fra Moldes venstrekant som avgjorde kampen mot Molde? Blir kanskje litt tøft å møte Trond Olsen om vi stiller med samme høyre back? Men håper trua di slår til!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det upressede innlegget det refereres til hadde ingenting med høyrebacken vår å gjøre.

 

Høydepunktene viser at det var Asante som gjorde en håpløs pressjobb i den situasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror fortsatt vi står med ni poeng etter Sarpsborg-kampen, selv om vi ikke panikkhandlet eller sparket noen slik en del forumbrukere ser ut til å ønske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal selvsagt være høyt under taket her på forumet, men nå begynner jeg personlig å få nok av de sure oppstøtene til Arni og Nr. 14.

 

Begge synes å ha behov for stadig å spre negativitet. Kunne dere tatt dere en forumpause snart?

Siden du ber om forumpause så må jo det vurderes. Det som blir spennende å se er hva statusen er etter hjemmekampen mot Odd 1 mai. Da får vi nok en god indikasjon på om vi har fått en god start på sesongen eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på enda flere forum-brukere på morgendagens trening, siden det virker som det blir tynt I Bodø. Gutta sier det betyr endel

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på enda flere forum-brukere på morgendagens trening, siden det virker som det blir tynt I Bodø. Gutta sier det betyr endel

 

Støttes. Anbefaler å møte opp ca 30 min etter oppsatt treningstid. Dagen før match er det ofte videoanalyse før de kommer ut på feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det skal selvsagt være høyt under taket her på forumet, men nå begynner jeg personlig å få nok av de sure oppstøtene til Arni og Nr. 14.

 

Begge synes å ha behov for stadig å spre negativitet. Kunne dere tatt dere en forumpause snart?

Siden du ber om forumpause så må jo det vurderes. Det som blir spennende å se er hva statusen er etter hjemmekampen mot Odd 1 mai. Da får vi nok en god indikasjon på om vi har fått en god start på sesongen eller ikke.
Du trenger ikke ta pause for min del, du er inne på det jeg mener her nå. Hadde ting sett dårlig ut etter 1. mai hadde jeg hatt forståelse for ytringer tilsvarende de jeg kritiserte over her. Jeg synes bare det virker jævlig dumt å konkludere med noe som helst etter 2 runder. :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fantastisk uttalelse fra en leder i klubben:

 

"... de er ikke blitt dårligere fotballspillere av ikke å være med på lagbildet eller trene med A-laget..."

 

Så fravær av god personalbehandling, åpen dialog og normale mellommenneskelige relasjoner virker altså ikke negativt inn på unge gutter i en prestasjonsgruppe i Bergen...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan jo se ut på oppsettet hos NFF at Race starter mot 08, dvs at om Stabæk har tenkt å bruke ham mer denne sesongen, så MÅ de gi ham kontrakt, eller så lar de ham modnes på rot som Bencsik. Jeg håper og tror at vi kan opprette ny tråd på unge Edvard Race etter denne kampen!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva har skjedd med Bencsik egentlig? Noen som vet?

Han spiller g19 og 2 divisjon, ihvertfall siste kamp mot Harstad. Han er neppe blitt noe dårligere spiller, men såvidt jeg vet trener han ikke med A-laget heller, så hva som er greia der, er det vel bare Stabæk som kan svare på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"Neppe blitt en dårligere spiller". Hvor god er/var han egentlig? Utmerker han seg på g19 og andrelaget?

Han er i hvertfall ikke noe dårligere enn de andre a-lags spillerne, det er ingen av de som etter mitt syn utmerker seg pr idag hverken på G19 eller 2 div. Til hans disfavør er vel Stabæk godt besatt på de plassene han bekler pr nå.. At Stabæk leier inn benke-fyll, les Eghan istedet for å utvikle ham og la han trene med de beste. Ifølge statistikkene hadde han 25 kamper på benken og 5 innhopp totalt ifjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså. Hvis han ikke er noe dårligere enn "de andre a-lags spillerne" så rangerer du han altså som vår beste spiller, evt like god som de beste? Når det gjelder innhopp som ving hadde vel Haugstad betydelig flere, og hvor mange unge reserver kan vi satse på samtidig? At Eghan ikke var det de trodde da de signerte han får være en annen sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...