Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Altså. Hvis han ikke er noe dårligere enn "de andre a-lags spillerne" så rangerer du han altså som vår beste spiller, evt like god som de beste? Når det gjelder innhopp som ving hadde vel Haugstad betydelig flere, og hvor mange unge reserver kan vi satse på samtidig? At Eghan ikke var det de trodde da de signerte han får være en annen sak.

 

 

Ingen andre enn du som nevner ham opp mot de beste på a-laget, noe han selvfølgelig ikke er (ennå) ;-) Enig i at vi ikke kan satse på alle ungdommer samtidig og jeg.. Lykke til med kampen ikveld Odd!!

Endret av Tigs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er det jeg er usikker på, ja. Som spiller har han mye å tilføre oss, men han blir nok for dyr.

Enig i at vi trenger spillertypen - det er jo i hvert fall verdt et forsøk. Hvis han kunne tenke seg hjem til Oslo-området, og VIF ikke vil ha ham så er det vel bare LSK, Strømsgodset og oss igjen av åpenbare alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Match made in heaven ... Vi trenger hans rutine, herlige dype løp og målteft, og for han må det være godt å komme tilbake til noen som vet hvordan det er å være målskive for TV 2s tendensiøse, lettvinte form for "journalisme"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Johan, du hadde en helt fantastisk 2008-sesong, og var tidvis veldig god i sesongene som fulgte, men at du både skal

1. komme tilbake til Stabæk

OG

2. komme tilbake i god gammel form

OG

3. løfte laget offensivt

 

..det tror jeg først når jeg ser det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Hauger god nok lenger...? Litt skeptisk til gamle helter som , bevare meg vel, har vært strålende for Stabæk som unge, fremad stormende, sultne spillere. Litt annet utgangspunkt og motivasjon kanskje når man runder 30...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 274

Med mindre det har skjedd noe helt spesielt med Henning, er jeg overbevist om at han fortsatt er god nok for oss. For gammel er han helt klart heller ikke (han fyller vel 30 i sommer?).

 

Jeg tviler kanskje at vi er gode nok for ham(?), men en Henning i form hadde helt klart gjort jobben enklere for Morten & Co bak der.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Hauger god nok lenger...? Litt skeptisk til gamle helter som , bevare meg vel, har vært strålende for Stabæk som unge, fremad stormende, sultne spillere. Litt annet utgangspunkt og motivasjon kanskje når man runder 30...

 

Morten holdt vel nivået når han kom tilbake, så det burde vel ikke by på problemer. Enig med geirti, spørs om STB er det han ønsker nå. Kan være han håper på et par, tre år til i utlendighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


31 år, inn og ut av laget, scorer sjelden, fantastisk i medgang og elendig i motgang, vant med feit lønningspose...skal vi gjette på at han havner i Enga?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han signerte vel faktisk en avtale med oss, under forusetning at Brann ville slippe ham i sommerviinduet (han hadde vel under 6 mnd igjen av kontakten og slet benken). Men så ombestemte Brann seg, og ga benkesliteren et tilbud på over 3 millioner i årslønn. Så vidt jeg husker ble han med det lønnsledende i Brann - muligens med unntak av Martin, da.

 

Ellers enig med kkh, denna fyren er ikke noe å ha. La oss håpe han blir fast på førstelaget til Rosenborg.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...