Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

Hvorfor kjøper vi en midtstopper. Er Næss på vei bort

 

Les resten av forumet.

 

(Ja.)

Så det leste i feil rekkefølge :) takk for tipset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Twitter: To nigerianere på prøvespill i Stabæk nå: Anthony Okpotu og Prince Aggreh. Begge er angrepsspillere.

 

De var her forrige uke også

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig å få tak i en ny høyre back. IAO savnet duellstyrke sentralt på Karadas scoring sist. Men Huseklepp fikk jo også gå I fred og prikke innlegget. Har kommet alt for mange upressede innlegg iår

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde ikke Johan vært klar nå, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Forrige uke trente han mye alternativt, kun onsdag han trente med laget. Denne uken har jeg kun sett en av treningene og da var Johan med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Burde ikke Johan vært klar nå, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Forrige uke trente han mye alternativt, kun onsdag han trente med laget. Denne uken har jeg kun sett en av treningene og da var Johan med.

Ingen Johan på trening i dag, såvidt jeg kan se.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Totto, går det bra med Nilsson I forsvaret idag?

Fikk ikke sett så mye av han før jeg gikk, men han var i hvert fall en av de mykeste under oppvarmingen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Totto, går det bra med Nilsson I forsvaret idag?

Fikk ikke sett så mye av han før jeg gikk, men han var i hvert fall en av de mykeste under oppvarmingen.

 

 

Tom Schelvan, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alanzinho er kontraktsløs for øyeblikket i følge silly season Norge. Hadde vært døds gøy å se han i Stabæk igjen!

Hadde økt tilskuertallet ganske kraftig for å si det sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Alanzinho er kontraktsløs for øyeblikket i følge silly season Norge. Hadde vært døds gøy å se han i Stabæk igjen!

Hadde økt tilskuertallet ganske kraftig for å si det sånn.
Dersom han hadde holdt 2008-nivået, ja.. Tror du virkelig han gjør det? Neitakk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Alanzinho er kontraktsløs for øyeblikket i følge silly season Norge. Hadde vært døds gøy å se han i Stabæk igjen!

Hadde økt tilskuertallet ganske kraftig for å si det sånn.
Dersom han hadde holdt 2008-nivået, ja.. Tror du virkelig han gjør det? Neitakk

 

 

Med tanke på at alle i Bærum, fotballfan eller ikke, vet hvem Alanzinho er, tror jeg det hadde vært fullt på stadion iallfall de første 3-4 kampene. Spiller ingen rolle om han holder 2008-nivået; det gjør han ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig har nivået hans noe med saken å gjøre.. I fotballsammenheng er han gammel og avdanket... At Martin Andresen signerte gjorde ikke at folk stormet til Nadderud, men han er da en spiller ALLE i Bærum vet hvem er?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig har nivået hans noe med saken å gjøre.. I fotballsammenheng er han gammel og avdanket... At Martin Andresen signerte gjorde ikke at folk stormet til Nadderud, men han er da en spiller ALLE i Bærum vet hvem er?

Alanzinho har nok et større navn enn Martin Andresen i Bærum. Med Martin rykket vi ned, med Alanzinho vant vi seriegull.

33 år er vel ikke en alder som skulle tilsi at man er gammel og avdanket. Ikke dermed sagt at han holder nivåmessig, men aldersmessig burde han fint kunne holde i minst 2-3 år til før han kan betegnes som gammel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig har nivået hans noe med saken å gjøre.. I fotballsammenheng er han gammel og avdanket... At Martin Andresentv-kamera signerte gjorde ikke at folk stormet til Nadderud, men han er da en spiller ALLE i Bærum vet hvem er?

 

Alanzinho er den desidert største publikumsmagneten vi har hatt i klubben og trolig i norsk fotball (i hvert fall i nyere historie). ALLE ville se ham, husker f.eks oppstyret på Elverum i forbindelse med en trenings-/vennskapskamp (pga Hedenstad). En motivert Alan som trikser og viser sine kunster for TV-kameraene ville vært beste markedsføringen vi kunne fått. Så ville selvfølgelig de par-tre første kampene vist nivået hans. Tror han er den enste som kan trekke flere tusen på navnet sitt som (kanskje?) kan være realistisk for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og kampene skal vinnes ved at den elektriske, sydlandske stemningen på Nadderud skremmer vannet av motstanderne da eller?

 

Uansett er det nok bortkastet tid å diskutere dette. Alan vet hvor fattige Stabæk er, og IAO vet hvor griske Alan og agenten hans er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Selvfølgelig har nivået hans noe med saken å gjøre.. I fotballsammenheng er han gammel og avdanket... At Martin Andresen signerte gjorde ikke at folk stormet til Nadderud, men han er da en spiller ALLE i Bærum vet hvem er?

Vet ikke om jeg gidder å diskutere med deg hvis du sammenligner Alanzinho med Martin Andresen.
MA har nesten dobbelt så mange minutter i drakta som Alan, da... Mye større helt enn Alan, i mine øyne.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Selvfølgelig har nivået hans noe med saken å gjøre.. I fotballsammenheng er han gammel og avdanket... At Martin Andresen signerte gjorde ikke at folk stormet til Nadderud, men han er da en spiller ALLE i Bærum vet hvem er?

Vet ikke om jeg gidder å diskutere med deg hvis du sammenligner Alanzinho med Martin Andresen.
MA har nesten dobbelt så mange minutter i drakta som Alan, da... Mye større helt enn Alan, i mine øyne.

Så klart. Alanzinho er jo ikke vår nest beste spiller gjennom tidene ellernoe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...