Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg vet at Superblaa har connections når det gjelder Muri... Så om han sier at Muri er på vei bort så stemmer nok det!!! Skjønner godt at Superblaa ikke vil si B, det blir for dumt vist han har fått vite ting han ikke får avsløre... Det er jo bare kult at Superblaa gir oss litt inside info mener nå jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi være venner, venner eller fiender ?

 

Lalalala, lalalalalal, lalalala.....

 

Fin sang gitt.

 

Hvis insideinfo skal deles her inne, så bør vel PerS gå i seg selv, og det samme bør vel sikkert en gjeng med andre. Hvor mange ganger har ikke Rich sagt "det skjer noe i løpet av kort tid", etc ? Det vil si at han sitter på inside info, gjør det ikke ? Hva er forskjellen ? Kredibilitet ?

 

Verdt å legge merke til er jo at de som typisk har mye info, ikke har meldt seg på i denne debatten. Slum sier jo at det ikke er lurt å avsløre kilder. Jeg kunne jo sagt at det var bare et rykte, men da ville ingen trodd meg. Så lenge jeg vet at det er mer enn et rykte, så er det vel greit at jeg påpeker riktigheten av påstanden ved å si at jeg har kilder (uten å avsløre disse).

 

Noen var helt sikkert klar over at Ohr var på vei bort, men valgte å ikke si noe. Hvor fikk vi vite det fra ? Tornekrattets hjemmeside. Blir spennende å se hvilken supporterklubb som informerer oss om hvilken klubb neste Stabækspiller på vei bort velger.

 

Jeg kommer ihvertfall lukke munnen med noen 1000 segl ved neste korsvei, for denne salaten var jeg ikke forberedt til å tråkke i.

 

F o r z a S t a b æ k

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg går i meg selv hele tiden, og trives med det. Mitt utspill baserer seg på det Muri har meldt til meg for en tid tilbake. Og det var positivt mht. Stabæk-fremtid. Men gutten skal få lov til å bestemme selv - og til og med ombestemme seg. Neida - du har ikke tråkka i salaten. Du har bare vist engasjement.

Endret av PerS
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blandet av gjetning, magefølelse, noen halvsikre og noe ganske sikre kilder,, våger jeg meg på tips om AVGANG jeg og:

 

(-MARTIN)

-STIAN

- MADS

- IA

- MURI

- JON

 

OG LYKKES SLIMÅLENE I LYN Å NAPPE HENNING (ønsker å få han over sammen med landslagskolleger?) SÅ ER DET FULLBRAKT (hmm det hørte vel mer Påsken enn Julen til..)

21276[/snapback]

 

Tror jeg står ved det tipset fortsatt jeg gitt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


har noen invitert til en stor gjetterunde?

ok, her er min mening:

 

mads j - kanskje drar han (hvis han finner en ny klubb)

muri - ung og talentfull, kunnne tenke meg hvis en klubb kommer med et bra bud...

morten - samme som med muri

iao - nei nei og atter nei, han skal bli i stabæk!!!

 

god natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Chippen til Tottenham for 30 mill. Får vi mer å rutte med til spillerkjøp? Noen som vet noe om evt. klausuler i hans kontrakt?

21316[/snapback]

 

 

La det på forsidene. I tilleg kan vi forsatt få 250.000 pund hvis Everton kvalifiserer seg for E-cupen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Chippen til Tottenham for 30 mill. Får vi mer å rutte med til spillerkjøp? Noen som vet noe om evt. klausuler i hans kontrakt?

21316[/snapback]

 

 

La det på forsidene. I tilleg kan vi forsatt få 250.000 pund hvis Everton kvalifiserer seg for E-cupen

21317[/snapback]

 

Vi har mao en avtale om ca 10% av videresalg, er det så å forstå ? Eller er det kun denne regelen om utdanningskompensasjon som gjelder ? Skjønner i grunn ikke hvordan en kunne nøye seg med såpass lav pris ift prosent for videresalg. Det må ha vært ekstremt trange kår den gang.

 

Hvordan funker egentlig denne avtalen med Everton? Dette gjelder altså etter at Tobias har gått til FCK. Eller er han bare utleid ? Må jo si at Tobias har brakt mye penger inn i kassa om dette står seg.

 

Kanskje han har lyst til å spille for oss om et år ? Det hadde vært stas.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Chippen til Tottenham for 30 mill. Får vi mer å rutte med til spillerkjøp? Noen som vet noe om evt. klausuler i hans kontrakt?

21316[/snapback]

 

 

La det på forsidene. I tilleg kan vi forsatt få 250.000 pund hvis Everton kvalifiserer seg for E-cupen

21317[/snapback]

 

Vi har mao en avtale om ca 10% av videresalg, er det så å forstå ? Eller er det kun denne regelen om utdanningskompensasjon som gjelder ? Skjønner i grunn ikke hvordan en kunne nøye seg med såpass lav pris ift prosent for videresalg. Det må ha vært ekstremt trange kår den gang.

 

Hvordan funker egentlig denne avtalen med Everton? Dette gjelder altså etter at Tobias har gått til FCK. Eller er han bare utleid ? Må jo si at Tobias har brakt mye penger inn i kassa om dette står seg.

 

Kanskje han har lyst til å spille for oss om et år ? Det hadde vært stas.

21323[/snapback]

 

Avtalen er litt frekk. Det står nemlig ikke noe i kontrakten om at Tobbe trenger å være i Everton

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk prøver å stå frem å være tøffe, men bommer litt på bestantheten i mine øyne...

 

* ønsker å beholde * kraftuttrykk

 

Stabæk-formann Erik Loe sier at klubben ønsker å beholde André Muri og Mike Kjølø.

 

Vil beholde Kjølø og Muri

 

- som understreker at klubben ikke har fått noen henvendelser fra Vålerenga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Så Loe uttale seg i VG (Kun papirutgaven) at Jönnson ville få begrensede midler til å hente inn et par spillere. Personlig syntes Loe vi trengte en sterk midtbanespiller, samt en flankespiller...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Avtalen er litt frekk. Det står nemlig ikke noe i kontrakten om at Tobbe trenger å være i Everton

21342[/snapback]

 

 

Hvor lenge varer så denne avtalen? De kan da ikke ha vært så dumme at de har forpliktet seg å betale penger til oss hver gang de kvalifiserer seg til E-cupen, for all fremtid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Avtalen er litt frekk. Det står nemlig ikke noe i kontrakten om at Tobbe trenger å være i Everton

21342[/snapback]

 

 

Hvor lenge varer så denne avtalen? De kan da ikke ha vært så dumme at de har forpliktet seg å betale penger til oss hver gang de kvalifiserer seg til E-cupen, for all fremtid?

21351[/snapback]

 

 

Vil anta at hvis det er sånn at det ikke står noe om at Tobbe må være i Everton, så vil det ikke bli aktuelt å kreve penger uansett. Det blir for dumt hvis Stabæk skal kreve penger fordi de har glemt en linje i kontrakten (regner med at det er en glipp, hvis tilfelle).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så Loe uttale seg i VG (Kun papirutgaven) at Jönnson ville få begrensede midler til å hente inn et par spillere.

21350[/snapback]

Flott. Jeg regner med at midlene begrenser seg til penger. Masse penger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så Loe uttale seg i VG (Kun papirutgaven) at Jönnson ville få begrensede midler til å hente inn et par spillere.

21350[/snapback]

Flott. Jeg regner med at midlene begrenser seg til penger. Masse penger.

21355[/snapback]

 

 

Jeg ringte Loe i helgen. De litt uventede Chippenpengene gjør at begrensningen ikke blir like begrenset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ringte Loe i helgen. De litt uventede Chippenpengene gjør at begrensningen ikke blir like begrenset

21356[/snapback]

 

Det er jo gode nyheter! Vi får håpe at Jan & co bruker pengene på noen klassespillere. Daniel Sjölund sliter med spilletid i Djurgården. Han er en av seks (!) angripere og det har tidligere ryktes at de også er interessert i Dede og Dioh. Kanskje Sjölund kan være noe for oss. Han har over 50 yngre landskamper for Finland og har tidligere spilt for West Ham og Liverpool.

 

Fotbolldirect hadde forøvrig en artikkel som Sammy for noen dager siden.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får litt Finn.no reklamevibber av den derre uttalelsen...

 

''spiss? nei det har vi ikke sett...''

21417[/snapback]

 

Hvis ikke adm (og ny trener *hååååååper*) ikke har sett at vi trenger en ny spiss --------- da er vi faen meg mer ille ute enn jeg trodde!!

 

Markegoal må ha en makker!! Både som push på trening og ved siden av seg i match

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Loe til VG om forsterkninger og spørsmål om mange midler til jan...

 

- Nei, på ingen måte, men det er klart at vi nok kommer til å hente inn et par forsterkninger. Slik jeg ser det, trenger vi først og fremst en sterk midtbanespiller og en kantspiller, men det får bli litt opp til den nye treneren når han får startet opp i jobben, sier Erik Loe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp...

 

Jeg vil også ha en stor og sterk spiss som kan binde opp motstanderens forsvar og skape rom for gjennombrudd fra de andre angriperene. Men problemet i fjor var jo at vi ikke fikk ballen frem til angriperne engang! Jeg er derfor litt uvillig til å legge all skylden på angriperne våre for vårt lave antall med mål i tippeligaen.

 

Slik jeg ser det så er Jan Jönnsons største utfordring å få skikk på spillet i fasen mellom overgang fra angrep til forsvar og mellom forsvar og angrep. jeg mener det var først og fremst der vi sviktet i fjor! Offensivt lykkes vi ikke å utnytte når motstadenern var i ubalanse og defensivt havnet vi altfor ofte på hælene når spillerne ikke jobbet helhjertet hjemover ved balltap på midtbanen. I så måte kan jeg være enig i at vi har behov for en sterk midtbanespiller til å fylle tomrommet etter en skadefri Martin Andresen. På sikt kan kanskje Henning ta denne rollen, men neppe allerede neste år! Dog er det viktig å matche både Henning og Mads C riktig, de er tross alt fremtiden.

 

Avhengig av hva som skjer med Stian Ohr og Mads J. så trenger vi også 1-2 vinger, samt at jeg gjerne skulle sett at vi fikk en ny venstreback.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Loe til VG om forsterkninger og spørsmål om mange midler til jan...

 

- Nei, på ingen måte, men det er klart at vi nok kommer til å hente inn et par forsterkninger. Slik jeg ser det, trenger vi først og fremst en sterk midtbanespiller og en kantspiller, men det får bli litt opp til den nye treneren når han får startet opp i jobben, sier Erik Loe.

 

 

Midtbanespiller og en kantspiller er flott. Men nå må vi til helvete se å få tak i en spiss som kan putte.

Stabæk har i mange hatt et alvorlig spissproblem som ikke har blitt tatt seriøst. Flott at vi har en spiss som kan lage "kaos" i forsvaret men det har jo blitt forferdelig lite mål ut av det. Jeg har store problemer med å se at dette spissproblemet skal løse seg i løpet av vinteren så lenge ingen nye kommer inn. For mitt halvtrente fotballøye så er det ganske utrolig at NN stadig har fått tillitt uten å bevise stort.

NU er det dags for å ÅPNE øynene.

En ting til: Hvis ledelsen/trenere tror at vi kan spille den mye omtalte Strabæk-stilen til neste år, GLEM DET. Neste år møter vi lag/underlag som denne stilen passer svært dårlig mot. Dette har vi sett mange eksempler på gjennom årene.

Håper at noen også har dette i bakhodet når vi skal hente inn forsterkninger.

 

Jeg kan til en viss grad være enig i det @ringo sier om at spissen ikke fikk mye å jobbe med, men de var jo ikke direkte overbevisende når de fikk sjansen heller

 

Nå er det på tide å brette opp ermene å vise at vi har kjepp/kølle/stang/jern eller hva nå enn Hareide kalte det.

 

Ruudster, som ser frem til mange veltrente menn med store muskler til neste år øhhhhhh hmmmmmm :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...