Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

IAO ønsker seg Prince Aggreh, samtidig som klubben har fått bud på spillere.

Mobil-link: http://touch.budstikka.no/inge-andr-olsen/stabak-fotball/fotball/stabak-leder-vi-har-fatt-bud-pa-spillere/s/5-55-345313

Denne sliter jeg med

Med at vi prøver å signere Prince eller at det har kommet bud på spillere?

Prince kjenner jeg ikke men lukter salg av Birger og Luck. Da sliter jeg VELDIG med salg v Birger
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det bør ikke være noen nyhet at alle spillerne er til salgs for rette prisen. Foreløpig er ingen solgt og ingen bud akseptert.

 

Ingen her vil se Birger forsvinne. Heller ingen i klubben. Synes reaksjonene får vente til noen evt. faktisk blir solgt til en dårlig pris.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

IAO ønsker seg Prince Aggreh, samtidig som klubben har fått bud på spillere.

Mobil-link: http://touch.budstikka.no/inge-andr-olsen/stabak-fotball/fotball/stabak-leder-vi-har-fatt-bud-pa-spillere/s/5-55-345313

Denne sliter jeg med

Med at vi prøver å signere Prince eller at det har kommet bud på spillere?

Prince kjenner jeg ikke men lukter salg av Birger og Luck. Da sliter jeg VELDIG med salg v Birger
Dersom Bob blir Hull sjef så tenker jeg at han gjerne tar med seg Birger. Både Birger og Luc (de to heteste overgangsobjektene våre) kan fort forsvinne i løpet av overgangsvinduet. Dersom Birger forsvinner har vi Jeppe som mulig erstatter (Toni er jo stor fan av de unge spillerene våre) Dersom Luc forsvinner (Tyrkia?) så er vi helt klart nødt til å hente inn en erstatter!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

IAO ønsker seg Prince Aggreh, samtidig som klubben har fått bud på spillere.

Mobil-link: http://touch.budstikka.no/inge-andr-olsen/stabak-fotball/fotball/stabak-leder-vi-har-fatt-bud-pa-spillere/s/5-55-345313

Denne sliter jeg med

Med at vi prøver å signere Prince eller at det har kommet bud på spillere?

Prince kjenner jeg ikke men lukter salg av Birger og Luck. Da sliter jeg VELDIG med salg v Birger
Dersom Bob blir Hull sjef så tenker jeg at han gjerne tar med seg Birger. Både Birger og Luc (de to heteste overgangsobjektene våre) kan fort forsvinne i løpet av overgangsvinduet. Dersom Birger forsvinner har vi Jeppe som mulig erstatter (Toni er jo stor fan av de unge spillerene våre) Dersom Luc forsvinner (Tyrkia?) så er vi helt klart nødt til å hente inn en erstatter!

Jeppe når ikke Birger til ankelen en gang . Blir veldig feil å sette de to opp mot hverandre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Birger og Luc er bra, for all del, men tror du virkelig de holder PL-nivå, Peter?

Birger holder PL-nivå så til de grader

Usikker, men nivået i PL er jo ganske dritt om dagen, så hadde vært gøy å la han få prøve seg en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt.

 

Når det dukker opp noe i denne tråden, så er det fint om det har med nye spillere å gjøre. Å diskutere nivået på egne spillere eller hvor de kanskje kan være på vei, har vi andre tråder for. Spillertrådene, for eksempel.

 

Kan vi ikke prøve en veldig enkel ting: neste gang noen skriver noe i denne tråden, så skal det ikke inneholde noe om en spiller som allerede er i klubben. Derimot så skal det handle om en spiller som kanskje kan være på vei? Please.

 

Ellers kan vi like gjerne samle alt i en tråd og kalle den "rall i vei". Rall ut.

Synes ikke dette er så godt forslag. Nye spillere skal jo eventuelt inn for å erstatte noen vi allerede har. Detmå jo kunne nevnes hvem vi har på plassen i dag enten han ikke holder mål eller ønsker å flytte på eller at kontrakten går ut..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Twitter:
Stabæk fortsetter å satse ungt. 2000 modellen fra Vigør, Jesper Dagland har signert for bærumsklubben. midtstopper. @SillySeasonNOR

 

Edit: Omtalt i Akademi-tråden

Endret av StabækJR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bare mener det er viktig å se det store bilde her.

 

Stabæk har nettopp nedfelt en strategi, som blant annet innebærer større satsing på lokale talenter, lokal forankring etc.

 

Alt dette betyr at Stabæk må bidra til de mindre klubbene, bidra til at de rundt Stabekk har en bane å spille løkkeball på.

 

I tillegg tror jeg ikke det er noe minus at denne banen/ prioriteringen ble gjort mtp. stemningen for arenaplaner/ goodwill som etterhvert kommer vår vei.

 

... det kan også hende jeg var litt lei av gjentagende klaging om det ene og andre.

 

Hvis du ønsker å gjøre en forskjell, start med å meld deg inn i Stabæk IF, møt opp på generalforsamling og si ditt der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må vel være innafor å nevne at det meldes under Blaatråden at Alanzhino trener med Stabæk nå

Kontrakt ut sesongen hadde vært ypperlig. Kan vel ikke koste klubben så altfor mye?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Må vel være innafor å nevne at det meldes under Blaatråden at Alanzhino trener med Stabæk nå

Kontrakt ut sesongen hadde vært ypperlig. Kan vel ikke koste klubben så altfor mye?
Bør jo lett være verdt de to mill vi fikk for Nico, evt spedd på med litt Hullopprykningspenger eller erstatningskroner fra Staten. Fulle hus på Nadderud, TV-kamper, ferske sponsorkroner og sikret Tippeligakontrakt må vel kunne forsvare en moderat investering ... Det er vel ikke utenkelig at en gammel HoF'er kjenner Stabæks situasjon godt og vil kunne tilby en generøs vennepris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Må vel være innafor å nevne at det meldes under Blaatråden at Alanzhino trener med Stabæk nå

Kontrakt ut sesongen hadde vært ypperlig. Kan vel ikke koste klubben så altfor mye?
Det er vel ikke utenkelig at en gammel HoF'er kjenner Stabæks situasjon godt og vil kunne tilby en generøs vennepris

Ser ikke bort fra det! Sporten.com melder forresten at Stabæk ikke har direkte planer om å tilby noen kontrakt. Er fortsatt rimelig sikker på at IA tar seg en prat med Alan om en potensiell mulighet til å komme "hjem".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Må vel være innafor å nevne at det meldes under Blaatråden at Alanzhino trener med Stabæk nå

Kontrakt ut sesongen hadde vært ypperlig. Kan vel ikke koste klubben så altfor mye?
Det er vel ikke utenkelig at en gammel HoF'er kjenner Stabæks situasjon godt og vil kunne tilby en generøs vennepris
Ser ikke bort fra det! Sporten.com melder forresten at Stabæk ikke har direkte planer om å tilby noen kontrakt. Er fortsatt rimelig sikker på at IA tar seg en prat med Alan om en potensiell mulighet til å komme "hjem".
I Budstikkas fremstilling så virker det helt uaktuelt, mens IAs formuleringer i Sporten er ikke like kategoriske ... Håper og tror at dette er noe mer enn bare et feriebesøk ... Stabæk vil vel gjerne sjekke ut formen hans og Alan vil vel sjekke om kjemien fortsatt er der og om Stabæk er den rette plassen å være i denne fasen av livet. Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spurte nettopp min kollega fra Blaker her om han husker Alanzinho: 'Gjett om! Han var faktisk ene og alene grunnen til at jeg et par ganger i 2008-sesongen dro til Nadderud for å se fotballkamp.' 'Men jeg fikk raskt sansen for hele laget - og dermed klubben.'

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sykt hva folk tror om alan. han er 33 år og har ikke spilt fotball på over ett år. Tippeligaen er ikke så rævva at han plutselig skal briljere og skaffe oss fulle hus og sponsorer i hue og rævva

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bør jo lett være verdt de to mill vi fikk for Nico, evt spedd på med litt Hullopprykningspenger eller erstatningskroner fra Staten. Fulle hus på Nadderud, TV-kamper, ferske sponsorkroner og sikret Tippeligakontrakt må vel kunne forsvare en moderat investering ... Det er vel ikke utenkelig at en gammel HoF'er kjenner Stabæks situasjon godt og vil kunne tilby en generøs vennepris

 

Litt usikker på om dette innlegget er kødd eller ei, men det får heller være.

 

1) Fulle hus er langt fra sikkert

2) Kanskje vi hadde fått flere tv-kamper, men det er langt fra sikkert.

3) Èn spiller alene klarer ikke å sikre tippeligakontrakten

4) Går du minus fra før, er ikke de "to mill vi fikk for Nico, evt spedd på med xxxxx" noen moderat investering.

5) Jeg er neppe alene om å huske farsen fra da Alan i sin tid ble solgt, og dermed ha særdeles liten tro på at den karen opererer med generøse vennepriser..

 

Om du ikke fikk privatøkonomien til å strekke til, hadde du da satset alle pengene dine på flaxlodd og lottokuponger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...