Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg tar gjerne en tvers gjennom profesjonell fyr som JA Riise. Hadde helt klart bidratt positivt i kamp og på trening. Han virker også som en spiller som akkurat nå er mer opptatt av å få vist sitt sanne nivå, enn å heve høy lønn. Perfekt. Hvis han ikke går på utenlandskvota, da, det har jeg fortsatt ikke klart for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


den artikkelen er fra 9.juli da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

den artikkelen er fra 9.juli da

 

Whoops :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artikkel nr 2 er jo som sagt gammal, og han ønska vel ikke å erklære seg lysten på å dra fra sin nåværende klubb før han i det hele tatt hadde satt seg på flyet hit. Spennende om det er hold i overgangen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som har noe inntrykk av han fra treningene?
Av det lille jeg har sett, synes jeg han virker OK. Usikker på posisjon og om han forsterker, men vet definitivt hvor målet står...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I den situasjonen vi er i tar nok de aller fleste i mot Tommy Høiland med åpne armer. Meg selv inkludert. Norsk, holder nivået og gir trøkk på topp. Rasshøl på banen? Ja! Men så lenge det er vårt rasshøl og andres spiller å hate så ser jeg ikke noe problem med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter hva jeg hører er dette en ganske langsiktig signering, a la hva Luc, Sayouba, Boli var da de kom. Kan forklare kontraktslengden.

4 år er ganske langsiktig ja...

Endret av Blaakjempe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Noen som har noe inntrykk av han fra treningene?
Av det lille jeg har sett, synes jeg han virker OK. Usikker på posisjon og om han forsterker, men vet definitivt hvor målet står...
En notorisk målscorer in spe?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kjenner status på Bolly? Holmliagutt med ivorianske aner lukter Stabæk lang vei. Han hadde ikke opptatt noen frikvoteplass heller. Han var oppe i diskusjonen sist overgangsvinduet. Hva ble det egentlig til med han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor snakkes det om Høiland her? Han signerte en 3 års kontrakt med Godset i februar, er det sånn at noen mener vi burde bruke penger på å kjøpe han ut??? Skjerpings folkens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da betyr det at vi må kvitte oss med noen dersom Alan skulle komme eller vi ønsker å registrere Johan A?

Med mindre han ses på som et langsiktig prosjekt, som først og fremst er tiltenkt å spille på 2. laget i høst
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Da betyr det at vi må kvitte oss med noen dersom Alan skulle komme eller vi ønsker å registrere Johan A?

Med mindre han ses på som et langsiktig prosjekt, som først og fremst er tiltenkt å spille på 2. laget i høst

 

For å si det enklere: Blir Prince Aggreh registrert for spill i TL, så må noen ut før evt Alan/Johan signerer.

 

Det som virker aktuelt er å låne ut Singh eller selge Sayouba/Asante

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det flere enn meg som tenker at det er greit å selge Løven i dette vinduet? Han fortsetter å gi meg høyt blodtrykk i hver kamp, mens Singh har bedre fysiske forutsetninger for å gå ut i feltet (uten høyt kne).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det snakkes om Høiland fordi han får lite spilletid. Mot oss fks. fikk han bare noen få minutter. Godset har en sterk stall og han later ikke til å være noe førstevalg fra start.

Ser at det kan være aktuelt med en overgang for Sørum til naboen Mjøndalen. Øker ikke akkurat sjansen for at Godset slipper Høiland.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får håpe på at VGs erfaringer stemmer! Men hvorfor trekker han frem fredag som en dag han vet om han kommer, tro?

Endret av vi som er stb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge en sportsjournalist fra Nigeria:

 

"#CONFIRMED .@pillarsfc winger, Prince Aggreh has completed his transfer move to Norwegian club, Stabaek after passing his medical .@LMCNPFL"

Så underlig stille det er her. Trodde det skulle koke på denne tråden her denne uka med spillere ut (Mande?Issah?Asante?) og inn (Prince?/Alan?/Johan?/Forsvarsspiller?)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...