Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

Ifølge en sportsjournalist fra Nigeria:

 

"#CONFIRMED .@pillarsfc winger, Prince Aggreh has completed his transfer move to Norwegian club, Stabaek after passing his medical .@LMCNPFL"

Så underlig stille det er her. Trodde det skulle koke på denne tråden her denne uka med spillere ut (Mande?Issah?Asante?) og inn (Prince?/Alan?/Johan?/Forsvarsspiller?)

 

 

 

Det kan vel være på grunn av at denne tråden kun skal brukes når det har med nye spillere å gjøre ifølge tidligere innlegg!

 

 

Ærlig talt.

 

Når det dukker opp noe i denne tråden, så er det fint om det har med nye spillere å gjøre. Å diskutere nivået på egne spillere eller hvor de kanskje kan være på vei, har vi andre tråder for. Spillertrådene, for eksempel.

 

Kan vi ikke prøve en veldig enkel ting: neste gang noen skriver noe i denne tråden, så skal det ikke inneholde noe om en spiller som allerede er i klubben. Derimot så skal det handle om en spiller som kanskje kan være på vei? Please.

 

Ellers kan vi like gjerne samle alt i en tråd og kalle den "rall i vei". Rall ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ifølge en sportsjournalist fra Nigeria:

 

"#CONFIRMED .@pillarsfc winger, Prince Aggreh has completed his transfer move to Norwegian club, Stabaek after passing his medical .@LMCNPFL"

Så underlig stille det er her. Trodde det skulle koke på denne tråden her denne uka med spillere ut (Mande?Issah?Asante?) og inn (Prince?/Alan?/Johan?/Forsvarsspiller?)

 

 

 

Det kan vel være på grunn av at denne tråden kun skal brukes når det har med nye spillere å gjøre ifølge tidligere innlegg!

 

 

Ærlig talt.

 

Når det dukker opp noe i denne tråden, så er det fint om det har med nye spillere å gjøre. Å diskutere nivået på egne spillere eller hvor de kanskje kan være på vei, har vi andre tråder for. Spillertrådene, for eksempel.

 

Kan vi ikke prøve en veldig enkel ting: neste gang noen skriver noe i denne tråden, så skal det ikke inneholde noe om en spiller som allerede er i klubben. Derimot så skal det handle om en spiller som kanskje kan være på vei? Please.

 

Ellers kan vi like gjerne samle alt i en tråd og kalle den "rall i vei". Rall ut.

 

Jeg synes det blir litt merkelig at en ikke kan nevne hvem nye spillere eventuelt skal erstatte. I det hele tatt synes jeg litt for mange her inne er opptatt av hva og hvor alle bør og skal mene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Ifølge en sportsjournalist fra Nigeria:

 

"#CONFIRMED .@pillarsfc winger, Prince Aggreh has completed his transfer move to Norwegian club, Stabaek after passing his medical .@LMCNPFL"

Så underlig stille det er her. Trodde det skulle koke på denne tråden her denne uka med spillere ut (Mande?Issah?Asante?) og inn (Prince?/Alan?/Johan?/Forsvarsspiller?)

 

 

 

Det kan vel være på grunn av at denne tråden kun skal brukes når det har med nye spillere å gjøre ifølge tidligere innlegg!

 

 

Ærlig talt.

 

Når det dukker opp noe i denne tråden, så er det fint om det har med nye spillere å gjøre. Å diskutere nivået på egne spillere eller hvor de kanskje kan være på vei, har vi andre tråder for. Spillertrådene, for eksempel.

 

Kan vi ikke prøve en veldig enkel ting: neste gang noen skriver noe i denne tråden, så skal det ikke inneholde noe om en spiller som allerede er i klubben. Derimot så skal det handle om en spiller som kanskje kan være på vei? Please.

 

Ellers kan vi like gjerne samle alt i en tråd og kalle den "rall i vei". Rall ut.

 

Jeg synes det blir litt merkelig at en ikke kan nevne hvem nye spillere eventuelt skal erstatte. I det hele tatt synes jeg litt for mange her inne er opptatt av hva og hvor alle bør og skal mene.

 

 

 

Jeg mener du kan nevne hvem du vil og hva du vil. At det renner over for noen fordi de er skuffet over at det ikke er en ny spiller som er presentert hver gang det postes i denne tråden får folk bare tåle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har hørt om Jocke Jørgensen er på vei til oss? Litt kryptisk dette om at Viking har akseptert bud, men overgangen ikke er i orden ennå.

 

http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotball/eliteserien/Viking-har-akseptert-bud-pa-Joackim-Jorgensen-798351_1.snd

 

Vet IAO har lett etter forsvarer som ikke går på kvoten. Jocke har en fortid/familie på Skui, så tror han er veldig klar for Østlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har lest at budet kommer fra moldovisk fotball, av alle steder. Viking trenger penger, så vi står nok ikke først i køen.

Stakkars Jocke. Moldovisk fotball. Ja, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står vel i artikkelen forsåvidt;

"men Aftenbladet erfarer at det er Sheriff Tiraspol fra Moldova."

Godt observert. My bad. Ble litt ivrig her. Vil så gjerne ha inn forsterkninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp,

Vi trenger et par robuste forsterkninger! Vi har nok lettbente teknikkere, men mangeler spillere med god spilleforståelse og "pondus".

Helt enig, hvor var substansen med denne Viking-spilleren? Har aldri vært linket til Stabæk!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jepp,

Vi trenger et par robuste forsterkninger! Vi har nok lettbente teknikkere, men mangeler spillere med god spilleforståelse og "pondus".

Helt enig, hvor var substansen med denne Viking-spilleren? Har aldri vært linket til Stabæk!

 

 

Substansen var den samme som med de fleste forslagene som blir lansert her inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jepp,

Vi trenger et par robuste forsterkninger! Vi har nok lettbente teknikkere, men mangeler spillere med god spilleforståelse og "pondus".

Helt enig, hvor var substansen med denne Viking-spilleren? Har aldri vært linket til Stabæk!

Substansen var den samme som med de fleste forslagene som blir lansert her inne.

Det var et spørsmål fra min side. Derav spørsmålstegnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har Jørgensen vært i Stabæks søkelys tidligere, så å spekulere i om vi kunne være interessert denne gangen er absolutt ikke skivebom. Dessuten er han akkurat den spillertypen vi trenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ingen supergode følelser for denne. Blir vi litt blendet av historien her

Han er nøye vurdert av IA, Toni, Jalland og endel andre i en drøy uke nå, så vi bør vel stole på deres evne til å vurdere...
Jeg er litt usikker på om han er lederskikkelsen vi trenger i mørke kalde høstkvelder, men jeg respekterer selvfølgelig at det settes i gang et apparat med gode ønsker om at det blir en suksess
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Huff og huff. Overgangsvinduet stenger på torsdag også. Har vi ingenting, utover Alan, frykter jeg kroken på døren og vel så det.

Ja, men tenk så kult det blir å rykke ned med Alan, da! Han er uansett sikret sin evige plass i Hall og Fame. Neida, bare tuller, in IAO we trust!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er helt fint å være kritisk i forhold til det man er misfornøyd med i og rundt klubben. Og jeg vet at dette er et diskusjonsforum hvor takhøyden skal være stor. Men hvorfor man må være så jævlig sarkastisk og latterliggjøre de som ikke er like negative som enn selv - det skjønner jeg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir Prince Aggreh signert hvis Alan signerer? Eller har vi ikke plass på utlendingskvoten da?

Jeg føler mange av kampene under Toni har vi vært veldig nære å ta tre poengere. Forhåpentligvis kan Alan bli tungen på vektskålen. Om han er litt dårligere enn før vil uansett ingen lag undervurdere han i starten. Dette vil skape rom til flere av våre andre spillere.

 

Alanzinho var mye av grunnen til at jeg gikk fra å være en "av-og-på" supporter til fulltids supporter i 2005. Og jeg har ikke forlatt ståfeltet siden. Alanhysteriet er uansett et deilig lysglimt i en ellers grå og jævlig sesong. Håper det går i boks!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...