Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med Ludvig Begby fra FFK, han er kontraktsløs og en meget spennnende spiller.

Han er linket til godset. Så tror nok han enten blir i FFK eller så går han til Godset. Bare Keita som velger oss foran godset? Endret av HenkeBoss
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hva med Ludvig Begby fra FFK, han er kontraktsløs og en meget spennnende spiller.

Han er linket til godset. Så tror nok han enten blir i FFK eller så går han til Godset. Bare Keita som velger oss foran godset?

RBK jakter også Begby!

 

Men på fm har jeg hentet 2 spillere! Begge er fra Jerv! Tønnesen og Obungarou eller hvordan det staves.

 

Begge bør være noe vi ser på til neste år OM vi vinner hjemme..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette kan jo leses som at alle de åtte er aktuelle gitt at vi berger plassen (selv om jeg tror Budstikka har trukket strikken litt langt for å skape den vinklingen at alle de åtte på utgående kontrakt kan bli i klubben gitt at vi ikke rykker ned). Må innrømme at jeg blir overrasket dersom vi ser Keita, Escoe(!) og Grossman i Stabæk-drakt neste år, Eliteserien eller ei. Ja takk til to av de tre, selvfølgelig, men virker usannsynlig.

 

http://www.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/atte-stabak-spillere-avventer-om-det-blir-eliteserie-eller-1-divisjon/s/5-55-405120

Endret av blaamann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Keita sier adjø og det gjør han jo også, heldigvis. En helt ok spiller men en udugelig lagspiller. Han kan komme opp med utrolige mål men ellers er det farlige balltap eller situasjoner hvor han er for ego.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Keita sier adjø og det gjør han jo også, heldigvis. En helt ok spiller men en udugelig lagspiller. Han kan komme opp med utrolige mål men ellers er det farlige balltap eller situasjoner hvor han er for ego.

Eller hvor han kaster seg for å få straffe isedet for å skyte mot mål

 

Han er selvsagt klasse, men det er en grunn til at han aldri kommer seg til en stor klubb i en stor liga.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Keita sier adjø og det gjør han jo også, heldigvis. En helt ok spiller men en udugelig lagspiller. Han kan komme opp med utrolige mål men ellers er det farlige balltap eller situasjoner hvor han er for ego.

Pff, i år har han vært mer enn god nok for oss. Etter sesongen i fjor passer denne beskrivelsen noe bedre.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok.

Cole har for lengst bekreftet at han reiser etter sesongen. Det gjorde han blant annet da gutta ble streamet live under lunsjen for mer enn en måned siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok.

Cole har for lengst bekreftet at han reiser etter sesongen. Det gjorde han blant annet da gutta ble streamet live under lunsjen for mer enn en måned siden.

 

Cole's fly går fra Gardermoen ved 06 tiden på morgenen på mandag. Vi får håpe på en heidundrandes fest for gutta etter at plassen er sikret, så han ikke kommer seg med flyet......

Dersom han ikke har skrevet under noen ny kontrakt, med ny klubb tror jeg han vil være livredd for skade under kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Grossman tror jeg faktisk er litt keen på å bli med videre. Keita er usannsynlig, men om han ikke finner en ny utenlandsk klubb i vinter er sjansen god for at han velger oss fremfor andre eliteserieklubber til å spille ut den polske kontrakten. Escoe er ikke god nok.

Cole har for lengst bekreftet at han reiser etter sesongen. Det gjorde han blant annet da gutta ble streamet live under lunsjen for mer enn en måned siden.

Cole's fly går fra Gardermoen ved 06 tiden på morgenen på mandag. Vi får håpe på en heidundrandes fest for gutta etter at plassen er sikret, så han ikke kommer seg med flyet......

Dersom han ikke har skrevet under noen ny kontrakt, med ny klubb tror jeg han vil være livredd for skade under kampen.

Er han spilleklar? Ble byttet halvveis mot Jerv pga hodeskade. Og er det noe vi vet Cole ikke tar lett på så er det hodeskader
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...