Jump to content

Recommended Posts

• Replies 33.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min sønn Herman Geelmuyden har idag inngått proffkontrakt med klubben i sitt Blaa hjerte.   Så stolt!   Stor dag for hele familien! 💙

Det er mye man gjerne skulle delt med den utsøkte forsamlingen Stabæk Support, men Inge André er streng mot meg og sier at jeg er løsmunnet. Jeg har likevel fått lov fra Mr Olsen til å gi en oppdateri

Nå skal ikke jeg romantisere så alt for mye. Men, er det ikke dette som er kult med Stabæk? Spillere som har vært i klubben og gjort det bra, prøver seg i utlandet uten helt å lykkes og som blir invit

Posted Images

På Ohi sin instastory er det vel Ovenstad som er i treningstøy og sammen med gutta? Ganske sikker

Det er Martin Ovenstad ja
Tiltenkt som erstatter for Lumanza? Håper vi kan få bekreftet dealen her så fort som mulig

Eventuelt er det nok en gang klasse av IAO, lukter kvalitet om han er i kampform.

Min bestekompis, som er godsetmann, sier følgende på spørsmål om hva slags midtbanespiller han er:

«En god blanding. Mest deff. 80 kamper ish for oss og 3-4 mål eller no. Var en viktig brikke når vi vant ligaen. Sikkert ett godt kjøp tror jeg.»

Nå har jeg gjort et betydelig researcharbeid lokalt, og det er ingen tvil om at han var defensiv midtbanespiller. Grovarbeider som spilte andre gode. Mange som er skeptiske siden han nesten ikke har fått spilletid i Østerrike i det hele tatt det siste året, men det vil jo nettopp derfor være en typisk STB-suksess hvis han slår til :)

Da kan vi se bort fra midtstopper Sætra, som flere var inne på tidligere, akkurat signert for SIF: https://www.dt.no/fotball/sport/godset/lars-satra-tilbake-i-godset/s/5-57-836048

Er det noe som tyder på at vi har vært ute etter han, eller at vi leter etter enda en stopper?

Ikke noe utover det som ble diskutert her. Det var vel for øvrig også før Strømnes kom inn.

Skjønner ikke hvorfor folk er så skeptiske til Ohi? Han har bøtta inn mål og kanskje vært vår beste spiller i treningskampene. Under Toni's ledelse og med Brochmann, Lumanza, Ba ++ som servitører kommer Ohi til å score 15+ mål i årets eliteserie!

Traff greit med denne spådommen i fjor, så prøver på nytt i år: Ohi kommer til å runde 20 mål i årets ES. Forutsatt at ikke blir solgt i sommer.

Demidov ser ut til å være uønsket i USA, han passer vel bra som den def.midt/stoppet/kriger/"drittsekk" vi burde hatt på midten? Mrn sannsynligvis i dyreste laget

Usikker på om han er god nok, men det spørs nok litt på nivået til Strømnes som for meg er usikkert enn så lenge. Får feit «sluttpakke» i Minnesota, så er kanskje ikke helt utelukket? Tror ikke han er i posisjon til å kreve så mye lønn fra de klubbene med større ressurser enn oss

Han hadde en god sesong i Brann ellers så som så.. Når det er sagt tror jeg det er en sånn type vi mangler bakover! VIF og Godset har vel dekket seg på stopperplass med Carvalho og Sætra, vet ikke med LSK. Håper vi prøver oss her!