Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Må si jeg synes det er bra at vi ser ut til å klare å signere en så god spiller som Demidov. Tilfører laget sårt tiltrengt rutine i forsvaret. Kanskje slipper vi å stå med hjertet i halsen ved hver defensiv dødball?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka kjenner også til at det skal dreie seg om flere sesonger, det er fantastiske nyheter! https://www.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/kilder-til-budstikka-demidov-signerer-i-dag/s/5-55-632639

 

Kilder i klubben forteller Budstikka at det skal dreie seg om en avtale over flere sesonger.

– Etter alt å dømme går dette i orden, men de siste papirene er ikke signert. Derfor er ikke alt 100 prosent sikkert enda, sier sportslig leder i Stabæk, Inge André Olsen, til Budstikka.
– Vi må ta det senere i dag. Jeg kan ikke snakke nå, sier Demidov i en kort kommentar.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka på Twitter: Vadim Demidov presenteres som @Stabaek-spiller kl 18.15 i kveld. Budstikka dekker begivenheten.

Pressekonferansen er også live på klubbens facebooksiden fra 18.15, for de som ikke har budstikka pluss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo ikke signert en tilfeldig sør-amerikansk fyr enda.

 

Lenge leve Mynor Escoe.

Troppen kjennes i tillegg ufullstendig uten svenske innslag. Utenom Albue er det er stund siden sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Danske innslag? Det er for lenge mellom hver gang vi har en danske. Selv er jeg bare halvt dansk, samt at jeg jobber mye i helger.

Brochman...?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Danske innslag? Det er for lenge mellom hver gang vi har en danske. Selv er jeg bare halvt dansk, samt at jeg jobber mye i helger.

Brochman...?

Han er sikkert fra feil øy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fy, så kjipt det er å gå inn her hver gang man tror det er noe nytt på gang. Hva med å lage en egen Pisspreik-om-nye-spillere-tråd?

Hva med å lage et eget forum for dere hvis tid er så verdifull at å lese noe annet enn konkrete bekreftede overganger er en liten livskrise?

 

Ja, gjør det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Fy, så kjipt det er å gå inn her hver gang man tror det er noe nytt på gang. Hva med å lage en egen Pisspreik-om-nye-spillere-tråd?

Hva med å lage et eget forum for dere hvis tid er så verdifull at å lese noe annet enn konkrete bekreftede overganger er en liten livskrise?

Ja, gjør det!

De 3 siste postene handler ikke om nye spillere. 2 av dem er dine. Takk for at du bidrar! Tommelen opp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel forvente å få inn minst en spiller til før neste match mot Ranheim? Hva tenkes av spillertyper?

Personlig mener jeg vi sårt kan trenge en defensiv spiller på midten, for ved eventuell skade på Ovenstad og/eller Hugo, har vi ikke noe særlig til dekning der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fortsetter vi å få så mange gule kort som igår, trenger vi en stor tropp. De fleste var greie nok, men dommer var inkonsekvent og det til Boli for filming var helt feil og imot internasjonal praksis hvor det med mindre berøring i beinhøyde og fall ikke gir gult kort.

Endret av Vivian
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Unødige/tullete gule kort må vi unngå, men i en kamp som inngår hadde jeg nesten vært bekymret for om vi ikke fikk noen... Det skal være tøft og vondt å møte Stabæk, men helst tøft og fair

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi skal få inn en spiller til nå kunne det vært ett wildcard, typ Boli/Sæter ifjor. En spiller som sliter etter å ha vært skadet lenge eller fryst ut i en klubb over lengre tid, men som har et potensielt kjempetoppnivå inne hvis han bare får en måned eller to med trening med laget. Og da gjerne en defensiv midt, siden Ovenstad fort forsvinner i sommer. Og med den spillestilen han viste i går tar det vel ikke lange tiden før han må sone.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...