Gå til innhold

Karanba møter Stabækfamilien! | Karanba


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Da har jeg også slengt over noen slanter.

 

Er dette noe SS burde bruke noen kroner på også? Eller har man kanskje allerede bidratt? Kjør debatt!

 

Synes vi skal kjøre kronerulling på gulvet så langt det lar seg gjøre - men dersom det oppstår noen kritiske tidsfrister - og vi ikke er langt unna mål må vi kunne løse dette.

 

Samtidig er det greit å etterhvert få vite hvilke tidsrammer man jobber innenfor og hvor mye som gjenstår. Våre venner i Brasil må for all del ikke bli værende hjemme når vi er kommet så nærme målet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg også slengt over noen slanter.

 

Er dette noe SS burde bruke noen kroner på også? Eller har man kanskje allerede bidratt? Kjør debatt!

 

Synes vi skal kjøre kronerulling på gulvet så langt det lar seg gjøre - men dersom det oppstår noen kritiske tidsfrister - og vi ikke er langt unna mål må vi kunne løse dette.

 

Samtidig er det greit å etterhvert få vite hvilke tidsrammer man jobber innenfor og hvor mye som gjenstår. Våre venner i Brasil må for all del ikke bli værende hjemme når vi er kommet så nærme målet!

 

Debatten i SS ble satt i gang i dag tidlig, og Bendix er sikkert snart i mål med sin beretning :) Dette er absolutt noe SS bør kunne avse litt penger til ja. 

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg også slengt over noen slanter.

 

Er dette noe SS burde bruke noen kroner på også? Eller har man kanskje allerede bidratt? Kjør debatt!

 

Synes vi skal kjøre kronerulling på gulvet så langt det lar seg gjøre - men dersom det oppstår noen kritiske tidsfrister - og vi ikke er langt unna mål må vi kunne løse dette.

 

Samtidig er det greit å etterhvert få vite hvilke tidsrammer man jobber innenfor og hvor mye som gjenstår. Våre venner i Brasil må for all del ikke bli værende hjemme når vi er kommet så nærme målet!

 

Debatten i SS ble satt i gang i dag tidlig, og Bendix er sikkert snart i mål med sin beretning :) Dette er absolutt noe SS bør kunne avse litt penger til ja.

 

Dersom vi skal bidra til dette, synes jeg vi heller skal gå inn som fast bidragsyter, så reduserer vi sjansen for at Tommy skal ligge søvnløs i 2 uker før det skjer noe. Det er et veldig bra skippertak vi driver med nå, men det er fortsatt et skippertak. Kontinuitet må klart være å foretrekke.

 

Hvor mye trenger Karanba egentlig i året?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 212

Da har jeg også slengt over noen slanter.

 

Er dette noe SS burde bruke noen kroner på også? Eller har man kanskje allerede bidratt? Kjør debatt!

 

Synes vi skal kjøre kronerulling på gulvet så langt det lar seg gjøre - men dersom det oppstår noen kritiske tidsfrister - og vi ikke er langt unna mål må vi kunne løse dette.

 

Samtidig er det greit å etterhvert få vite hvilke tidsrammer man jobber innenfor og hvor mye som gjenstår. Våre venner i Brasil må for all del ikke bli værende hjemme når vi er kommet så nærme målet!

 

Debatten i SS ble satt i gang i dag tidlig, og Bendix er sikkert snart i mål med sin beretning :) Dette er absolutt noe SS bør kunne avse litt penger til ja.

 

 

 

 

Dette er ikke noe Stabæk Support skal bruke penger på.

 

Jeg kan heller ikke se i vedtektene våre at supporterklubben har mulighet til å bruke penger på slike (gode) formål.

 

Følg heller opp denne kampanjen fra Ingo, be medlemmene våre avse noen kroner til Karanba. Jeg har selv spyttet inn noen hundrelapper og kommer nok til overføre mer i løpet av kort tid. Det er i følge Posse samlet inn 45k av de 75k som manglet, og det er vel vanlig at det er de siste pengene som er vanskeligst å få inn.

 

Kom igjen alle mann! Sett inn 100, 200, 500 eller 1.000 kroner til Karanba NÅ! Kontonr. 1503 01 87242

Endret av Slum
leif
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så snart jeg får inn feriepenger og pengene jeg får igjen på skatten, kommer det en overføring fra meg også. Men når er egentlig fristen for å få inn de 75 000 kronene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så snart jeg får inn feriepenger og pengene jeg får igjen på skatten, kommer det en overføring fra meg også. Men når er egentlig fristen for å få inn de 75 000 kronene?

 

Dette lurer jeg også på, får penger først rundt 5 juni.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den manglende summen på 75 000 virket uoverkommelig. Helt til Stabækfamilien hev seg rundt, og det er nå kun 12 000 igjen til turen er sikret! Flybillettene skal etter planen betales i løpet av denne uken, og med den utviklingen som har vært er det grunn til å tro at vi kan klare det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen ta at jeg er så jævlig fattig for tiden altså!!! Menmen, jeg får vel bare overtale så mange jeg kan til å bidra, også satser jeg på at målet nås. Bidrag fra meg kommer uansett når jeg får penger, selv om det etter all sannsynlighet er etter at flybillettene er betalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det billettkjøpet vil i så fall havne på min all-time-high-liste over stolte supporterøyeblikk. Fantastisk innsats av Posse og Ingo og alle dere andre. :D

 

Pussig at ikke Budstikka har plukket opp denne saken ennå. Det viser vel bare hvilken drittavis det er.

 

(grunnen til at det er viktig med omtale i budstikka, er seff ikke for vår del, men fordi dette prosjektet trenger all den publisitet det kan få mtp små og store sponsorer)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det billettkjøpet vil i så fall havne på min all-time-high-liste over stolte supporterøyeblikk. Fantastisk innsats av Posse og Ingo og alle dere andre. :D

 

Pussig at ikke Budstikka har plukket opp denne saken ennå. Det viser vel bare hvilken drittavis det er.

 

(grunnen til at det er viktig med omtale i budstikka, er seff ikke for vår del, men fordi dette prosjektet trenger all den publisitet det kan få mtp små og store sponsorer)

 

 

De har fått mail av meg ihvertfall, intet svar. Blir vel noe om turen reddes.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har vært å besøkt Tommy og resten av Karanba på treningsfeltet i dag. Etter 5 måneder på farten i sør-amerika vil Karanba-besøket utvilsomt stå igjen som noe av det jeg husker best. Det å møte gutta og høre Tommy fortelle med stor innlevelse om prosjektet og bakgrunnen til gutta er rett og slett veldig rørende.

 

Det var en sliten Tommy vi møtte med bekymringer for både norgesturen og kanskje aller mest for knallharde laguttak denne uka. Det er ikke plass til alle, og noen må få beskjeden om at det ikke er plass til en. Det dreier seg, som mange utenforstående desverre ikke vet, først og fremst om mennesker og håp om et bedre liv. Tommy legger ned enormt mye jobb for dette og står for alt selv. Alt fra planlegging av treninger til å bestille flybilletter. Han er så ufattelig mye mer enn en trener for disse gutta.

 

Det er et utrolig bra prosjekt og er det noen som enda ikke har gitt et bidrag, er det bare å komme seg i nettbanken med en gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg legger ved bildene du tok jeg Morten. Jeg kan forøvrig, om mulig noen få timer for tidlig, gratulere hele Stabækfamilien med å ha reddet drømmen til et femtitalls unge gutter. De siste 5 000 kr ble overført av Stabækspillerne selv. Rask hoderegning skal nå tilsi at de 75 000 som manglet nå er på plass, og at billettene kan bestilles. Hurra for dere alle sammen!

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer med svært positiv omtale i Østlandssendinga akkurat nå. Tage - "folk flest" - fortalt om hvor rørt han har blitt av innsatsen Stabæk - og særlig Stabæk Support - har gjort for å redde turen og de 75.000.

 

Jeg slutter meg til, og gir særlig mye cred til Posse og alle som har bidratt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk til oss, men selvfølgelig, mest av alt takk til Tommy Nilsen - hvis alle fotballspillere som (evt.: når de) havner "på dynga" gjør noe tilsvarende, blir det enkelt her i verden.

 

Nå kan vel trådtittelen endres (og tråden flyttes) nok en gang?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tittelen på topicen er i stadig endring. Det spekuleres i indre kretser om å nedsette en uformell Karanbagruppe som kan tenke ut idéer og fantestreker, både til nå i sommer og på lengre sikt. De som kan tenke seg å gjøre en liten innsats for gutta fra favelaen kan sende en PM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var en lang og bra samtale med Tommy på skype ferdig.

 

Igjen kan det ikke beskrives hvor mye disse 2 ukene har betydd for han. Sist jeg pratet med han var han langt nede ettersom drømmen eller drømmene var så alt for fjerne. I Stabæk har vi vist hva klubbfølelse betyr noe vi har vist utallige ganger før; cup-gull, snømåking, nedrykk, seriegull og nå flere år på rad hjulpet Karanba til deres gull. Først Dana Cup så følger Gothia cup og til slutt Norway Cup.

 

Prosjektet til Tommy er unikt, unikt i måten det tenkes og arbeides på, men allikevel ikke alt for langt fra vårt eget Stabæk. Det er kanskje derfor vi var den klubben som tok i mot han med åpne armer da andre hadde Mikel og Smart-Club i tankene.

 

Vi var der, vi er der og vi kommer også til å være her alltid uansett!

 

 

Tatt fra bastionen(mel:
)

Tommy Nilsen la la la la lalalalala lala la la

Tommy Nilsen la la la la lalalalala lala la la

Tommy Nilsen, Tommy Nilsen lala la la lalala

Tommy Nilsen la la la la lalalalala lala la la

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Karanba møter Stabækfamilien! | Karanba
×
×
  • Opprett ny...