Jump to content

Karanba møter Stabækfamilien! | Karanba

Recommended Posts

• Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Stabæk og Stabæk Support har allerede støttet Karanba med veldig mye så først vil jeg si fortsett å kjøpe blaa middager og supporter-stæsj! Og meld deg som sjåfør om du kan. Men for de som ønsker

Darlan (som vi har hatt flere sjanser til å invitere på prøvespill/opphold) kan i dag få sin debut i Flamengo..   Fett er det uansett!

Karanba arrangerte i går kick-off for Brasil-VM, hvor sponsorer og andre Karanba-venner sammen med pressen var invitert til en kveld med både faglige og musikalske innslag. Tommy innledet med noen ord

• 2 weeks later...

Den som klarte kunststykket ikke å få en tåre eller to i øyekroken av det programmet er en skikkelig tøffing.

Godt jeg ikke er alene.

En liten oppfordring til alle: Karanba trenger garantert støtte året rundt, ikke bare et løft en gang i året. Det er ganske enkelt å sette opp et fast trekk i nettbanken, enten du har mulighet til å gi 10, 50 eller 100 kroner i måneden. Info om kontonr. finner du her.

Guest daglish7

Finnes det noe kontonummer jeg kan bruke? Tenkte jeg skulle sette fast trekk på noen kroner i mnd til dem

Her :)

Takk gutten min:D

Hvis alle på forumet hadde satt fast trekk på 20 kr hadde det gjort en temmelig stor forskjell tror jeg... KOM IGJEN A!!!

Edited by daglish7
  • 2 weeks later...