Jump to content

Vi er på vei til Ullevaal

Albert
 Share

Recommended Posts

Forresten, er det noen som vet om det blir noe cupfinalefest for oss, ala den enga skal ha i oslo? Ville vært på sin plass mener nå jeg.

Jeg vet at mr.stabæk har planlagt cupfinalefrokost. Men det er i bunn og grunn alt jeg vet.

Kommer det en cupfinalelåt fra SL eller shottegutta?

Hørt noe rykter om at bekkestua vil bli stengt for trafikk og lagt til rette for fest glade blaa hele finale helgen? Mulig det bare er spinn, men mener å ha plukket opp det et sted.

• Replies 973
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Martin opereres for lyskeproblemer på tirsdag og Moa ute 4 til 6 uker - spørs om de rekker cupfinalen...?

Moa er det nok greit å slippe. Men det spørs hvor mye dårligere Engen kan bli når MA ikke spiller. Er litt skeptisk, kanskje er det best UTEN MA...

Selv om MA ikke har vært så god i år, har vi i seriesammenheng rasket med oss ETT poeng etter at han stakk i 2004. Det virker som han har en egen måte å komme under huden på våre gutter, så jeg tar gjerne en cupfinale uten ham (selv om jeg tror at vi nå har modnet mye siden vi tapte i sommer og bør ha alle muligheter til å vinne uansett hvem VIF har på banen).

MA er jo en negativ spiller, futter tregt rundt på midtbanen.. skaper dårlig stemning, kjefter og smeller. Så det beste hadde jo vært å hatt han på banen under cupfinalen. Annan er jo borte så han får jo ikke hisset opp noen av våre uansett :P

Noen som vet når trekningen av de 2500 billettene finner sted?

PÅMELDINGEN STENGES 2359 I KVELD.

Alle som kan krype og gå i NFF er Glasgow. de kommer vel hjem søndag kveld. Så er det jobbing frem til Nederlandskamen. Det betyr at trekningen tidligs vil finne sted etter lunch på torsdag

vis noen har et sesongkort eller billett og ikke kan dra. Legg den ut her i steden for på finn ellernoe sånt!

Det er mange som har junioravdeling-kort, vi får ikke cupfinalebillett!

Joda..

Sesongkortinnehavere, JuniorSupport og Blaa familie for 2008

- får alle kjøpe én cupfinalebillett pr. sesongkort.

Hvis det er jr.laget det er snakk om bør vel de nesten få gratisbill..? Er jo forhåpentligvis noen av disse som vinner serien og cupen om et par år... Viktig med gode opplevelser for videre satsing, se bare på Morten og Henning..

får ikke sjekka mailen før jeg kommer hjem, men det er jo lov å drømme.

Diverse steder i oslo sentrum som tilbyr internett for en tjuings har blitt invadert av beboere i slitte klær som ikke har råd til internett hjemme. Alle registrerer først en mail ala jegervifguttharikkepengermenskalpåcupfinaleallikevel@hotmail.com for så å forsøke å reservere 4 billetter..

Etter å ha resonert seg litt rundt, så er det like stor mulighet for å vinne i lotto som at ingen fra SS vant noe i NFF sitt lotteri.

Minns å ha lest på forumet her at lotteriet var utsatt til Torsdag i lunsjen pga av oppkjøringen mot Nederland.