Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra...

 

Har forsøkt å sende deg PM, men er usikker på om det fungerte... Er VELDIG interessert! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra...

 

Har forsøkt å sende deg PM, men er usikker på om det fungerte... Er VELDIG interessert! :)

Me too :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra...

 

Har forsøkt å sende PM, men så ikke ut som den kom igjennom ..

Endret av enda en jævla islending
Samme som under.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


har også sendt pm:) trenger bare 1 billett.

Endret av enda en jævla islending
Det er kun en pris som gjelder. Svartebørshandling er ikke ønsket her eller noe annet sted.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som har hørt noe?????

eller er det bare enda mere forsinkelser ? ikke fått mailen min enda:P

 

I følge "fårbunne" et trekningen gjort og de heldige er kontaktet. ref fotball.no

 

Tror telenor sliter med e-post. Fikk en e-post akkurat nå som ble sendt på formiddan.

Endret av Sebulba
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rakk ikke og kjøpe bilett på SS medlemskapet mitt idag pga jobbmøte.. Når er neste mulighet? :S

 

 

Hvis en ikke har mulighet og handle på onsdag når er neste mulighet å få handlet billetter til $$ sine plasser?

 

Onsdag 15. : Åpent fra 12-18

(Åpningstider fremover vil bli annonsert, vi håper så mange som mulig kommer denne dagen)

Stabaek.no/cupfinalen

 

Fint hvis dere følger med på stabaek.no, vi har jo ikke samme mulighet til å ta fri fra jobben og drive med dette på dagtid så det vil nok komme noen tider etterhvert, når vi ser hvordan salget går i dag. Takk for tålmodigheten :)

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er flybilletten fra Polen og cupfinalebiletten sikret...

kan det være bedre motivasjon for å sitte over bøkene..

å se fram til Norgeturen med Stabæk knuser engen på ullevål:D

gleder meg som ett lite barn jeg nå:D

 

Noen som vet om det er en ny cupfinale sang underveis? eller den lanseres vel rett før finalen...

men gleder meg til å høre:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rakk ikke og kjøpe bilett på SS medlemskapet mitt idag pga jobbmøte.. Når er neste mulighet? :S

 

Salg i morgen fra 12-18. Vet ikke hvordan det blir lenger frem, men er vel en mulighet for salg også lørdag i hvertfall. Er en del som må jobbe/studere, og det har vel ikke meldt seg så mange frivillige til å selge for oss.

 

Håper egentlig trykket blir litt mindre i morgen enn i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det sånn at bare de som har medlemskort i ss kan stå og synge med ss, eller kan alle som har billett på vg det?

 

Hvor får jeg billett? Setevalg kan ikke imøtekommes. Dette bestemmes ut i fra hvilken gruppering du er i og hvor tidlig du henter din(e) billett(er). Bytte av billetter etter uttak kan ikke imøtekommes.

Stabak.no

 

Det er én billett tilgjengelig pr. medlem (betalt kontigent før semifinalen). På Stabæk Supports felter vil vi praktisere free-standig. Altså selv om du får en billett med rad, felt og sete nr vil vi på Ullevaall avgrense de feltene som er for Stabæk Support og du kan velge fritt hvor, blandt disse, du vil stå.

Stabaek.no

 

Hvilken gruppering du er i avgjør hvor du får billett. Du får ikke billett til SS-feltet uten medlemsskap, med mindre det selges restbilletter om noen ikke henter sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIF-supportere har begynt å få beskjeder om at de har blitt trukket ut, noen her?

 

Jeg har fått mail fra NFF i dag. Kan være at det er noen billetter ledig herfra, men jeg legger det ut etter at jeg har sjekket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...