Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


!?!

 

Kan jeg ikke kjøpe min billett før kampen/i forbindelse med kampen mot vif?

 

Hvis ikke, får jeg kjøpt den på medlemsmøtet imorgen?

 

svar FORT den som vet....

 

 

du får kun kjøpt den i stabækbutikken, enten mellom 12 og 17 i morgen, fredag, eller mellom 10 og 16 på lørdag. dersom du ikke henter den da, så får du ingen...

 

hilsen hun som sitter og selger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


gleder dette $$ billetter også? kun de to datoene som fortsatt er mulig å kjøpe?

 

Edit: leste linken. pokker. da må jeg komme meg ut dit fortere enn svint...

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvordan er det realistisk å tro at fordelingen engafans kontra stabækfans vil bli i finalen? snakker vi 50-50?

 

Klanen har jo allerede fått flere billetter enn oss. Dessuten fikk de bendit svingen og det vil være mye lettere for de å få med folk på syngingen.

 

Vi var vel litt heldigere når det gjaldt trekningen fra NFF, men i sum tror jeg det vil merkbart flere viff fans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvordan er det realistisk å tro at fordelingen engafans kontra stabækfans vil bli i finalen? snakker vi 50-50?

 

Klanen har jo allerede fått flere billetter enn oss. Dessuten fikk de bendit svingen og det vil være mye lettere for de å få med folk på syngingen.

 

Vi var vel litt heldigere når det gjaldt trekningen fra NFF, men i sum tror jeg det vil merkbart flere viff fans.

Men de holder jo fint kjeft etter vi har putta det første målet, så det bør ikke bli noe stort problem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


leste et sted at en eller annen engafyr mente det vil bli 17 000 engaidioter. ergo rundt 8000 av oss. hørtes fryktelig skjevt ut... men faen, jeg skal kose meg med seieren vår uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


leste et sted at en eller annen engafyr mente det vil bli 17 000 engaidioter. ergo rundt 8000 av oss. hørtes fryktelig skjevt ut... men faen, jeg skal kose meg med seieren vår uansett!

 

Tror strengt tatt ikke det er mulig med tanke på alle vip plasser, sponsor plasser osv, tror nok det blir en god del nøytrale der også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk fikk 37,2% av billettene. Går vi utifra at det er 25 000 plasser blir det 9 300, så hvis ikke Enga fans har klart å sikkre seg nesten 15% av våre billetter, noe som er VELDIG usansynlig, stemmer ikke tallene dine;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva slags kort (og karantener) i siste seriekamp kan gi konsekvenser for cupfinalen??

 

Røde kort.  Gule kort har ingen betydning for cupen, selv om de ville gitt karantene i en 27. runde.  (Men det blir det ikke i år.  Neste år, derimot, blir det hele 30 runder.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror nok det blir en god del nøytrale der også..

VIF eller Stabæk, Stabæk eller VIF... Med mindre de nøytrale heier på underdogen, tror jeg nok gutta vil ge de mest valuta for pengene og får forhåpentligvis mest jubel tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan blir gresset på Ullevaal, etter som det har snødd?

 

Forholdene på cupfinalen kan eventuelt bli påvirket av søndagens kamp. VIF - Brann. Snø er vel ikke noe problem for en bane som ikke brukes. Det er bare å måke vekk snøen/smelte den vekk. Det blir sol men kaldt i helgen. Tror ikke banen tar skade av en ekstra kamp før cupfinalehelgen. Damefinalen er fortsatt på Bislett, så de kommer ikke til å sparke opp banen før den virkelige cupfinalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det sånn at hele vg nedre er ståplasser med ss?

 

etter hva jeg kan huske har vi deler av F, deler av G, H, I, J husker ikke om vi har K...

Men det er ikke noe avsperringer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen?

finnes det et sted naer ullevaal som ikke vil bli fullt med enga folk???

 

Nei.

 

Kanskje Paddys eller Horgans? Hvis de har åpent så tidlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen?

finnes det et sted naer ullevaal som ikke vil bli fullt med enga folk???

 

Nei.

 

Kanskje Paddys eller Horgans? Hvis de har åpent så tidlig.

Det er ikke lov å selge alkohol før kl. 1200 på søndager, tror jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...