Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Har ikke link, men i dagens Dagsavisen står det at de 4 gangene Vestfossen tidligere har tapt mot et TL lag i første runde har laget vunnet hele cup`en... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Har ikke link, men i dagens Dagsavisen står det at de 4 gangene Vestfossen tidligere har tapt mot et TL lag i første runde har laget vunnet hele cup`en... :)

 

http://www.dagsavisen.no/sport/article348807.ece¨

PS. Et ekstra poeng kan jo Stabæk-treneren også ta med seg: Fem ganger har Vestfossen møtt et lag fra den øverste divisjonen i cupen. Alle de lagene har vunnet hele cupen til slutt det året!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke link, men i dagens Dagsavisen står det at de 4 gangene Vestfossen tidligere har tapt mot et TL lag i første runde har laget vunnet hele cup`en... :)

 

Sånn var det med Åssiden i fjor også. De hadde vært i første runde i cupen to ganger tidligere. Begge ganger ble motstanderen cupmester. Godset i 1991, og Odd i 2000.

Endret av Pedagogen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke link, men i dagens Dagsavisen står det at de 4 gangene Vestfossen tidligere har tapt mot et TL lag i første runde har laget vunnet hele cup`en... :)

 

Sånn var det med Åssiden i fjor også. De hadde vært i første runde i cupen to ganger tidligere. Begge ganger ble motstanderen cupmester. Godset i 1991, og Odd i 2000.

 

Og vi vet jo alle hva som ville skjedd om ikkev Arild f....tryne Sundgot hadde handset..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og vi vet jo alle hva som ville skjedd om ikkev Arild f....tryne Sundgot hadde handset..

Da hadde vel LSK vunnet 2-1 og gått til finalen?

De hadde vel vunnet 1-0 og gått til finalen..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, neinei, vi hadde snudd kampen og vunnet 3-0

 

Edit: det går vel ikke an å snu kamper til 3-0, da det å snu en kamp fordrer at man først har ligget under.. Jeg tar selvkritikk og skylder på lang arbeidsdag!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok et 3.divisjonslag, med andre ord - denne gangen fra Konica Minolta-ligaen!

Fram slo ut Bærum i første runde (2-0), uten at det behøver å ødelegge nattesøvnen.

Fram har 7 poeng på fire kamper i 3.divisjon, og ligger på 5.plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man tro på mytene, blir det vel mange blå supportere som tar turen innom ifm hyttetur

 

Gidder ikke google.

Hvor lang tid tar det med en busstur inkl. pissepauser til Larvik?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man tro på mytene, blir det vel mange blå supportere som tar turen innom ifm hyttetur

 

Gidder ikke google.

Hvor lang tid tar det med en busstur inkl. pissepauser til Larvik?

1 t 41 min, uten pauser. Altså tar det to timer med en pause. Med ettermiddagsrush og mulighet for at bussen kommer sent til Bekkestua så bør avreise være 15?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 t 41 min, uten pauser. Altså tar det to timer med en pause. Med ettermiddagsrush og mulighet for at bussen kommer sent til Bekkestua så bør avreise være 15?

 

Høres ut som en god idè.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det maksimale antall mål et lag har scora i løpet av cupen samme år? Tror vi bør finne frem kuleramma allerede nå, for denne gangen var vi heldige, tror jeg. Ny rekord på vei??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe...

PS! optimalt hadde jeg håpt på vålenga som gjerne trekker 1000 bortesupportere, men mot Stabæk bør vi ha sjanse til å vinne kampen på tribunen.....og det bør kunne komme 3000, kanskje 4000 tilskuere....dette blir rågøy!!!!!

 

De er litt Frampå der nede. HA HA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde helt glemt denne kampen. To dager igjen. Hvor mange er påmeldte på bussen?

22 påmeldte, men jeg mangler endel folk som bør være med. Tenker særlig på Slum..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...