Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg ler så jeg holder på å gå i bakken av Lillestrøm. De må jo absolutt ikke finne på å sparke noen, da kan de jo finne på å begynne å vinne! (Selv om det ikke akkurat har funket veldig bra hittil).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Der slapp vi hvert fall LSK i cupen, LSK kan vel ikke drite mer på leggen enn de har gjort til nå i år! Kanskje på tid å sparke den tidligere Fjørtoft-klovnen i Stabæk?!?!

 

Juksemakere som LSK burde aldri fått vært med i årets cup etter fjorårets skandale. En herlig skadefryd i dag! Fy f for noen flotte fotballdager det er for tiden :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipset ser jo ikke så galt ut det (gitt at tippeligalagene vinner i helgens kamper), men Start får neppe Tippeligamotstand, og blir dermed ikke sendt til Bodø, og det ødelegger jo en del av det resterende oppsettet også.

 

Nå er jo i tillegg Rosenborg og Hamarkameratene ute.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper vår motstander er å finne blant de følgende: M/S, Asker, Eidsvoll, Ull-Kisa, eller Valdres.

 

Valdres er i samme pulje som 2. laget, så da faller nok den bort.

Asker møtte vi i 1. runde i 2006. Tviler på at vi får de igjen nå.

Ull-Kisa møtte vi 2. runde i 2004. Tviler på at vi får de igjen nå.

 

M/S og Eidsvoll har vi aldri møtt før. Tipper en av de to. Fortrinnsvis på bortebane.

 

Når er oppsettet klart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men argumentene deres holder ikke mål....

 

I 2004 var 2. laget i samme avdeling som Kvik/Halden. Allikevel møtte vi laget i 3. runde i cupen.

 

Jeg stemmer derfor for M/S i 3. runde.

 

De bør vel ha klart å sette opp kampene nå snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men argumentene deres holder ikke mål....

 

I 2004 var 2. laget i samme avdeling som Kvik/Halden. Allikevel møtte vi laget i 3. runde i cupen.

 

Jeg stemmer derfor for M/S i 3. runde.

 

De bør vel ha klart å sette opp kampene nå snart.

 

Lyn møtte jo Korsvoll i forrige runde, og Korsvoll er i samme avdeling som Lyn 2.

 

Satser på M/S jeg også

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom igjen da, NFF. Det kan da ikke være så vanskelig?

 

Her er oppsettet mitt. Dere kan bare ta copy-paste av dette. Tar man som utgangspunkt at de 8 øverste (gjenværende) klubbene i TL møter 2. div motstand, så er det ikke så vrient:

 

Ranheim - Bodø/Glimt

Strømsgodset – Pors

Lyn – Eidsvold

VIF – Asker

TIL – Alta

Aalesund – Hødd

Molde – Sogndal

Odd – Sandefjord

Løv-Ham – Haugesund

Ull/Kisa – FFK

Moss – Sparta

Kongsvinger – Start

Bryne – Sandnes/Ulf

Valdres - Brann

Kristiansund - Viking

Manglerud/Star - Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ta det med ro. Det kommer garantert gutta til å gjøre. I hvert fall om kampen presses inn i et tett kampprogram. Her håper jeg uansett at vi drar en "Arsenal light", og stiller med halvparten førstevalg (samt Mike og årets kjøp), og de mest lovende rekruttene.

 

NM bør etter min mening blant annet vaere en utviklingsarena - så lenge vi er med - for våre største talenter.

 

I hvert fall slik tabellsituasjonen er nå, og med tanke på at vi skal ut i en langt viktigere cup til høsten.

 

Det er selvsagt mulig (sannsynlig) at ledelsen/ JJ / spillergruppa har et helt annet syn. Da bøyer jeg meg i støvet.

 

 

(Hvis vi - mot formodning - skulle tape mot Tromsø i første seriekamp etter ferien, blir laget sannsynligvis tilaermet toppet. Hvis ikke...)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


2/7 Stabæk –Manglerud/Star

kilde?

 

1/7 Brann – Valdres TV2 sport

2/7 Moss – Start

2/7 Lyn Oslo –Asker Fotball Herrer

2/7 Stabæk –Manglerud/Star

2/7 Strømsgodset - Pors

2/7 Odd – Sandefjord

2/7 Bryne – Løv-Ham

2/7 Viking – Eidsvoll Turn

2/7 Haugesund – Sandnes Ulf

2/7 Sogndal – Kongsvinger

2/7 Molde – Kristiansund

2/7 Ranheim – Tromsø

2/7 Bodø/Glimt – Alta

3/7 Sparta –Vålerenga TV2 sport

3/7 Ullensaker/Kisa – Fredrikstad

9/7 Hødd – Aalesund

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå skal vi ha to hovedkamper på rad - sjette og trettende juli. Så at Brann avspises med en cupkamp mot Valdres på TV2 sport kan vi tåle.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da fikk vi vel det laget etter Asker man ønsket. Blir jo gjensyn med en del tidligere Stabækspillere. Så vidt jeg kan se er det fire av dem i troppen til M/S. Forøvrig spilte 2. laget 1-1 borte mot dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...