Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Iflg Budstikka trekkes neste runde fredag.

 

Hvem vil vi møte?

 

Under forutsetning av at vif, ffk og Aalesund kommer seg videre fra 3. runde, får vi garantert bortekamp hvis vi møter følgende lag:

 

Aalesunds FK

Tromsø

Fredrikstad

Vålerenga

Løv/Ham

Start

 

De øvrige lagene har, som oss, hatt først 2 bortekamper og så hjemmekamp i 3. runde, så her må NFF ut med målebånd, for å måle antall kilometer reisevei:

 

Bodø/Glimt

Molde

Viking

Strømsgodset

Lyn

Brann

Haugesund

Odd

Sogndal

 

En bortekamp mot Haugesund eller Sogndal er nok ikke usannsynlig, selv om min favoritt er kamp mot Løv/Ham. Vil gjerne ha bortekamp i 4. runde, for nærmest å være sikret hjemmkamp i kvartfinalen (hvis vi kommer oss dit).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


selv om min favoritt er kamp mot Løv/Ham.

 

Støttes så til de grader. LøvHam er et artig lag.

 

Edit: Da får vi en forsmak på hvordan det er å spille tellende kamper innendørs og.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg Budstikka trekkes neste runde fredag.

Direkte på nyhetskanalen, som vel er tilgjengelig på nett. Tror det var kl 12, dog ikke helt sikker.

 

Temmelig sikker på at det var kl. 13.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trekningen er kl. 13.00!

 

Direkte på Nyhetskanalen, som er gratis på nett i sommer!

 

Tromsø eller FFK må vel være blant de vanskeligste motstandere å få, da det garantert gir bortekamp. Brann og Viking er vel heller ikke ønskemotstandere. Men de kan gjerne møte hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel greit nok det ja. Og bortekamp gir oss vel også hjemmekamp i neste runde om vi kommer dit, så det skal vi jo også ta med oss :)

 

Hjemme/borte er vel ikke satt opp ennå?

Sogndal har spilt mot Tornado Måløy (borte), Skarbøvik (borte) og Kongsvinger (hjemme).

Vi har hatt Vestfossen og Fram borte. Uten at jeg er sikker ser det ut til at Sogndal da får hjemmekamp, idet de har hatt større belastning (reisevei, tid etc).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal møtte Tornado/Måløy og Skarbøvik i 1. og 2. runde. Er ikke sikker på avstandene i forhold til våres 2 første kamper. Men det er vel en mulighet for bortekamp.

 

Kampene spilles siste uka i juli. Greit med bortekamp, så slipper vi flere pinlige tilskuertall på Nadderud.

 

Edit: Hele tiden et lite skritt foran du Espen!

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal.

 

Kunne vel ikke vært mye bedre?

 

 

Regner med at folket spanderer mye øl på meg på Blå i kveld, siden det faktisk var jeg som trakk opp Stabæk som Sogndals motstander. Hadde jeg tatt den andre kula hadde vi møtt VIF.

 

Synes jeg forjenter litt cred for slik god ballhåndtering

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet når kampen skal spilles?

 

Noen som vet når kampen skal spilles?

 

Edit: På VGD snakkes det om 23.juli, +/- for tv-kamper.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal.

 

Kunne vel ikke vært mye bedre?

 

 

Regner med at folket spanderer mye øl på meg på Blå i kveld, siden det faktisk var jeg som trakk opp Stabæk som Sogndals motstander. Hadde jeg tatt den andre kula hadde vi møtt VIF.

 

Synes jeg forjenter litt cred for slik god ballhåndtering

 

Hvordan gikk det sist vi møtte Sogndal i cupen, Rich?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal.

 

Kunne vel ikke vært mye bedre?

 

 

Regner med at folket spanderer mye øl på meg på Blå i kveld, siden det faktisk var jeg som trakk opp Stabæk som Sogndals motstander. Hadde jeg tatt den andre kula hadde vi møtt VIF.

 

Synes jeg forjenter litt cred for slik god ballhåndtering

 

Hvordan gikk det sist vi møtte Sogndal i cupen, Rich?

 

Mener SIL vant på straffer. Men du ville vel ikke ha VIF likevel?

 

Det viktigste er at vi får bortekamp. Siden opprykket i 1994 har vi røket ut av cupen 12 ganger. To ganger på Alfheim, to ganger på Åråsen og 8 ganger på Nadderud. I 1998 spilte vi ingen cupkamper på Nadderud. Det er den viktige statestikken her.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal.

 

Kunne vel ikke vært mye bedre?

 

 

Regner med at folket spanderer mye øl på meg på Blå i kveld, siden det faktisk var jeg som trakk opp Stabæk som Sogndals motstander. Hadde jeg tatt den andre kula hadde vi møtt VIF.

 

Synes jeg forjenter litt cred for slik god ballhåndtering

 

Hvordan gikk det sist vi møtte Sogndal i cupen, Rich?

 

Mener SIL vant på straffer. Men du ville vel ikke ha VIF likevel?

 

Det viktigste er at vi får bortekamp. Siden opprykket i 1994 har vi røket ut av cupen 12 ganger. To ganger på Alfheim, to ganger på Åråsen og 8 ganger på Nadderud. I 1998 spilte vi ingen cupkamper på Nadderud. Det er den viktige statestikken her.

Bohinen roser deg Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal.

 

Kunne vel ikke vært mye bedre?

 

 

Regner med at folket spanderer mye øl på meg på Blå i kveld, siden det faktisk var jeg som trakk opp Stabæk som Sogndals motstander. Hadde jeg tatt den andre kula hadde vi møtt VIF.

 

Synes jeg forjenter litt cred for slik god ballhåndtering

 

Hvordan gikk det sist vi møtte Sogndal i cupen, Rich?

 

Mener SIL vant på straffer. Men du ville vel ikke ha VIF likevel?

 

Det viktigste er at vi får bortekamp. Siden opprykket i 1994 har vi røket ut av cupen 12 ganger. To ganger på Alfheim, to ganger på Åråsen og 8 ganger på Nadderud. I 1998 spilte vi ingen cupkamper på Nadderud. Det er den viktige statestikken her.

Bohinen roser deg Rich

 

Og det er så velfortjent

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ugh, husker sist gang jeg så Stabæk i cuppen mot Sogndal.. en av de kjiipeste tapene i en cupkamp jeg har sett av oss.:P

 

Hva faen er dette? Her hadde jeg ventet at folk hadde satt igang sponetane innsamlingsaksjoner for å få reist en byste av meg utenfor Nadderud - i stedet er det bare jævlig masse sutring fordi Sogndal slo oss i cupen i 2006. Akkurat som det var min skyld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hører at gullprisene er ganske høye nå, så hermå alle grave dypt i lommeboka. Har allerede anskaffet tenginger av frihetsstatuen som med få modifikasjoner vil minne om Richard som holder en bitteliten ball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ugh, husker sist gang jeg så Stabæk i cuppen mot Sogndal.. en av de kjiipeste tapene i en cupkamp jeg har sett av oss.:P

 

Hva faen er dette? Her hadde jeg ventet at folk hadde satt igang sponetane innsamlingsaksjoner for å få reist en byste av meg utenfor Nadderud - i stedet er det bare jævlig masse sutring fordi Sogndal slo oss i cupen i 2006. Akkurat som det var min skyld.

Hehehe! Godt jobba, Rich!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvis, og jeg skriver hvis, vi slår Sogndal i dag, er vi klar for kvartfinalen.

 

Foreløpig er det to lag som er klare. 5 lag blir klare i dag, det siste laget blir klart 6. august.

 

Trekningen for kvartfinalene foretas i kveld, og hvis vi er med i potten, så kan det være interessant å se på hvilke lag det vil være fordelaktig å ha med seg inn i trekningen, spesielt med tanke på om vi får hjemmekamp i kvarten.

 

Molde (klare) - Vi får garantert hjemmekamp

VIF (klare) - Garantert bortekamp

 

Vinner hjemmelagene i de øvrige kampene, får vi garantert hjemmekamp, dvs Aalesund, B/G, FFK, Start og Godset

 

Møter vi Viking, Odd eller Haugesund bør det også bli hjemmekamp, mens det med Lyn og Løv/Ham er en viss fare for bortekamp.

 

Men kommer vi oss videre i kveld, er det altså en stor mulighet for hjemmekamp i kvarten, så lenge vi unngår å møte enga. Men først må vi unngå en reprise fra 2006.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis, og jeg skriver hvis, vi slår Sogndal i dag, er vi klar for kvartfinalen.

 

Foreløpig er det to lag som er klare. 5 lag blir klare i dag, det siste laget blir klart 6. august.

 

Trekningen for kvartfinalene foretas i kveld, og hvis vi er med i potten, så kan det være interessant å se på hvilke lag det vil være fordelaktig å ha med seg inn i trekningen, spesielt med tanke på om vi får hjemmekamp i kvarten.

 

Molde (klare) - Vi får garantert hjemmekamp

VIF (klare) - Garantert bortekamp

 

Vinner hjemmelagene i de øvrige kampene, får vi garantert hjemmekamp, dvs Aalesund, B/G, FFK, Start og Godset

 

Møter vi Viking, Odd eller Haugesund bør det også bli hjemmekamp, mens det med Lyn og Løv/Ham er en viss fare for bortekamp.

 

Men kommer vi oss videre i kveld, er det altså en stor mulighet for hjemmekamp i kvarten, så lenge vi unngår å møte enga. Men først må vi unngå en reprise fra 2006.

 

Men vil vi egentlig ha hjemmekamper i det hele tatt i cupen? Hadde vel ikke mange av dem det året pokalen havna hos oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja. Da var enda en runde gjennomført. Hvem er drømmemotstander? Selv om selvfølgelig Odd peker seg ut heller jeg nesten mot å heller ville ha en hjemmekamp mot FFK. Alle kampene skal vinnes om man skal ta hjem noe edelt metall, og da er det like greit å bevise at vi er istand til å takle dem igjen med en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...