Gå til innhold

Stabæk Fotball Kvinner


gsk
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Det er vel sagt her at sesongkortet ikke gjelder for kvinnekampene, men at prisen på sesonkortet til Toppserien bare skal være en symbolsk pris.

 

Har det også blitt sagt noe om når disse i så fall vil legges ut for salg. Eller kan man kanskje allerede nå gå i Stabækbutikken (evt. sende mail) og bestille?

 

Og hvem er det forresten som har sagt dette?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel sagt her at sesongkortet ikke gjelder for kvinnekampene, men at prisen på sesonkortet til Toppserien bare skal være en symbolsk pris.

 

Har det også blitt sagt noe om når disse i så fall vil legges ut for salg. Eller kan man kanskje allerede nå gå i Stabækbutikken (evt. sende mail) og bestille?

 

Og hvem er det forresten som har sagt dette?

 

 

word on the street

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sesongen i Toppserien starter ikke før 13. april, man er med andre ord minst en måned bak Tippeligaen når det gjelder planer og klarlegging av ting og tang.

 

$$ lover å komme med informasjon så snart ting blir avklart. Vi er i dialog med SFK om dette også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra, Tonje!

 

Like viktig som gunstige priser er et bra felt reservert SS - øverst på tribunen og nærmest mulig midten?

 

 

Mitt forslag er felt P. Det som er av offisielle folk fra NFF, gjester og VIPer sittet opp midt på. Ved siden av dem er felt N, så kommer P og så Q. P er således perfekt - så nær midten som mulig, uten at vi er helt opp i sponsor/VIP-gjengen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt forslag er felt P. Det som er av offisielle folk fra NFF, gjester og VIPer sittet opp midt på. Ved siden av dem er felt N, så kommer P og så Q. P er således perfekt - så nær midten som mulig, uten at vi er helt opp i sponsor/VIP-gjengen

 

Nå er ikke jeg så vant til å sitte oppe blant fiffen, men mine alfabetkunnskaper gjør at jeg mistenker du har hoppet over felt O.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt forslag er felt P. Det som er av offisielle folk fra NFF, gjester og VIPer sittet opp midt på. Ved siden av dem er felt N, så kommer P og så Q. P er således perfekt - så nær midten som mulig, uten at vi er helt opp i sponsor/VIP-gjengen

 

Nå er ikke jeg så vant til å sitte oppe blant fiffen, men mine alfabetkunnskaper gjør at jeg mistenker du har hoppet over felt O.

 

Du har selvsagt helt rett - N er på andre siden av midten, Men det er fortsatt P-feltet som vil være best for oss - etter min mening

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi må ha plasser som er perfekt til både bluss og røyk, til topp og hat kamper

Hvis du søker, får du sikkert lov til å stå i "Tennis svingen" sammen med en søppelbøtte og et brannslukningsapparat :lol:

Du kan jo ha 1 bluss i hver hånd, 1 i pannebånned og 1 i beltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi må ha plasser som er perfekt til både bluss og røyk, til topp og hat kamper

Hvis du søker, får du sikkert lov til å stå i "Tennis svingen" sammen med en søppelbøtte og et brannslukningsapparat :lol:

Du kan jo ha 1 bluss i hver hånd, 1 i pannebånned og 1 i beltet.

 

Det går fint å blusse på løpenbanen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Argumentasjonen tilbake fra NFF bør få dem til å klappe igjen ganske raskt spør du meg.

 

Jeg må minne Røa om at de var den første klubben som fikk nyte godt av vårt «Jenteløft». NFF skaffet Røa muligheten til å arrangere Hafslund Cup, som gir 1 millioner kroner i inntekter. I en femårsperiode.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta..

Men er vel verdt det for 3 mill

 

Hovedsponsor = 600.000 kroner pr år.

 

Jeez, det er ikke mye penger i kvinnefotballen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta..

Men er vel verdt det for 3 mill

 

Hovedsponsor = 600.000 kroner pr år.

 

Jeez, det er ikke mye penger i kvinnefotballen...

 

Til sammenligning så satser Manchester United på å få en ny avtale som er verdt 19 millioner pund i året... :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta..

Men er vel verdt det for 3 mill

 

Hovedsponsor = 600.000 kroner pr år.

 

Jeez, det er ikke mye penger i kvinnefotballen...

 

 

Det er derfor alle jentefotballspillerne er så smarte, de må studere og jobbe ved siden av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er derfor alle jentefotballspillerne er så smarte, de må studere og jobbe ved siden av.

Hmmm

Du sier jo implisitt at herrespillere ikke trenger å være så smarte. Noen navn spretter opp i hodet mitt:

David Nielsen

Ronaldo

Slatan

Rooney

Robinho

og sist men ikke minst Roy Kean

 

Sorry dere, dette har ingen ting i SFK tråd å gjøre. Det var bare så deilig å få det ut. :wacko:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En god nyhet er at herrekampen mot Fredrikstad er flyttet til tirsdag 14, og dermed slipper man at det blir kollisjon med serieaapningen for kvinner som jo er den 13. Satser paa et fullsatt Nadderud mot Roea.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En god nyhet er at herrekampen mot Fredrikstad er flyttet til tirsdag 14, og dermed slipper man at det blir kollisjon med serieaapningen for kvinner som jo er den 13. Satser paa et fullsatt Nadderud mot Roea.

 

Mye folk, hvertfall. Fullsatt blir litt vel mye BHG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En god nyhet er at herrekampen mot Fredrikstad er flyttet til tirsdag 14, og dermed slipper man at det blir kollisjon med serieaapningen for kvinner som jo er den 13. Satser paa et fullsatt Nadderud mot Roea.

 

Mye folk, hvertfall. Fullsatt blir litt vel mye BHG.

Nja.. Jeg tror vi kan klare det med god markedsføring så folk blir informert om det. Og da mener jeg litt under gjennomsnittet interesserte stabæk-tilhengere.

Hva tror dere at vi kan klare snittmessig da? 1500 kanskje :) ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noe nyhet om Mia Bak Pedersen fra Asker FK? Leste at hun var skadet, men ikke noe mer. .

Hva er skaden, hvordan skjedde den, skal hun kom tilbake påbanen? . . osv . . takk!

 

 

Status er vel at det ennå ikke er klart hvor alvorlig dette er. Dessverre er det fortsatt slik at karrieren kan være over

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Fotball Kvinner
×
×
  • Opprett ny...