Gå til innhold

Stabæk Fotball Kvinner


gsk
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Denne saken får meg til å tenke på en liten mann tidligere i år som plutselig ble en kjempe....Alt håp var ute, men ut av det blaa kom det en løsning.

 

Ja, der kom det ut av det blaa :) liker å ha rett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, da må vi flytte denne tråden nok en gang...

Asker FK blir Stabæk.

Hvem er det som spytter inn ekstra penger i dette? Det kan ikke være Stabæk, da grunnen til det forrige avslaget var at Stabæk slet med å finne støttespillere i næringslivet.

 

Flere sponsorer sa ja til å støtte prosjektet. Blant annet Varner-gruppen i Asker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som flere her inne har påpekt tidligere - hva i heiteste skal til for å toppe det vi har opplevd i 2008?

Og nå dette.

Stabæk 3 har vel lagt ned virksomheten? Ellers hadde de garantert rykket opp de også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser dette som svært positivt. Har hatt intrykk av at det har vært jobbet godt på damesiden i stabæks jr-avd. Men at jentene har forsvunnet til bl.a. Asker når de ble eldre. Så at asker nå blir stabæk er bra. Lurer bare på en ting, skal jentene også spille på "blue dream"? Ville jo omtrent vinne toppserien bare på stadion.

 

En annen ting er dette betyr vel at vi tar 7 seriegull i år, siden asker har 6 fra før i toppserien og vi nå tar vårt første i tippeligaen :lol: .

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som flere her inne har påpekt tidligere - hva i heiteste skal til for å toppe det vi har opplevd i 2008?

Og nå dette.

Stabæk 3 har vel lagt ned virksomheten? Ellers hadde de garantert rykket opp de også.

 

Greit nok at det har vært en fantastisk sesong altså, men at Stabæk 3 hadde rykket opp blir vel litt som snø i Sahara. Hvordan sesongen har blitt ellers er bare smått utrolig ;)

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer bare på en ting, skal jentene også spille på "blue dream"? Ville jo omtrent vinne toppserien bare på stadion.

Jeg vil vel tro at de skal spille på Nadderud. Det blir uansett en av de bedre Toppseriearenaene. Spill på Fornebu blir vel kanskje vanskelig med tanke på andre arrangementer som forhåpentligvis skal foregå der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva heter vi nå? veldedighets klubben stabæk fotball.

tar vel ikke lang tid før bærum sk er i stabæks planer. burde ha lagt dette på is og tenke på egen økonomi gå i pluss kanskje.

asket fotball kvinner er ett pengesug, det er en grunn til at de var på vei til hælvete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja - de klarte seg jo skikkelig bra på "egne ben" i asker skiklubb.

Men så lenge det ikke går utover eksisterende satsing så skal jeg gi blanke jeg altså... Så får alle dere positive heller bevise at dere ikke gjør det samme ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva heter vi nå? veldedighets klubben stabæk fotball.

tar vel ikke lang tid før bærum sk er i stabæks planer. burde ha lagt dette på is og tenke på egen økonomi gå i pluss kanskje.

asket fotball kvinner er ett pengesug, det er en grunn til at de var på vei til hælvete.

 

 

Husker SHADWELL på forumet til Kjernen en gang skrev: "er Jansen mot er jeg for".

 

Engeltlig utrolig godt sagt og jeg gjør hans ord til mine:

 

Er Harstadjr mot er jeg for

 

Velkommen til Stabæk

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er hatlaget tro? Røa? Kolbotn? Team lilleStrømmen? Trondheims Ørn?

 

Uansett - velkommen!

 

La oss håpe dette tilfører både kvinnefotballen og Stabæk mye postitivt i åra som kommer.

 

 

Team Strømmen kan komme til å hete Lillestrøm for vi skriver 2009, Trondheims-Ørn kan fort hete Rosenborg.

 

Røa har i alle år flørtet åpenlyst med Bastionen, så de ligger vel godt an til å bli hatlag. Amazon spiller i grønt og kommer fra Sørlandet - minner litt om MK, lette å hate

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Fotball Kvinner
×
×
  • Opprett ny...