Gå til innhold

Stabæk Fotball Kvinner


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


De tre er Solveig Gulbrandsen og Trine Rønning samt at Melissa Wiik har bestemt seg for å satse videre med Stabæk.

Noe som er drit bra! Skal deffinitivt på damekamper til neste år. Tenk den rekorden vi kan sette med antall gull på en sesong med norges beste herre, dame og juniorlag :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


kunne tenkt meg at de skilte ut kvinne/herredelen på stabak.no - hva med stabak-kvinner.no? Etterhvert vil jo damenyhetene bli flere og flere og forsiden vil ikke klare "trøkket" med så mye nyheter.

 

Stabak.no er pt en nettside for alle lag i Stabæk Fotball. Jeg bruker den bl.a. for info vedr. barne lagene våre (har en gutt der).

Stabæk fotball har i noen år sagt at de satser på kvinnene. Det har vært vanskelig å se på nettet, da man har vært nødt til å søke gjennom jr. avd for å finne damelaget. Har klaget på det flere ganger uten resultat.

Jeg mener det er på tide at damelaget også kommer på "Hovedsiden".

HVis du ikke klarer og gå på nyheter og plukke ut det du ønsker der har du vel et ørlite problem....

Jeg ønsker at damelaget skal føle seg velkomne hos oss. Da er det flott om de kan dele siden med resten av lagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenk den rekorden vi kan sette vedr publikum hvis bare en del av oss drar på kamp.

 

Det og! Bare ved minimal innsats, mtp herrekamper, kan vi klare å skape en mye bedre atmosfære, enn det finnes på noen damearenaer frem til nå. Det vil jo igjen føre til at flere tar turen til damekamper. (Ikke det at damen fortjener minde, enn herrene, men det skal ikke så mye til for å skape én stor forbedring i forhold til hva damene er vant til.)

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ivar Hoff har vel sagt en riktig ting i hele sitt liv...

 

Ikke er det kvinner, ikke er det fotball.

Det der er bare plain stupid! :angry:

Jeg synes det er fantastisk festlig. Ikke fordi han nødvendigvis har rett, men fordi det gjør det så soleklart at Hoff er utdatert og kvalm. For hver eneste sending han gjør så blir han bare mer og mer ubrukelig.

 

Jeg siterer: "Jeg vil gjerne få gi en verbal blomsterbukett til dere i studio...". Dra meg baklengs inn i fuglekassa!

Dette blir veldig offtopic. Enten så hater man Ivar Hoff, eller det motsatte. Jeg går for det sistnevnte.

Kommentarer som dette er jo bare uslålig bra:

 

Det var kamp på Lillestrøm og en som ikke var helt lokalkjent spør:

"Kan du veien til Åråsen?"

Ivar Hoff: Trening, og atter trening..

 

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det er vi.

 

Forresten - opererer man med sesongkort i Toppserien?

Hvis ikke, så hadde det vært stilig om vi hadde vært de første - om enn i liten skala.

 

 

Det er endel som har sesongkort. Mener de koster 350 på Røa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sesongkort er sikkert noe SF gir til SS som delkompensasjon for seteskandalen?

 

Gjeesp!

Det er ikke mulig å lese en eneste tråd lenger, uten å måtte lese gnålet om seter på Fornebu. Tror egentlig at det er få mennesker i Stabæk ledelsen som går gjennom trådene på dette forumet for å sjekke ut ...

 

"hvordan beslutningen om seter påvirker kvinnesatsingen i Stabæk Fotball"

"gjør manglende ståplasser at supporterne ikke lenger er interessert i hva som gjøres på overgangsmarkedet?"

"ville Veigar reise til Frankrike på grunn av at SS må sitte på Fornebu?"

 

I og med at alle her er enige om behovet for ståplasser - hva med å rette energien utover - gjerne mot de som kan gjøre en forskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK For å gi det med teskje: Det må jo være en del av ideen med Stabæk FK at man forsøker å få med Stabækfans på kampene. Da er enkleste løsningen å gå på de som har sesongkort på TA og/eller medlemsskap i SS med lokkende tilbud. Slik SF nå har endt opp i forholdt til SS bør vi få en fantastisk bra deal på fx sesongkort på Nadderud.

 

Comprende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK For å gi det med teskje: Det må jo være en del av ideen med Stabæk FK at man forsøker å få med Stabækfans på kampene. Da er enkleste løsningen å gå på de som har sesongkort på TA og/eller medlemsskap i SS med lokkende tilbud. Slik SF nå har endt opp i forholdt til SS bør vi få en fantastisk bra deal på fx sesongkort på Nadderud.

 

Comprende?

 

Si!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK For å gi det med teskje: Det må jo være en del av ideen med Stabæk FK at man forsøker å få med Stabækfans på kampene. Da er enkleste løsningen å gå på de som har sesongkort på TA og/eller medlemsskap i SS med lokkende tilbud. Slik SF nå har endt opp i forholdt til SS bør vi få en fantastisk bra deal på fx sesongkort på Nadderud.

 

Comprende?

I våre forhandlinger med Stabæk har vi gått for fri adgang til seriekamper på Fornebu (kun ståplasser) og fri adgang til seriekamper på Nadderud (der er det kun sitteplasser).

 

Så vidt jeg husker lovte ikke Stabæk oss noe for Nadderud.  Hvilket jo er et godt tegn.  (Men jeg kan huske feil.  Mitt hode var mer på disse ståplassene på Fornebu).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sesongkort er sikkert noe SF gir til SS som delkompensasjon for seteskandalen?

 

Tror egentlig at det er få mennesker i Stabæk ledelsen som går gjennom trådene på dette forumet for å sjekke ut ...

 

Jeg vedder 1000 kroner i mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dropper de setene på feltet vårt har de kanskje råd til hun brasilianske som spiller i sverige

 

Ja, kanskje det. Hvor mye var det Einar sa at hvert sete kostet? 600 eller noe sånt?

 

600*1500, det blir jo 900 000 det. Burde vel ha råd til henne da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dropper de setene på feltet vårt har de kanskje råd til hun brasilianske som spiller i sverige

 

Ja, kanskje det. Hvor mye var det Einar sa at hvert sete kostet? 600 eller noe sånt?

 

600*1500, det blir jo 900 000 det. Burde vel ha råd til henne da?

 

Neppe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dropper de setene på feltet vårt har de kanskje råd til hun brasilianske som spiller i sverige

 

Ja, kanskje det. Hvor mye var det Einar sa at hvert sete kostet? 600 eller noe sånt?

 

600*1500, det blir jo 900 000 det. Burde vel ha råd til henne da?

 

450 pr sete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dropper de setene på feltet vårt har de kanskje råd til hun brasilianske som spiller i sverige

 

Ja, kanskje det. Hvor mye var det Einar sa at hvert sete kostet? 600 eller noe sånt?

 

600*1500, det blir jo 900 000 det. Burde vel ha råd til henne da?

 

450 pr sete.

Æsj, da har vi nok ikke råd :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Venter på at det skal komme en oversikt over hvilke spillere som er med, og draktnummere, men alt er kanskje ikke helt klart ennå. Forventer jo at det blir en tråd for hver spiller også (frk. Stange får vel en ganske raskt tenker jeg).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Venter på at det skal komme en oversikt over hvilke spillere som er med, og draktnummere, men alt er kanskje ikke helt klart ennå. Forventer jo at det blir en tråd for hver spiller også (frk. Stange får vel en ganske raskt tenker jeg).

 

Nå har det gått over en time siden den postingen til sexxes og ennå har ingen svart at Stange nok er best uten en tråd. Har hele BRK tatt juleferie?

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har ingenting med nakenhet eller kjønnsdiskriminering å gjøre, men jeg ble skuffet da hun ikke var i kalenderen.

 

(Og da forventet jeg ikke et bikinibilde inne blandt alle portrettene)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Fotball Kvinner
×
×
  • Opprett ny...