Gå til innhold

Tromsø - Stabæk den 2. november


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


syntes janne burde satse ungt i denne kampen ,spare de store proffilene til 9.nov.

 

Junior NM-finale dagen før i Stavanger om jeg ikke tar helt feil, så det kan bli vanskelig å få til. Skal vi spare spillere må det bli ved å starte med Stenersen, Tømmernes, Austbø, Palmason og Holmvik

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Det er fortsatt en del å spille for i Tromsø.

 

For norsk fotball sin del hadde det vært bedre med RBK enn Tromsø i Europa, så vi kan gjøre norsk fotball en tjeneste ved ta poeng fra Tromsø. (noen som sikkert er uenig med meg på akkurat det punktet)

 

Ettersom jeg driter i norsk fotball og heier på Stabæk, mener jeg det er en enorm fordel om de selvgode bartegutta holdes ute av Europa så mye som mulig. Om det gir litt dårligere ranking bryr jeg meg mindre om, fordi jeg tror det vil svekke RBK vesentlig om de ikke kommer med.

 

Jeg stiller meg undrende til utspillet ditt; du driter i Norsk Fotball og heier på Stabæk - men ønsker du derfor at Stabæk skal tape imot Tromsø for å hindre RBK Uefa Cup?

 

Jeg ønsker meg nå personlig, at Stabæk vinner alle kampene de stiller opp i...

 

Og la meg minne om at rankingen avgjør seeding når Stabæk skal spille i Europa, dersom Stabæks seeding er lavere en nasjonsrankingen (og det er den) hos UEFA vil Stabæk få ranking som svarer til denne.

Det er derfor absolutt i Stabæks interesse at andre norske lag gjør det bra i Europa, da de vil dra opp Stabæks ranking.

Jo høyere UEFA ranking jo større sjanser for at Stabæk skal kunne kvalifisere seg for CL / UEFA cup.

RBK er det eneste laget i Norge med internasjonal erfaring, og jeg er helt enig i at de bør komme til UEFA cupen på bekostning av Tromsø. Tromsø har jo heller ikke råd til å satse neste år.

 

 

I tillegg kommer det at Norsk fotball vil få ett løft (som flere før meg har påpekt) hvilket som gjør det enklere å signere nye spillere osv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal oppover på lørdag som evt. har plass på et hotell hvor man evt kunne ha delt rom? Det er jo f..n ikke mulig å finne noe ledig fra lørdag til mandag..... Gunnar

 

Jeg sleit voldsomt med å finne overnatting, ringte til 6-7 hoteller. Alle var fullbooket. Men bestilte så på nettet, da var det noe ledig. Jeg booket meg inn på Grand Hotel Nordic.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal oppover på lørdag som evt. har plass på et hotell hvor man evt kunne ha delt rom? Det er jo f..n ikke mulig å finne noe ledig fra lørdag til mandag..... Gunnar

 

Jeg sleit voldsomt med å finne overnatting, ringte til 6-7 hoteller. Alle var fullbooket. Men bestilte så på nettet, da var det noe ledig. Jeg booket meg inn på Grand Hotel Nordic.

det er jazz festival i tromsö, pluss en slags kirkefestivalen. derfor er alt fullbooket.

grand nordic - da er vi nesten naboer ;)

vaeret er helt ok, skyet, men ikke saerlig kaldt. 0 eller -1 om dagen, kanskje litt kaldere om natten. vaermeldingene sier det blir regn til helgen, og opp till +4 grader

 

dumt spörsmaal kanskje, men har tribunen til bortesupportere (= sörtribunen bak maalet) et tak?

og hvor skal vi treffes för kampen? paa supporterpuben til tromsö supporterne? eller et annet sted?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


dumt spörsmaal kanskje, men har tribunen til bortesupportere (= sörtribunen bak maalet) et tak?

og hvor skal vi treffes för kampen? paa supporterpuben til tromsö supporterne? eller et annet sted?

 

Nope, ingen tak over vår seksjon. Vi står på noen råtne provisoriske tribuner.

 

Jeg befinner meg garantert på Blårock på lørdagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke frem et eneste ledig hotell i hele byen, det er fullt Grand Nordic.

 

Går du via hotels.com er det kun ledig på Rica og Clarion. Men du på ut med hhv. 1830,- og 1780,- pr. natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på det med billetter siden det sies at resten av stadion er utsolgt. Det vil vel si at de vil gjøre mest mulig plass til hjemmefans vil det ikke? Noen som vet om det er mulig å skaffe seg billett for oss som kommer på søndagen? Er jo ikke dritgøy å stå utenfor stadion mens det er kamp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på det med billetter siden det sies at resten av stadion er utsolgt. Det vil vel si at de vil gjøre mest mulig plass til hjemmefans vil det ikke? Noen som vet om det er mulig å skaffe seg billett for oss som kommer på søndagen? Er jo ikke dritgøy å stå utenfor stadion mens det er kamp...

 

 

 

Det holdes av ett felt til oss. Husker ikke hvor stort det er, men garantert ikke mindre enn 200. Tipper vi blir 60-100 Stabæk fans i Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva tror egentlig folket om denne kampen? Er jo fort gjort at vi kan ryke på et tap som Brann ifjor der oppe. Men det hadde vært deilig å slå Branns 54 poeng fra ifjor og gjøre rent bord i Tromsø. Samtidig har jeg en sånn medium følelse, særlig med tanke på at vi også har igjen cupfinalen. Er nok sikkert ikke det høyeste tenningsnivået i garderoben før denne kampen. Men jeg håper jeg tar feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva tror egentlig folket om denne kampen? Er jo fort gjort at vi kan ryke på et tap som Brann ifjor der oppe. Men det hadde vært deilig å slå Branns 54 poeng fra ifjor og gjøre rent bord i Tromsø. Samtidig har jeg en sånn medium følelse, særlig med tanke på at vi også har igjen cupfinalen. Er nok sikkert ikke det høyeste tenningsnivået i garderoben før denne kampen. Men jeg håper jeg tar feil!

 

Det er meget sannsynlig at du gjør. Jeg er villig til å vedde et par kroner på at laget ikke ønsker at TIL skal vaere det eneste laget de ikke tar poeng fra i årets serie. Kanskje viktigere: Å revansjere det usedvanlig pinlige 2-4 tapet på Nadderud.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke frem et eneste ledig hotell i hele byen, det er fullt Grand Nordic.

 

Går du via hotels.com er det kun ledig på Rica og Clarion. Men du på ut med hhv. 1830,- og 1780,- pr. natt.

Det ble Clarion på meg, men jeg er meget glad for at jeg bestilte for en god stund siden når jeg ser de prisene der :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på det med billetter siden det sies at resten av stadion er utsolgt. Det vil vel si at de vil gjøre mest mulig plass til hjemmefans vil det ikke? Noen som vet om det er mulig å skaffe seg billett for oss som kommer på søndagen? Er jo ikke dritgøy å stå utenfor stadion mens det er kamp...

 

 

 

Det holdes av ett felt til oss. Husker ikke hvor stort det er, men garantert ikke mindre enn 200. Tipper vi blir 60-100 Stabæk fans i Tromsø.

Se artikkel på $$.no. Det blir salg også på søndagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal oppover på lørdag som evt. har plass på et hotell hvor man evt kunne ha delt rom? Det er jo f..n ikke mulig å finne noe ledig fra lørdag til mandag..... Gunnar

 

Scandic - 896,- (inkl 20% rabatt i helgen). Kan bruke rabattkode 2NO hvis jeg ikke husker feil...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar Pall Gunnarsson resultat-tips:

 

Tromsø-Stabæk 0-2

Gunnarssons vurdering: Vi skal gi alt. Mange tror at vi kun ser på den kampen som en treningskamp, men det er fullstendig feil. Vi vil vinne mer, og jeg tror vi vinner. Men for all del; Det blir tøft, og jeg er glad vi klarte å avgjøre det før denne kamepn, så ikke dette ble en seriefinale.

 

Aalesund-Lillestrøm 0-1

Strømsgodset-Viking 2-1

Rosenborg-Bodø/Glimt 3-0

HamKam-Molde 2-1

Fredrikstad-Lyn 1-2

Vålerenga-Brann 2-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider


syntes janne burde satse ungt i denne kampen ,spare de store proffilene til 9.nov.

 

Junior NM-finale dagen før i Stavanger om jeg ikke tar helt feil, så det kan bli vanskelig å få til. Skal vi spare spillere må det bli ved å starte med Stenersen, Tømmernes, Austbø, Palmason og Holmvik

Janne kjører med samme startoppstiling som tidligere. Ikke noe snakk om å hvile noen her. Det syns jeg er en fornuftig taktikk, så lenge Janne er kjent for å starte med samme gjengen. Hvis de aller beste skulle hvile i denne kampen, så blir det jo en omstilling å starte i cup-finalen. Business as usual!

Nils Johan Semb støtter denne taktikken, og viste til EM, hvor lag som var klare for kvartfinale etter to kamper hvilte de beste i den tredje kampen, for deretter å underprestere i kvartfinalen.

 

Det vi kan håpe på, er at et par unge, lovende innhopp mot slutten. Kanskje Iven får en omgang, og Kamara er med oppover, så med mindre han har festa for hardt i Stavanger i går, så kanskje det blir litt mer enn 5 minutter på han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er helt riktig. Gutta er tross alt betalt for å spille fotball, og en kamp i uka er ikke å kreve for mye av dem. Tror det er mer å tape på å la dem hvile. Selvfølgelig er jo sjansen til stede for skader/røde kort, men ut fra hvordan ting har vært for oss så langt i sesongen er vel ingen av delene spesielt sannsynlig.

Håper gutta gir alt uansett, ære er verdt å kjempe for!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tromsø - Stabæk den 2. november
×
×
  • Opprett ny...