Gå til innhold

Tromsø - Stabæk den 2. november


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Blir det medaljeoverrekking på Nadderud dersom det er avgjort da, eller vil det uansett bli medaljeutdeling i den siste runden?

 

Brann fikk sine gullmedaljer i fjor så fort gullet var i boks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ser Norwegian reklamerer med nytt tilbud fra Rygge til Bodø og Tromsø fra 499,- en vei, oppstart 30. oktober. Søndag nordover koster pr. nu 596,- og returen mandag 513,-. Altså 1100,- tur/retur, men med overnatting i Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har opplevd at brann har fått utdelt medaljer på nadderud før ihverfall, selvom det ikke var siste seriekamp.

 

Javel? Når var det i såfall?

 

Husker det selv, men det var ikke gull. Mener å huske at det var bronsjemedaljer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker det selv, men det var ikke gull. Mener å huske at det var bronsjemedaljer?

Brann tok sølv i '97 etter å ha slått oss 1-0 på Nadderud etter mål av Monsemann. Men dette var siste serierunde.

http://www.vg.no/vg/sport/fotball/elfot97/sta-bra.htm

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker det selv, men det var ikke gull. Mener å huske at det var bronsjemedaljer?

Brann tok sølv i '97 etter å ha slått oss 1-0 på Nadderud etter mål av Monsemann. Men dette var siste serierunde.

http://www.vg.no/vg/sport/fotball/elfot97/sta-bra.htm

 

 

Vi fikk utdelt bronsjemedaljer før kampen mot Brann i 1998 ( nest siste serierunde). Det var mao etter 24 runde. Hvis man er 100% sikker på gull etter en kamp blir det garantert (forbehold om Blackout fra Kåfjord) delt ut etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fikk utdelt bronsjemedaljer før kampen mot Brann i 1998 ( nest siste serierunde). Det var mao etter 24 runde. Hvis man er 100% sikker på gull etter en kamp blir det garantert (forbehold om Blackout fra Kåfjord) delt ut etter kampen.

Det må ha vært etter kampen iallefall, idet vi før kampen fortsatt hadde mulighet til å ta sølvet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra!

 

SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra!

 

SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre?

Pris?

 

1400,-

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra!

 

SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre?

 

Våknet av en melding i dag. "Vi har foretatt en ruteendring som påvirker din reise. Ny reiserute er sendt til din e-post."

 

Ble litt nærvøs ja. Men gode nyheter, heldigvis! Så fikk jeg stått opp litt før også...

 

 

Betalte 722kr da jeg bestilte 15.juni... (hjemturen altså, flyr opp med norwegian)

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Siste kamp - i gullsesongen 2008 må markeres. Nedslåtte tromsøværinger tusler hjem i snøfokken, etter å tapt OL, medaljer, Steinar Nilsen og kampen mot Stabæk. 50 (?) blå(frosne) Stabækfans står igjen i bar overkropp og synger "vi står i snø, og regn og solskinn sånn som nå". Det er nå det er over - det er nå Lillestrøm har rykket ned ( sorry Petter)- det er nå Stabæk står øverst på tabellen med 57 poeng til våren 2009. Hva gjør vi ? Tifo - fyrverkeri ? Any suggestions ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )

har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )

har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre...

Det har ikke vært lange køer i Tromsø i år, selv om de har vært i medaljekampen. Sågar gullkampen.  Det er nok en av grunnene til at Steinar Nilsen ikke gidder mer.

 

Du kan heller si: Har Tromsø ikke noe å kjempe for tror jeg køene blir enda lengre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )

har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre...

Det har ikke vært lange køer i Tromsø i år, selv om de har vært i medaljekampen. Sågar gullkampen.  Det er nok en av grunnene til at Steinar Nilsen ikke gidder mer.

 

Du kan heller si: Har Tromsø ikke noe å kjempe for tror jeg køene blir enda lengre....

 

 

Nå er vel kampen mot stabæk faktisk utsolgt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )

har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre...

Det har ikke vært lange køer i Tromsø i år, selv om de har vært i medaljekampen. Sågar gullkampen.  Det er nok en av grunnene til at Steinar Nilsen ikke gidder mer.

 

Du kan heller si: Har Tromsø ikke noe å kjempe for tror jeg køene blir enda lengre....

 

 

Nå er vel kampen mot stabæk faktisk utsolgt

Ingen billettkø, der altså

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen?

 

Jeg kjøper som regel billett på kinoen i Tromsø tidlig på kampdagen eller dagen før. Da slipper du å stå i lang kø i billetboden på Alfheim.

 

Vi får nok beskjed av Knut Bjørn eller Jens om billettsalget til denne matchen blir forskjellig fra tidligere år.

Endret av Slum
leif
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tromsø - Stabæk den 2. november
×
×
  • Opprett ny...