Gå til innhold

Tromsø - Stabæk den 2. november


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


löpe til den naermeste puben og drikke oss full :P

hvor mange blir vi? og hvor mange blir til mandag? kunne jo vaert lurt aa ha et sted hvor de faa som blir til mandag kunne samles ;)

og hva het puben til tromsö supporterne?

 

 

Vi er to og blir til mandag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har et tips om hotell? Jeg reiser opp 1nov og desverre må bli i sameland til 3 nov. som da blir mandag for de som fortsatt er slitene etter turen til Bergen.......... Fisefin, full & seriegull. Til alle reis med og støtt gutta i den siste seriekampen før vi gruser slummen fra Oslo for gang nr to. Gunnar

Endret av gwestlund
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Websiden lyver... Dusjene manglet vegg de siste 20 cm, til frokost var det skitne tallerkner/glass/bestikk, og hun som jobbet der ble dritforbanna da vi hang et enormt flagg over fasaden av bygget... Men det var billig da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen?

 

Jeg kjøper som regel billett på kinoen i Tromsø tidlig på kampdagen eller dagen før. Da slipper du å stå i lang kø i billetboden på Alfheim.

 

Vi får nok beskjed av Knut Bjørn eller Jens om billettsalget til denne matchen blir forskjellig fra tidligere år.

 

Har snakket med "Roger" hos TIL og de ber oss kjøpe billetter som beskrevet over - på kinoen - på lørdag. De garanterer plass til oss og tilpasser størrelsen på ståtribunen ved behov for bortesupportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen?

 

Jeg kjøper som regel billett på kinoen i Tromsø tidlig på kampdagen eller dagen før. Da slipper du å stå i lang kø i billetboden på Alfheim.

 

Vi får nok beskjed av Knut Bjørn eller Jens om billettsalget til denne matchen blir forskjellig fra tidligere år.

 

Har snakket med "Roger" hos TIL og de ber oss kjøpe billetter som beskrevet over - på kinoen - på lørdag. De garanterer plass til oss og tilpasser størrelsen på ståtribunen ved behov for bortesupportere.

Hva med oss som kommer opp på søndag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen?

 

Jeg kjøper som regel billett på kinoen i Tromsø tidlig på kampdagen eller dagen før. Da slipper du å stå i lang kø i billetboden på Alfheim.

 

Vi får nok beskjed av Knut Bjørn eller Jens om billettsalget til denne matchen blir forskjellig fra tidligere år.

 

Har snakket med "Roger" hos TIL og de ber oss kjøpe billetter som beskrevet over - på kinoen - på lørdag. De garanterer plass til oss og tilpasser størrelsen på ståtribunen ved behov for bortesupportere.

Hva med oss som kommer opp på søndag?

 

Hvorfor selger de ikke i Stabæk-butikken?

Kommer på Søndag vi også :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen?

 

Jeg kjøper som regel billett på kinoen i Tromsø tidlig på kampdagen eller dagen før. Da slipper du å stå i lang kø i billetboden på Alfheim.

 

Vi får nok beskjed av Knut Bjørn eller Jens om billettsalget til denne matchen blir forskjellig fra tidligere år.

 

Har snakket med "Roger" hos TIL og de ber oss kjøpe billetter som beskrevet over - på kinoen - på lørdag. De garanterer plass til oss og tilpasser størrelsen på ståtribunen ved behov for bortesupportere.

Hva med oss som kommer opp på søndag?

 

Hvorfor selger de ikke i Stabæk-butikken?

Kommer på Søndag vi også :huh:

Det jeg gjør jeg med mange flere også <_< Vi får vell kose oss i stadionbillettlukekø!

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har snakket med "Roger" hos TIL og de ber oss kjøpe billetter som beskrevet over - på kinoen - på lørdag. De garanterer plass til oss og tilpasser størrelsen på ståtribunen ved behov for bortesupportere.

 

Hvor er kinoen?

(Kommer på lørdag.)

 

Takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fortsatt en del å spille for i Tromsø.

 

For norsk fotball sin del hadde det vært bedre med RBK enn Tromsø i Europa, så vi kan gjøre norsk fotball en tjeneste ved ta poeng fra Tromsø. (noen som sikkert er uenig med meg på akkurat det punktet)

 

Tromsø er det eneste laget i ikke har tatt poeng mot denne sesongen. Vi har dessuten slått alle utenom Viking og Tromsø. Kjipt om Tromsø ender opp med å ta 6 poeng mot oss.

 

Brann endte på 54 poeng ifjor, vi ligger på 54 poeng i år og kan slå den summen med poeng i Tromsø.

 

Brann scoret 59 mål i fjor, vi har scoret 58. To til hadde gjort seg.

 

Brann dro til Tromsø i siste serierunde i fjor og tapte 3-0. Vi skal vise at vi er proffe nok til å ikke gjøre samme feilen.

 

Kun to ganger tidligere har en seriemester tapt mindre kamper siden TL fikk 14 lag (RBK 1997, 1 og RBK 1995, 2) Vi har 3 tap og satser på at vi ender med 3 tap.

 

Vi ligger likt med Tromsø om å slippe inn minst mål (23) med seier vinner vi sannsynligvis den statistikken siden FFK har 26.

 

Andre poenger? Mulig noen spillere kan klatre på diverse lister (poengliga, toppscorer, assist)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fortsatt en del å spille for i Tromsø.

 

For norsk fotball sin del hadde det vært bedre med RBK enn Tromsø i Europa, så vi kan gjøre norsk fotball en tjeneste ved ta poeng fra Tromsø. (noen som sikkert er uenig med meg på akkurat det punktet)

 

Ettersom jeg driter i norsk fotball og heier på Stabæk, mener jeg det er en enorm fordel om de selvgode bartegutta holdes ute av Europa så mye som mulig. Om det gir litt dårligere ranking bryr jeg meg mindre om, fordi jeg tror det vil svekke RBK vesentlig om de ikke kommer med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig enig.. Selv om jeg alltid setter en seier til oss foran alt annet hadde det å forære rbk en europacup-plass i siste serierunde vært trist. Men håper og tror gutta gjør jobben allikevel, så får vi bare håpe at rbk driter seg ut i samme slengen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom jeg driter i norsk fotball og heier på Stabæk, mener jeg det er en enorm fordel om de selvgode bartegutta holdes ute av Europa så mye som mulig. Om det gir litt dårligere ranking bryr jeg meg mindre om, fordi jeg tror det vil svekke RBK vesentlig om de ikke kommer med.

 

Jeg tenker iallefall helt annerledes enn deg når det gjelder norsk fotball. Telenor Arena på mange måter fullbyrder stadionrevolusjonen. Jeg gleder meg ikke bare over at Stabæk får ny stadion, men gleder meg over hvert eneste stadionprosjekt i landet som gjør norsk fotball som produkt bedre. Moro med ny tribune på Notodden og halv stadion på Hønefoss osv. At Moss nå endelig ser ut til å få ny stadion. At FFK og Viking har kommer seg vekk fra sitt "Nadderud".

 

Norske lag i Europa er også sinnsykt viktig ikke bare for rankingen vår, men for ligarankingen. Vi trenger lag i Europa som gjør det godt, som igjen gjør norsk fotball bedre. Med 16 lagserie i framtiden vil ingenmannsland bli større. Flere plasser i Europe League vil gjøre serien mer interessant og spennende. Det kan vi bare få til om norske lag lykkes i Europa. Gleder meg også over hver eneste utenlandsproff vi får. Moro at Tarik, Strømstad og Helstad gjør det godt. Samtidig vil en bedre norsk liga kanskje gjøre at landslaget får det til etterhvert.

 

Tenker ikke utelukkende på Stabæk, uten at norsk fotball er bra, så blir heller ikke opplevelsen av Stabæk bra. Halvparten av kampene våre er jo spesielle kamper LSK, RBK, Brann, VIF, Lyn (til dels FFK og Viking) takket være gode stadioner, supportere, historikk osv.

 

Jeg tror norsk fotball er tjent med at RBK istede for TIL kommer til Europa neste sesong. Og jeg tror europacupspill i Trondheim neste år har minimalt å si for hvor godt Stabæk gjør det. Eneste en RBK "fiasko" i siste runde gavner er skadefryden og utøvelsen av janteloven.

 

Jeg håper vi avslutter serien med seier for vår del og vil heller ha RBK enn Tromsø i Europa for norsk fotball sin del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er også to som blir til mandag. Reiser opp lørdag morgen.

Hvor skal folk bo?

 

 

vi er 6 stk. som reiser opp søndag 2.nov og blir til mandag 3. Vi skal bo på clariton hotel, som ser ut som ett ganske så fint hotell:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[Jeg håper vi avslutter serien med seier for vår del og vil heller ha RBK enn Tromsø i Europa for norsk fotball sin del.

 

Vel, da er vi litt uenige. Jeg frykter nemlig RBK såpass at jeg håper på alt som kan stikke kjepper i hjulene for dem, derunder at de ikke kommer til Europa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[Jeg håper vi avslutter serien med seier for vår del og vil heller ha RBK enn Tromsø i Europa for norsk fotball sin del.

 

Vel, da er vi litt uenige. Jeg frykter nemlig RBK såpass at jeg håper på alt som kan stikke kjepper i hjulene for dem, derunder at de ikke kommer til Europa.

 

Og jeg er enig med deg.

Jeg HATER RævBK og håper de får ingenting!

 

"Kom igjen Bodø/Glimt!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[Jeg håper vi avslutter serien med seier for vår del og vil heller ha RBK enn Tromsø i Europa for norsk fotball sin del.

 

Vel, da er vi litt uenige. Jeg frykter nemlig RBK såpass at jeg håper på alt som kan stikke kjepper i hjulene for dem, derunder at de ikke kommer til Europa.

 

 

Uffda, var da en veldig defensiv holdning. Personlig vil jeg at Stabæk gjør jobben sin, og avslutter på en verdig måte med seier i Tromsø. Da får det være opp til de andre tre lagene om de klarer å passere Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke si at vi gruser Tromsø, men at viking kniper bronsen foran rbk? Da får vi alt som trengs:

1. Vi som skal til tromsø får en fantastisk avslutning på tippeligaen!

2. Vi slipper at RBK kan få nok et europaeventyr

3. Vi slipper at søplelaget TIL "ødelegger" norsk e-cup-ranking

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenker iallefall helt annerledes enn deg når det gjelder norsk fotball. Telenor Arena på mange måter fullbyrder stadionrevolusjonen. Jeg gleder meg ikke bare over at Stabæk får ny stadion, men gleder meg over hvert eneste stadionprosjekt i landet som gjør norsk fotball som produkt bedre. Moro med ny tribune på Notodden og halv stadion på Hønefoss osv. At Moss nå endelig ser ut til å få ny stadion. At FFK og Viking har kommer seg vekk fra sitt "Nadderud".

 

Norske lag i Europa er også sinnsykt viktig ikke bare for rankingen vår, men for ligarankingen. Vi trenger lag i Europa som gjør det godt, som igjen gjør norsk fotball bedre. Med 16 lagserie i framtiden vil ingenmannsland bli større. Flere plasser i Europe League vil gjøre serien mer interessant og spennende. Det kan vi bare få til om norske lag lykkes i Europa. Gleder meg også over hver eneste utenlandsproff vi får. Moro at Tarik, Strømstad og Helstad gjør det godt. Samtidig vil en bedre norsk liga kanskje gjøre at landslaget får det til etterhvert.

 

Tenker ikke utelukkende på Stabæk, uten at norsk fotball er bra, så blir heller ikke opplevelsen av Stabæk bra. Halvparten av kampene våre er jo spesielle kamper LSK, RBK, Brann, VIF, Lyn (til dels FFK og Viking) takket være gode stadioner, supportere, historikk osv.

 

Jeg tror norsk fotball er tjent med at RBK istede for TIL kommer til Europa neste sesong. Og jeg tror europacupspill i Trondheim neste år har minimalt å si for hvor godt Stabæk gjør det. Eneste en RBK "fiasko" i siste runde gavner er skadefryden og utøvelsen av janteloven.

 

Jeg håper vi avslutter serien med seier for vår del og vil heller ha RBK enn Tromsø i Europa for norsk fotball sin del.

 

Skriver under på denne. 100 % enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke si at vi gruser Tromsø, men at viking kniper bronsen foran rbk? Da får vi alt som trengs:

1. Vi som skal til tromsø får en fantastisk avslutning på tippeligaen!

2. Vi slipper at RBK kan få nok et europaeventyr

3. Vi slipper at søplelaget TIL "ødelegger" norsk e-cup-ranking

 

Tromsø kom jo til gruppespill forrige gang de spilte UEFAcup, og de var heller ikke langt fra å gå videre fra sin gruppe....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har uansett ikke noe tro på Tromsø neste sesong hverken i TL eller i Europa. De er økonomisk skakkjørt og må selge spillere. De mister Ramovic etter sesongen. Kontrakten hans går ut. Reginiussen flørter med andre klubber og blir nok solgt ettersom Tromsø budsjetterte med 16 mill i spillersalg denne sesongen. Sommeren endte med at ingen ble solgt. Rushfeldt gir seg i Tromsø. Mens Moldskred er et hot salgsobjekt. Sist men ikke minst mister de Steinar Nilsen.

 

Hva er blir Tromsø neste sesong uten Ramovic, Reginiussen, Rushfeldt og Nilsen samt et enda strammere budsjett? Tromsø ser ikke akkurat ut som en klubb som ønsker/har muligeten til å bygge videre på suksessen fra i år, men en klubb som vil si seg fornøyd med å ligge på nedre halvdel og unngå nedrykk. Mulig jeg tar feil og Tromsø skyter gullfuglen igjen neste sesong, men forutsetningene deres virker å være svekket.

 

Kan ikke se at Tromsø vil satse nevneverdig på å hevde seg i Europa League neste sesong, mens et lag som RBK som er litt på vei opp vil satse på å gjøre det bra i Europa. Kan godt hende at Tromsø nedprioriterer Europa neste sesong om de havner i en nedrykkstrid i TL. Det hadde iallefall vært uheldig for norsk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tromsø - Stabæk den 2. november
×
×
  • Opprett ny...