Gå til innhold

Tobbe


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg har hørt flere nevne at Tobbe ønsker seg tilbake til Stabæk - har noen andre hørt om dette? Han ville jo vært en konge-erstatter hvis Martin forsvinner. Og hvem hadde vel sagt nei til Stian-Martin-Tobbe-Tommy på midten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror det er ganske mange klubber som er aktuelle for Tobbe før Stabæk...desverre...men om mannen vil til oss er det jo også et lønningsspørsmål...Hvor mye hadde mannen når han var hos oss? Tipper at han ikke kan slå seg til ro med noe mindre enn det, og da er han nok allerede out of our league...Men fy faen så fett det hadde vært om han kom tilbake...Tobbe, engang helt, alltid helt... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå gidder ikke jeg å følge så mye med på utenlandsk fotball. Men en kjapp tur innom vg-nett ga inntrykk av at Tobbe gjør det greit i Everton. Da tviler jeg litt på at han har lyst på en retur til Stabæk allerede nå. Ryktet bygger vel på at "alle" ønsker seg vekk fra en by som Liverpool.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tobbe ville ikke forsterket laget i dag, så lenge vi spiller 4-4-2. Tommy og Martin holder mer enn bra nok nivå. Og jeg tror ikke Stian - Martin - Tobbe -Tommy er det minste bedre enn Stian - Martin -Tommy - Tom. Simpelthen fordi Tommy er meget bra sentralt og ikke fullt så bra som venstrekant. I tillegg har vi Mads som banker på en plass på sentral midtbane. De plassene vi med fordel kunne hatt bedre alternativer på i tillegg til dem vi har er: venstre kant, tanksenter og venstre back.

 

Verken Tobbe eller Helgi ville gjort Stabæk stort bedre enn det er. Det ville derimot John Arne Riise og John Carew eller Thorstein Helstad.

 

Nei, det viktigste nå er å forlenge med Inge og Martin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke et vondt ord om Tom eller Tommy, men Tobbe er mye bedre enn begge i mine øyne. Og han har ikke gjort det så stort i Everton, men nå har han også vært en del skadet. Og lønna ville nok vært et stort problem ja. Kanskje hans hjemkomst kan være et prosjekt når Fornebu er oppe og går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Tobbe
×
×
  • Opprett ny...