Gå til innhold

Tor Marius Gromstad


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Har det vært vurdert å ta kontakt med Norske redningshunder for evt finsøk i vanskelige områder?

 

Jeg har kontakter her som jeg kan ringe. Men da må man gjerne ha et utgangspunkt, etc.. Ring meg evt på 91532284, så kan jeg se hva vi får til!

 

Jeg har sjekket og fikk dette svaret: "Det er politiet som tar den avgjørelsen sammen med hovedrednings sentralen,så blir vi kalt ut"

 

Redningshunder vil ikke være en dum ide tror jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Anette, Maya, Hanne-Marit og meg har nå gått denne ruten. Vi har lett i alle kriker og kroker, i busker og kratt samt i bakgårder, garasjeanlegg osv. Var innom en byggeplass også, men det var så mørkt der.

 

Maya og jeg ga oss nå, men de andre har fortsatt fra St.Olavs plass mot Rådhuset og sjølinjen.

post-1397-0-65653600-1336939027_thumb.jpg

Endret av mharl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

6 mann har gått Lysakerelven fra Røa til Bjørnsletta. 3 på hver side. Brukte halvannen time på de første 100 meterne. Svært vanskelig terreng. Flere lange strekninger det var umulig å lete på uten tau.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Går østover mot sofienbergparken og botanisk hage, kampen park og tøyen. Hvis noen allerede har vært der send meg en sms 97074907

Har dekket disse områdene nå. Har tatt banen og trikk til Grefsen for å skrive ut flere plakater. Noen steder i Oslo ingen har vært enda? Tenkte å ta diverse kollektiv-stoppesteder på vei hjem til Majorstua, og har bysykkel så svipper gjerne innom steder på veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


BRUK DENNE SIDEN FOR Å KOORDINERE AKSJONEN

 

http://www.facebook.com/pages/Leteaksjon-Tor-Marius-Gromstad/438526562844110

 

FYLL INN OMRÅDENE I DERE HAR SØKT I I DETTE DOKUMENTET.

 

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnHqrzy8bqVldHh1N0NYTVVRbG11dTlXdkNPVnJCMnc#gid=0

 

Tusen hjertelig takk for all hjelp så langt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På mobil og lite batteri. Drar fra Skøyen til Huk når, der vi slapp sist. Det er mye mørke busker, fokuserer på groper og evt gamle hus og naust.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interaktivt kart finnes her. Trykk Edit og velg blant Gjennomført eller Planlagt under enten Trase eller Område. Klikk på kartet for å markere et startpunkt, og deretter klikk videre for å lage punkter til streken / arealet.

 

Her står det at vi har tatt hele ruten fra Røa til Lysaker langs Lysakerelven, det stemmer ikke. Vi kommer ikke lenger enn til Bjørnsletta. Mulig Potter fikk med seg noen som startet på Lysaker og gikk oppover. Hvordan endrer man det på kartet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny plakat-versjon med QR-kode, lenke til Facebook-siden og dato: https://www.dropbox..../tmg-savnet.jpg

Laget kjapt en Engelsk versjon i tilfelle en turist har sett noe....eller han har stukket på prøvespill et hemmelig sted og man må spre ordet på www.....

 

tmgengsavnet.th.jpg

Tror ikke +47 02800 fungerer :/

+47 915 02800 muligens?

Endret av BlaaSeier
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interaktivt kart finnes her. Trykk Edit og velg blant Gjennomført eller Planlagt under enten Trase eller Område. Klikk på kartet for å markere et startpunkt, og deretter klikk videre for å lage punkter til streken / arealet.

 

Her står det at vi har tatt hele ruten fra Røa til Lysaker langs Lysakerelven, det stemmer ikke. Vi kommer ikke lenger enn til Bjørnsletta. Mulig Potter fikk med seg noen som startet på Lysaker og gikk oppover. Hvordan endrer man det på kartet?

 

Andre har vært oppover elven og området er tilsammen dekket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny plakat-versjon med QR-kode, lenke til Facebook-siden og dato: https://www.dropbox..../tmg-savnet.jpg

Laget kjapt en Engelsk versjon i tilfelle en turist har sett noe....eller han har stukket på prøvespill et hemmelig sted og man må spre ordet på www.....

 

tmgengsavnet.th.jpg

Lagde en engelsk versjon selv med nummer som fungerer (Oslo Politikammer): https://www.dropbox.com/s/x5as074pu5ag5u0/tmg-missing.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interaktivt kart finnes her. Trykk Edit og velg blant Gjennomført eller Planlagt under enten Trase eller Område. Klikk på kartet for å markere et startpunkt, og deretter klikk videre for å lage punkter til streken / arealet.

 

Her står det at vi har tatt hele ruten fra Røa til Lysaker langs Lysakerelven, det stemmer ikke. Vi kommer ikke lenger enn til Bjørnsletta. Mulig Potter fikk med seg noen som startet på Lysaker og gikk oppover. Hvordan endrer man det på kartet?

Klikk på Trase'en og klikk Edit. Så klikk på et sted på linjen. Grå rundinger er punkter som er lagt inn, mens hvite er å opprette nye. Høyreklikk på grå rundinger og klikk Delete for å slette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har hengt opp noen plakater på sentrale steder i Asker Sentrum nå. Mulig jeg tar turen ned og henger opp enda fler snart. Får dere egentlig noen hjelp utenfra dere som leter, eller er det bare dere som holder på? All ære til dere i alle fall!

Endret av Schnellfahrer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Går inn i ei ny uke med eksamensforbredelser, men før eksamen kommer TMG... Føler at jeg skulle gjort MYE mer, men jeg får ikke gjort noe, men fokuset mitt kommer til å være på denne saken frem til han er funnet! Noen venner av meg sier det er bortkasta, men det får bli dems mening.. Dette handler ikke om fotball, men om en spiller som er bortevekk, og da skal jeg gjøre alt jeg kan herifra!

 

Alltid. Uansett! Og all ære til dere som er ute å leter!! Det står det virkelig respekt av! Stolt av å være medlem i en så fantastisk gruppe!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper inderlig ikke at det blir nødvendig, men jeg er i hvert fall med på å lete når jeg kommer hjem på perm på tirsdag hvis han ikke er funnet ennå.

 

All honnør til dere som er ute og leter, håper dere finner han snart. Skulle ønske jeg kunne bidratt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 086

Vi har vært i Markveien (eksen), låst. Grommis har ikke nøkkel. Vi har sjekket boder og løft. Går ned mot elva igjen

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interaktivt kart finnes her. Trykk Edit og velg blant Gjennomført eller Planlagt under enten Trase eller Område. Klikk på kartet for å markere et startpunkt, og deretter klikk videre for å lage punkter til streken / arealet.

 

Her står det at vi har tatt hele ruten fra Røa til Lysaker langs Lysakerelven, det stemmer ikke. Vi kommer ikke lenger enn til Bjørnsletta. Mulig Potter fikk med seg noen som startet på Lysaker og gikk oppover. Hvordan endrer man det på kartet?

Klikk på Trase'en og klikk Edit. Så klikk på et sted på linjen. Grå rundinger er punkter som er lagt inn, mens hvite er å opprette nye. Høyreklikk på grå rundinger og klikk Delete for å slette.

 

Får ikke laget konto.....

 

EDIT: Skjønte man ikke trengte

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har politet fått noe tips? Bistår politiet i leteaksjonen? HVa skjer?? Stå på folkens!!

 

 

Har vært ute og hengt opp plakater i nær området mitt idag, håper noen kan gi oss svar snarest!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tor Marius Gromstad
×
×
  • Opprett ny...