Gå til innhold

Ny NFF-klage - mobbing av Kvisvik


gsk
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


"Fordi de ikke er en trussel lenger?"

 

Fordi det eneste poenget med å mobbe spillere på motstanderlaget, er å forsøke å få de til å miste konsentrasjonen PÅ BANEN. Det er bare harry å mobbe noen som er på hell - og som ikke en gang får spille.

 

God natt!

 

Nå kom sangen "hvor er huset ditt, Raymind" da han gikk for å varme opp - da er jo banen neste og det kan være greit å sette standarden med en gang. Ropene om flaskepant kom vel da han gikk tilbake til benken. Totalt varte vel den såkalte hetsen i makimalt 40 sekunder. Jeg liker Raymond - som spiller. Hvor mange ganger har ikke han kommet inn og snudd en kamp? Vel, ikke sist mandag. Jeg synes dette var rimelig harmløst. Hadde de som startet sangen vært onde hadde de vel heller tatt for seg denne hendelsen. Det ville vært uhørt. Serlig siden det ble hanlagt. Det ville vært lavmål. Skal vi "hetse" noen skal det være for noe de selv har valgt å gjøre, som å ikke gjøre opp for seg - ikke for hudfarve, seksuell legning medfødte skavanker eller annet de ikke selv kan styre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, der var det mange høytidelige mennesker :) Ålreit gjeng som bygger hus til spillerne sine og slikt, men lurer på når folk skal skjønne at det ikke veier noe særlig å si

 

"Hvis jeg hadde vært medlem der hadde jeg meldt meg ut med en gang!"

 

Såvidt jeg vet har vi ikke mottatt noen utmeldinger fra Stabæk Support ennå. Så jeg setter det litt i bås med sofafolket som maser om at OL-utøverne, som har trent mange timer hver dag, i mange år, skal boikotte lekene i Kina på grunn av Tibet. Imens sitter sofafolket og kveler sin egen dårlige samvittighet ved å stillferdig ta demonstrantenes side der de kaster seg inn i nyhetsbildene mot fakkelen.

 

Jeg vil forresten oppfordre alle til å tenne et lys for Raymond, sende en kjede-sms, eller bo i telt i soldaritet slik undertegnede har gjort et par dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er for å sende han et telt:P men jeg skjønner ikke at fredrikstadsuppotere heller vil at vi skal mobbe han for at han er feit:P det er jo egentlig bare en vannvittig morsom sak, hvor nff underskriver på at de klart er imot Stabæk. Raymond tåler litt. Når han klarer å sitte rolig å bli intervjuet om hvor det er blitt av huset hans må han tåle at vi synger litt..

Han gjør ikke så veldig mye for at det ikke skal stå mye i media om han.

 

Men jeg synes fremdeles Raymond er en artig kar og en profesjonell fotballspiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæksupporterne synker som en stein i omdømmet blant norske supportere etter denne episoden

Dette var jo en glup og gjennomtenkt konklusjon fra en FFK-supporter som snakker på vegne av alle andre fotballsupportere i hele Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæksupporterne synker som en stein i omdømmet blant norske supportere etter denne episoden

Dette var jo en glup og gjennomtenkt konklusjon fra en FFK-supporter som snakker på vegne av alle andre fotballsupportere i hele Norge.

Han er ikke engang FFK-supporter! Han sier videre at dersom noen i Isberget hadde gjort noe tilsvarende hadde han meldt seg ut umiddelbart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Latterlig av dere supportere å starte med personhets.

 

Hadde dere holdt dere til det sportslige så kan jeg forstå holdningene dere legger for dagen.

Dere er født med gullskje i munnen alle man, og far har vel betalt det meste for dere gjennom livet :)

 

Stabekk mistet nettopp en skap supporter, dette gidder jeg ikke assosieres med :(

Jeg liker fotball for fair play og rivalisering, ikke en arena der lavpanna fotball idioter kan si hva de vil i flokk.

 

/Stabrekk

 

Stabrekk? Er det en liten ordspill-magiker vi har med å gjøre her? Lurer på om ikke du har sommerjobb i db eller vg i sommer jeg, som overskrift forfatter?

 

Sånne som deg trenger vi definitivt ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Såvidt jeg vet har vi ikke mottatt noen utmeldinger fra Stabæk Support ennå.

 

Fra medlemsservice kan vi melde at det ikke har kommet noen utmeldinger hit i sommervarmen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

 

Logikken i Norge er som følger: Du får reklame i posten på kredittkort. Du tar det. Og ett til, og ett til, og ett til. Så når du har brukt opp limiten på alle kortene så stiller du gråtkvalt på TV2 Hjelper deg og er gjeldsoffer og en det er skikkelig synd på og de som tilbyr kredittkort er skikkelig skurker.

 

Gjelder forsåvidt også om du kjøper en leilighet du ikke har råd til, en bil du ikke har råd til, sitter på stranda i Thailand og surfer på nettet med mobilen din og får en regninge på 50.000, ringer sex-tlf i timevis til 29,50 per minutt osv.

 

Det er aldri din egen skyld, neida det er de som tilbyr kreditten sin skyld. Selv når "du" er en kommune og låner penger for å spekulere i det grå finansmarkedet, er det ikke din egen skyld at du kommer i uføret. Da kalles det bare ikke gjeldsoffer med Terra-kommune.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

 

Logikken i Norge er som følger: Du får reklame i posten på kredittkort. Du tar det. Og ett til, og ett til, og ett til. Så når du har brukt opp limiten på alle kortene så stiller du gråtkvalt på TV2 Hjelper deg og er gjeldsoffer og en det er skikkelig synd på og de som tilbyr kredittkort er skikkelig skurker.

 

Gjelder forsåvidt også om du kjøper en leilighet du ikke har råd til, en bil du ikke har råd til, sitter på stranda i Thailand og surfer på nettet med mobilen din og får en regninge på 50.000, ringer sex-tlf i timevis til 29,50 per minutt osv.

 

Det er aldri din egen skyld, neida det er de som tilbyr kreditten sin skyld. Selv når "du" er en kommune og låner penger for å spekulere i det grå finansmarkedet, er det ikke din egen skyld at du kommer i uføret. Da kalles det bare ikke gjeldsoffer med Terra-kommune.

 

Jobber ikke du i bank?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

 

Logikken i Norge er som følger: Du får reklame i posten på kredittkort. Du tar det. Og ett til, og ett til, og ett til. Så når du har brukt opp limiten på alle kortene så stiller du gråtkvalt på TV2 Hjelper deg og er gjeldsoffer og en det er skikkelig synd på og de som tilbyr kredittkort er skikkelig skurker.

 

Gjelder forsåvidt også om du kjøper en leilighet du ikke har råd til, en bil du ikke har råd til, sitter på stranda i Thailand og surfer på nettet med mobilen din og får en regninge på 50.000, ringer sex-tlf i timevis til 29,50 per minutt osv.

 

Det er aldri din egen skyld, neida det er de som tilbyr kreditten sin skyld. Selv når "du" er en kommune og låner penger for å spekulere i det grå finansmarkedet, er det ikke din egen skyld at du kommer i uføret. Da kalles det bare ikke gjeldsoffer med Terra-kommune.

 

Jobber ikke du i bank?

 

Jo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

 

Hvorfor på Ullevaal isted???? Tidlig hjemme.... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

 

Logikken i Norge er som følger: Du får reklame i posten på kredittkort. Du tar det. Og ett til, og ett til, og ett til. Så når du har brukt opp limiten på alle kortene så stiller du gråtkvalt på TV2 Hjelper deg og er gjeldsoffer og en det er skikkelig synd på og de som tilbyr kredittkort er skikkelig skurker.

 

Gjelder forsåvidt også om du kjøper en leilighet du ikke har råd til, en bil du ikke har råd til, sitter på stranda i Thailand og surfer på nettet med mobilen din og får en regninge på 50.000, ringer sex-tlf i timevis til 29,50 per minutt osv.

 

Det er aldri din egen skyld, neida det er de som tilbyr kreditten sin skyld. Selv når "du" er en kommune og låner penger for å spekulere i det grå finansmarkedet, er det ikke din egen skyld at du kommer i uføret. Da kalles det bare ikke gjeldsoffer med Terra-kommune.

 

Jobber ikke du i bank?

 

Jo

 

Så, hvorfor kaller man seg for profesjonell, samtidig som man er villig til å gi lån til enhver tulling med puls?

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenkte på en ting når jeg var på Ullevaal isted, vi blir rapport inn når vi synger om Raymond. Men ingenting blir rapportert inn når Klanen synger ''Etter matchen skal du dø'' til Edvardsen. Vet at vi også synger det, men hvor er logikken? Bare jeg som synes det er litt rart?

 

Logikken i Norge er som følger: Du får reklame i posten på kredittkort. Du tar det. Og ett til, og ett til, og ett til. Så når du har brukt opp limiten på alle kortene så stiller du gråtkvalt på TV2 Hjelper deg og er gjeldsoffer og en det er skikkelig synd på og de som tilbyr kredittkort er skikkelig skurker.

 

Gjelder forsåvidt også om du kjøper en leilighet du ikke har råd til, en bil du ikke har råd til, sitter på stranda i Thailand og surfer på nettet med mobilen din og får en regninge på 50.000, ringer sex-tlf i timevis til 29,50 per minutt osv.

 

Det er aldri din egen skyld, neida det er de som tilbyr kreditten sin skyld. Selv når "du" er en kommune og låner penger for å spekulere i det grå finansmarkedet, er det ikke din egen skyld at du kommer i uføret. Da kalles det bare ikke gjeldsoffer med Terra-kommune.

 

Jobber ikke du i bank?

 

Jo

 

Så, hvorfor kaller man seg for profesjonell, samtidig som man er villig til å gi lån til enhver tulling med puls?

De aller færreste blir gjeldsslaver, de aller fleste klarer å betale tilbake og bortimot alle er avhengige av et banklån for å kjøpe seg bolig. Hvor mange mennesker skal man, utav profesjonalitet, dømme til et liv på leiemarkedet for å spare noen få som antageligvis klarer å rote det til for seg selv likevel? Nå mener jeg ikke det er galt å hjelpe folk som er ute av stand til å holde legge sammen to og to, og jeg mener det er forskjell på å låne bort penger til hus og det å aggressivt pushe forbrukslån på 18-åringer, men man kan ikke klandre bankene for alle håpløse skjebner. Ikke på denne måten hvertfall... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Refs til Mbh, Rich og Islendingen for meningsløs avsporing. Diskuter Raymond eller supporteres rett til hetse i denne tråden. Rich sine arbeidsoppgaver og bankvesenets diktatoriske egenskaper kan diskuteres på forumet Blaa eller VGD.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Refs til Mbh, Rich og Islendingen for meningsløs avsporing. Diskuter Raymond eller supporteres rett til hetse i denne tråden. Rich sine arbeidsoppgaver og bankvesenets diktatoriske egenskaper kan diskuteres på forumet Blaa eller VGD.

:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Refs til Mbh, Rich og Islendingen for meningsløs avsporing. Diskuter Raymond eller supporteres rett til hetse i denne tråden. Rich sine arbeidsoppgaver og bankvesenets diktatoriske egenskaper kan diskuteres på forumet Blaa eller VGD.

Du etablerer din senioritet ved å være den som irettesetter oss andre, så sniker du inn en uunderstøttet påstand i det du avslutter debatten og tilraner deg siste ord i saken. Se hvem som har kommet i regjering... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Refs til Mbh, Rich og Islendingen for meningsløs avsporing. Diskuter Raymond eller supporteres rett til hetse i denne tråden. Rich sine arbeidsoppgaver og bankvesenets diktatoriske egenskaper kan diskuteres på forumet Blaa eller VGD.

:rolleyes:

 

 

Ikke noe med jobben min å gjøre, ville bare påpeke - når enkelte prøver å sementere en sannhet om at det er synd på Raymond - at det er noen kreditorer også inne i bildet. Er det en bank som taper er det jo bare dårlig håndverk, men det er vel en god del privatpersoner som går på en smell her. De har vist ingen røst

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som leste den morsomme bloggen som det var link til under artikkelen på db? Jeg fikk meg i hvert fall enda en god latter, alt her burde egentlig vært i en av humor-trådene.

 

http://presidentens.blogg.no/1217069002_stabk_support.html

 

Lættis, fine argumenter og forslag, "presidenten" har dyslek i tillegg. Haha raymond er ikke akkurat kreftpasient eller HIV-smitta.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som leste den morsomme bloggen som det var link til under artikkelen på db? Jeg fikk meg i hvert fall enda en god latter, alt her burde egentlig vært i en av humor-trådene.

 

http://presidentens.blogg.no/1217069002_stabk_support.html

 

Lættis, fine argumenter og forslag, "presidenten" har dyslek i tillegg. Haha raymond er ikke akkurat kreftpasient eller HIV-smitta.. :)

Haha! Kan vi utnevne denne fyren som æresmedlem? Gi ham fast spalte hos oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny NFF-klage - mobbing av Kvisvik
×
×
  • Opprett ny...