Gå til innhold

Stabæk - Bodø/Glimt 3. aug kl. 18


BLAA bil
 Del

Anbefalte innlegg


Bødø/Glimt har vært ett av de svakeste bortelagene i år, og har bare tatt 4 av sine 22 poeng på bortebane.

 

Stabæks formkurve peker endelig oppover igjen, selv om vi ikke klarte å kjøre over et Sogndallag med 10 spillere.

 

Dessuten får vi endelig bruke våre nyinnkjøpte spillere, skal bli spennende å se hvilket lag vi stiller med!

 

Forresten, det har ikke skjedd noe mer med Annan? Han får vel ikke spille denne kampen uten at det inngås en ny avtale?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten, det har ikke skjedd noe mer med Annan? Han får vel ikke spille denne kampen uten at det inngås en ny avtale?

 

Se Annan-tråden. (Han er sannsynligvis tilgjengelig i Glimt-kampen.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil se denne gjengen fra start

 

-------------Jon----------

 

Keller-Skjønsberg-Kjølø-Holmvik

-

Hauger-Annan-Farnerud-Alanzinho

-

---------Veigar----Daniel--------

Tom har vel ikke akkurat spilt seg ut av laget i det siste, tror han er bedre enn Henning pr dags dato.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Annan, Alan og Farnerud er bare en så drøyt god midtbane. Selv på en dårlig dag.

 

edit: Og da har vi Hauger, Palmason, Andersson, Stenvoll, Keller på den siste plassen...

 

LUKSUSPROBLEM!

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at vi ser :

 

Jon

 

Høiland-MMS-Mike-Holmvik

 

Keller-Farnerud-Annan-Alan

 

Nannskog-Gunnarson

 

 

Men ønsker å se:

 

Jon

 

Keller-MMS-Mike-Holmvik

 

Stenvoll-Farnerud-Annan-Alan

 

Nannskog-Gunnarson

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ønsker å se på søndag:

 

Jon

 

Høiland - MMS - Mike - BH

 

Keller - AA - Pontus - AlanZinho

 

Nannskog - VPG

 

håper på å få byttet inn Palmi og Niklas så de ihvertfall får ca 20 - 30 minutter.

 

Ellers er jo B/G et sterkt kontringslag og Stabæk har ikke norges raskeste forsvar, men angriper vi fra start av med en hvis bredde tør ikke B/G å ligge høyt med vingene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers er jo B/G et sterkt kontringslag og Stabæk har ikke norges raskeste forsvar, men angriper vi fra start av med en hvis bredde tør ikke B/G å ligge høyt med vingene sine.

 

 

Det er vel strengt tatt avhengig av hvem som starter i den bakre firer'n. Om Keller og Holmvik starter, burde vi ha god kontroll på Glimts vinger.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers er jo B/G et sterkt kontringslag og Stabæk har ikke norges raskeste forsvar, men angriper vi fra start av med en hvis bredde tør ikke B/G å ligge høyt med vingene sine.

 

Hvis vi angriper fra start (ligger høyt), vil det logisk nok være større sjanse for å få kontra imot. Med mindre vi klarer å bryte spillet høyt i banen. B/G vil garantert legge seg lavt med vilje å ha en kontringsvillig Trond Olsen vakende på siden...

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ønsker også å se Farnerud fra start, men dette ser jeg på som rimelig usansynelig. Er 98 prosent sikker på at vi starter med følgende lag:

 

--Jon--

Jon Inge--Mike--Morten--Bjørnar

Keller--Andersson--Annan--Alan

Nannskog--Gunnarsson

 

Vell og merke hvis Annan er klar. Ellers starter Hening istedenfor. Tror Farnerud kommer inn en gang i andre omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ønsker også å se Farnerud fra start, men dette ser jeg på som rimelig usansynelig. Er 98 prosent sikker på at vi starter med følgende lag:

 

--Jon--

Jon Inge--Mike--Morten--Bjørnar

Keller--Andersson--Annan--Alan

Nannskog--Gunnarsson

 

Vell og merke hvis Annan er klar. Ellers starter Hening istedenfor. Tror Farnerud kommer inn en gang i andre omgang.

Formasjonstreningen i dag tilsier at du får rett (må ta forbehold om at jeg ikke så slutten av treningen).

 

Ellers var Tommy og Espen tilbake.

 

Så en bil fra Ringsaker blad utenfor stadion, jamfør tidligere oppslag om at Tommy kan være aktuell for hamkam.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorledes er det med billetter på feltet for de som ankom Bærum just nu og "kun" er medlem i SS?

 

Da må du kjøpe billett til Fornebulandet, og evt hoppe inn til oss dersom det er plass uti kampen. I utgangspunktet er alle de 700 plassene på feltet solgt til sesongkort, og det er kjipt å ha betalt for SK hvis alle andre tar plassen din :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så en bil fra Ringsaker blad utenfor stadion, jamfør tidligere oppslag om at Tommy kan være aktuell for hamkam.

 

Nå er nok ikke Ringsaker blad spesielt opptatt av om Tommy skal til HamKam. Handler nok heller om denne keeperen fra ringsaker som skulle komme på prøvespill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at vi ser :

 

Jon

 

Høiland-MMS-Mike-Holmvik

 

Keller-Farnerud-Annan-Alan

 

Nannskog-Gunnarson

 

 

Men ønsker å se:

 

Jon

 

Keller-MMS-Mike-Holmvik

 

Stenvoll-Farnerud-Annan-Alan

 

Nannskog-Gunnarson

 

 

Blir nok dette laget her;

 

Jon

 

Høiland-MMS-Mike-Holmvik

 

Keller-Farnerud-Annan-Alan

 

Nannskog-Gunnarson

 

Må si det er sjeldent lenge siden jeg har gledet meg så mye til en kamp. Håper vi får noen minutter med Palmason også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok dessverre ikke vi får sett Farnerud fra start i morgen mot Glimt, Johan starter nok i morgen! Alt tilsier det, slik Janne drillet laget på formasjonstreningen i dag i følge dem som så treningen idag! Jeg skulle gjerne både sett Keller som back og Høiland inn som stopper sammen med Morten. Jeg føler meg ikke lenger trygg på Mikes fart og posisjonsspill, selv om det så langt har godt bra! Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge billettservice er det fremdeles ledige plasser på Stabæk - BG (grønn status) http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C=

 

men når jeg søker etter 1 billett på "beste tilgjengelig" uten å spesifisere tribune får jeg : "Det er ikke plasser tilgjengelig i kategorien du ønsket, eller færre enn du ønsket, i din forespørsel. "

 

Hvor er feilen ? Jeg får satse på oppmøte i morgen eller er det et restsalg av disse billigbillettene http://www.stabak.no/content/view/2856/2/ ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge billettservice er det fremdeles ledige plasser på Stabæk - BG (grønn status) http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C=

 

men når jeg søker etter 1 billett på "beste tilgjengelig" uten å spesifisere tribune får jeg : "Det er ikke plasser tilgjengelig i kategorien du ønsket, eller færre enn du ønsket, i din forespørsel. "

 

Hvor er feilen ? Jeg får satse på oppmøte i morgen eller er det et restsalg av disse billigbillettene http://www.stabak.no/content/view/2856/2/ ?

 

det var akkurat samme feil forrige kamp mot fredrikstad..dra til stabækbutikken i 12 tiden i morgen så ordner det seg nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt over 7 timer til kampstart. Jeg både gruer og gleder meg. :ph34r:

Håper gutta viser allerede fra start at dette er en kamp de virkelig har lyst til å vinne og at de slår fra seg i duellene (ikke bokstavelig talt Annan ;) ).

 

Var det ikke Nannskog som uttalte (i fjor?): "Vi är nästan beredda att dö för varandra"

- det hadde vært digg om gutta plukket fram denne innstillingen og gir full gass både i dag og resten av sesongen! :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det første jeg tenker er at dette skal bli en storseier. Vi har styrket stallen og slo FFK solid i siste kamp hjemme. B/G har på sin side følgende res i serien :

 

BODØ/GLIMT - Rosenborg 1-1

Brann - BODØ/GLIMT 4-1

BODØ/GLIMT - Molde 2-2

Lillestrøm - BODØ/GLIMT 3-0

BODØ/GLIMT - Lyn 2-1

 

Kun en seier siste fem runder skremmer ingen. Problemet er at vi også bare har en seier på de fem siste seriekampene. Ikke spilte vi særlig godt på Aspmyra heller, selv om settingen var ganske anderledes da.

 

Jeg er spent og tror det kan bli vrient å score det første målet. Imidlertid tror jeg vi vil ro dette i land med en 3-1 seier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det første jeg tenker er at dette skal bli en storseier. Vi har styrket stallen og slo FFK solid i siste kamp hjemme. B/G har på sin side følgende res i serien :

 

BODØ/GLIMT - Rosenborg 1-1

Brann - BODØ/GLIMT 4-1

BODØ/GLIMT - Molde 2-2

Lillestrøm - BODØ/GLIMT 3-0

BODØ/GLIMT - Lyn 2-1

 

Kun en seier siste fem runder skremmer ingen. Problemet er at vi også bare har en seier på de fem siste seriekampene. Ikke spilte vi særlig godt på Aspmyra heller, selv om settingen var ganske anderledes da.

 

Jeg er spent og tror det kan bli vrient å score det første målet. Imidlertid tror jeg vi vil ro dette i land med en 3-1 seier.

 

Glimt er i ferd med å falle igjennom slik alle spådde før seriestart. Glimt kommer til å ta svært lite poeng resten av sesongen og dermed ville det vært en skandale med poengtap idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem starter kampen?

Tipper Janne setter opp denne troppen :

 

------------------------Jon-----------------------------

--Høiland ------Morten-----------Mike-------Bjørnar

 

--Stenvoll------Keller----------Annan------Alan

 

-------------------VPG-----Daniel------------

 

Men håper virkelig denne blir tatt ibruk : Usikker på Stenvoll, kanskje flytte keller ut på kant og la stenvoll starte på benk.

 

---------------------------Jon-------------------------------------

----Høiland -----Morten-----Helst segerstrøm, men må jo bli mike --------------BJørnar

 

 

----Keller ----Pontus-----Annan---- ------Alan

 

-------------------Veigar -----Daniel---------

 

 

Må si at janne har et mega problem nå.. Spørsmålet er om Henning per dags dato er god nok for en plass i førsteellveren. Etter min mening er han langt fra det. Johan varierer i prestasjonene, så er usikker der også. Stenvoll har vært god de siste kampene, men han kan ikke ri på den hesten i evig tid..

Gruer meg til kamp, og hva janne starter med. Annan må starte, han er viktig.. ;) ;) :huh: :huh: :( :( :blink: :blink: :blink:<_< <_< <_< <_< <_< <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på aspmyra å så B/G slå lyn 2-1. Det var B/G heldige som fikk to mål på slutten. det jeg så i den kampen var at lyn gikk forferdelig lett gjennom midten. B/G hang ikke med det første kvarteret av kampen, men kom til noen halvsjanser utover omgangen. lyn styrte nesten alt fram til scoringene på slutten av kampen. at ikke lyn scorte mer er dems egen feil.

 

Slik jeg har sett B/G i det siste bør stabæk klare dette greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Bodø/Glimt 3. aug kl. 18
×
×
  • Opprett ny...