Gå til innhold

stavangertur


Hanse
 Del

Anbefalte innlegg


Hva skjer med turen til stavanger? er denne i planlegging? Med kamp på lørdag kl 13 og medalje i sikte er det ingen grunn for å ikke bli med på denne turen. Med en overnattingstur her ville dette blitt en knallavslutning på sesongen.

 

Alle mann til stavanger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med turen til stavanger? er denne i planlegging? Med kamp på lørdag kl 13 og medalje i sikte er det ingen grunn for å ikke bli med på denne turen. Med en overnattingstur her ville dette blitt en knallavslutning på sesongen.

 

Alle mann til stavanger

 

Det blir overnattingstur.

 

Ring Eirik på 92 43 75 68 for påmelding.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det er planer om å legge ut turinfo, og at ikke "ring eirik for påmelding" er turinfoen. Med litt mobilisering her kan vi få til et bortefølge av godt gammelt merke.

 

Infoen om denne turen har ligget ute siden 27. Februar. Regner med at det er lenge nok for deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Infoen om denne turen har ligget ute siden 27. Februar. Regner med at det er lenge nok for deg.

27. februar i år ja. Det er desverre ikke lang nok tid.

 

Men må si det høres litt fristende ut. Det blir vel siste gang vi banker Viking på Stavanger Stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men må si det høres litt fristende ut. Det blir vel siste gang vi banker Viking på Stavanger Stadion.

 

Bli med, det blir en kamp vi aldri kommer til å glemme. Med seier regner jeg med at 2. plassen er vår, og da skal jeg love deg at det blir full fest i Stavanger sentrum utover Lørdagskvelden.

 

Så får de stakkars folka som ikke gidder å ta seg tid til å reise, feire seieren på Blaa med spillerne Lørdag kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke finne noe turinfo annet enn at "det blir overnattingstur til Stavanger".

 

Jeg skal jobbe for å få med mange på denne turen, da er det greit å vite ting som avreisetidspunkt, pris, hotell, når vi er hjemme og slikt.

 

Håper turinfoen legges ut på forsiden når den blir klar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært fint å få vite pris ja, jeg er hypp på å henge med.  Avreise  er vel sånn rundt midnatt fredag?

 

Info om priser, hotell og avreise blir lagt ut i løpet av morgendagen, iflg Eirik. Sjåfør er det siste som mangler, men det ordner seg nok.

 

Avreise blir trolig mellom 00:01-03:00 natt til Lørdag, og overnatting til Søndag. Mer info imorra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bli med, det blir en kamp vi aldri kommer til å glemme.  Med seier regner jeg med at 2. plassen er vår, og da skal jeg love deg at det blir full fest i Stavanger sentrum utover Lørdagskvelden.

 

Så får de stakkars folka som ikke gidder å ta seg tid til å reise, feire seieren på Blaa med spillerne Lørdag kveld.

 

Noen av oss får jo med seg begge deler :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper at festlighetene på OB ikke legger noen demper på oppslutningen på turen til Stavanger. Gutta fortjener skikkelig støtte fra oss på tribunen i denne kampen.

 

Er sikker på at vi som overnatter i oljebyen også skal klare å markere oss bra på byen lørdag kveld når medaljene er sikret :)

 

Atle

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når blir returen fra Stavanger?

 

Nokså raskt etter kampslutt, tror jeg.

Bare si til dama di at du er hjemme klokken 20:00, så kan du skylde på kø når det viser seg at du er hjemme rundt midnatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom det tipset slår til er det kjempemessig. Gleder meg til en sinnssyk feiring på byen lørdag kveld.

 

Dette blir en feiring man ikke bør gå glipp av, og sannsynligvis den morsomste turen fram til neste høst da vi atter en gang skal lage fyll og spetakkel i Europa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvordan man kommer seg fra flyplassen til Stavanger Stadion?

 

Kommer du Lørdag morgen/formiddag garanterer jeg deg at du vil møte flere andre Stabæk-fans som skal på matchen. Gjør som E.C og H.H, lim deg på dem!

 

Kun 5,5 timer til avreise ! ! !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jeg den eneste som har lyst til å sette opp en statue av I.A. på Bekkestua etter denne kampen? Makan til fighter har jeg ikke sett på lenge, og selv når han blir slått og får TL's pinligste hjemmepublikum (piping under medalje-utdelingen? Bittre tapere) mot seg legger han ikke noe i mellom og takler som aldri før. Nei, få ut finger Tom og gi han en ny kontrakt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist oppførsel av hovedtribunen, men selv fikk jeg utallige unnskyldninger fra Hordene utover kvelden som var flaue over den usportslige oppførselen som fant sted under medaljeserimonien. Godt å se at de ekte supporterne forstår hvor grensen for oppførsel under og etter kampen går. Men det kan jo ikke ha vært lett da...å se at de siste medaljene som ble delt ut på stadion gikk til laget med de vakreste blå draktene :lol:

Uansett...Kanonbra tur. Fine by, bra øl (den lokale som var på flaske) fine damer...Neste sesong blir det nok flere turer på meg ja!

Forza Stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

stavangertur
×
×
  • Opprett ny...