Gå til innhold

LSK - Stabæk


fexter
 Del

Anbefalte innlegg


Hvilket scenario må til for at vi tar gull med seier i Bergen?

 

At vi vinner i dag og tar fler poeng enn FFK og Tromsø i de påfølgende 4. Samt at Glimt ikke tar 4 poeng eller mer enn oss i neste fire. Lyn ikke 6 osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Har en god følelse. Gutta fikk prøvd seg mot et lag som spiller LSKsk men med gode tekniske ferdigheter på onsdag, og viste at de kan henge med. LSK når ikke Rennes til knærene og bør være overkommelig. Regner med at PRP/PF spiller på sentral midt, og er SVÆRT interessert i å vise at savnet av Annan allerede skal være glemt innen kl 9 i kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilket scenario må til for at vi tar gull med seier i Bergen?

 

 

Leder vi med ca. 7 poeng når det gjenstår tre runder, tar vi gullet hjem med seier i Bergen. Med seier i dag kan jo ca. 7 poengs ledelse virke ganske sannsynlig om 4 runder :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At ikke dommeren slår ned og gir rødt med en gang på sånt grisespill er et under,alle vet stabæk er et teknisk lag,og det må dommerene i tippeligaen begynne og slå ned på fra 1 sekund! at ikke vi har flere skader er faktisk et lite mirakel vil jeg si!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen! Akkurat som forventa så overkjører tegneserielaget fra bensinstasjonen uten bensin men med korte pølser, de som holder til langt unna fornebu og heldigvis enda lengre unna oss. Dette er vondt, bare vondt. Stadig kan en høre kanari-fansen sine rop, hvordan de synger for hjemmelaget, og hvilket trøkk de lager, bare for å se at vi nå er tippeligaens mest evneveike lag. Trist. Jeg har sett poteter med bedre mottak enn det vi viser, jeg har også sett Stabæk langt mer evneveike enn i kveld. Allikevel velger jeg å gi terningkast på førsteomgang: Faen!

 

Flink med ord, denne Holmiz på KFL-forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arghhh.. Hadde så lyst på seier i dag, men slik kampen utviklet seg burde vi kanskje være fornøyd. Et lyspunkt får være at jeg var strålende fornøyd med tingenes tilstand før helgen, og at situasjonen ikke har endret seg ift de andre gullkandidatene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

LSK - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...