Gå til innhold

SERIEMESTERE 2008


Dancin' Devil
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


For et lag! For en klubb! Dette hadde jeg virkelig ikke trodd i sommer da Somen var solgt, alle visste at Annan kom til å forsvinne, ingen spillere var hentet inn og formen så ut til å være på vei ned.

 

Tenk, lille Stabæk er seriemester, og det er ikke en gang kun en hårete drøm fra Ingo, det er på ordentlig. Lurer forresten på om den mannen kommer seg gjennom kvelden og natten uten varige mén...

 

Hele Stabæk anno 2008 inn i Hall of Fame! Og mest av alt Jan Jönsson. Han alene skal ha 50% av æren for fremgangene de siste årene. Han er uten tvil det beste som har hendt Stabæk noen sinne.

 

Gratulerer alle Stabæk-supportere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten tvil min største fotballopplevelse noensinne! Kan nesten ikke tro det!!

 

Gratulerer alle Blaa - SERIEMESTER 08!!!

 

 

Oppveier cupfinalen i 98, kan det bli en dobbel :) :) sinsykt, danser på bøler med stabæk flagget :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig med seriegull. Gratulerer alle sammen. :)

 

Jeg har studert i Bergen de fire siste årene, men akkurat den høstsesongen Stabæk tar seriegull i BERGEN og er i cupfinalen er jeg på utveksling på andre siden av kloden... surt. Men for all del, skal ikke klage på en slik en gledens dag, men skulle gjerne vært i Bergen akkurat denne helgen og i Oslo cupfinalehelgen. Men Sumo får vel duge.

 

Grattis

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er så ufattelig deilig, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang... Jeg trodde dommeren blåste av på 2-1, og måtte se på storskjerm og publikum bak meg før jeg turde håpe. Jeg har aldri grini så mye i hele mitt liv!! Det var rett og slett helt utrolig timing, på overtid i Bergen, med SÅ mange fra bærum på tribunen.. Og alle gærna helt på scoringen, sittisene på øvre del hoppet på setene etter scoringen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er stort. Et lag og en trener som peker nese til alle som før sesongen ikke hadde tro på oss. Omkvedet var RBK, VIF, Brann, Viking og til og med LSK som seriemestere. Men de tok feil alle sammen! Vi scorer mest og slipper inn minst, vi spiller best og har profilene de andre drømmer om. Vi har vunnet serien som de siste 20 årene har vært forbeholdt de ”store” lagene. De kan være så ”store” de bare vil for i år er vi størst, best og viktigst av alt; SERIEMESTERE!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje den aller beste følelsen jeg noen gang har hatt i kroppen en mandag morgen. Kan ikke annet enn å gå og glise dumt. Inni meg bobler det og bruser det som champagne i en trykkoker! Har lyst til å klemme, hoppe og danse med alle rundt meg.

 

Takk alle som noensinne har hatt en finger med i å gjøre dette eventyret mulig. Jeg er så evig takknemlig og stolt av å få være en del av dette!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

SEEEEEEEEERRRRRRRRIIIIIIIEEEEEEEEMMMMMMMMMEEEEEEEEEESSSSSSTTTTTTTEEERRRRRRRRRRRR

R 2008!!!!!!!!!!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SERIEMESTERE 2008
×
×
  • Opprett ny...