Gå til innhold

Finn Gnatt


drazyc
 Del

Anbefalte innlegg


http://fingnatt.tv2blogg.no/article321367.ece

Hva i f*** er dette for noe??? At lavtutdannede Brann-fans kan finne på å si noe sånt er jo greit nok, men at en TV2-reporter i TV2 Sporten kan gjøre det samme er jo ganske skremmende! Mister totalt respekt for fyren etter å ha lest dette.

Har du noen gang hatt respekt for fyren??? :blink:

 

Les heller dette: Pinlig, Bergen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes heler den reaksjonen til komentatorene jeg når de først begynte å pipe...

altså skulle allan ha filmet her hadde han klart noe revlusjonerende nemmelig å bryte de fysiske lover ;) faen da er allan go da:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dvergen deres har helt klart store skuespilleregenskaper. Skulle jo tro gutten var henrettet etter taklingen til Ørn. Ligge og rulle seg sånn,fy faen jeg blir flau. Rune Pedersen og dommerene må etter sesongen se på dette amnesti som dvergen har fått. Det kan ikke være sånn at backene frykter og puste i nærheten av han i redsel for gult kort.

 

PS: Egentlig er jeg Stabæk supporter, elsker dere å klubben. Jeg har bare litt vanskelig for å skrive om følelser.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alltid mye lettere å fokusere på at alt er dommeren sin skyld enn å innse at laget deres har gått fra et underholdende lag med guts og finspill til Lillestrøm 2, hvor harde taklinger, kjemping og grisespill er i fokus.

 

Uansett, hvem bryr seg hva de bitre Bergenserne mener? Vi er seriemestre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er egentlig ikke verdt å kommentere, men dette er noe av det verste jeg har lest noen gang.

 

Greit nok at rødt er strengt, men Alan blir jo tett på slaktet. Forøvrig var Brann særdeles heldige som ikke måtte avslutte med 8 mann (at ikke Bakke og Karadas får kort er helt utrolig).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok at rødt er strengt, men Alan blir jo tett på slaktet. Forøvrig var Brann særdeles heldige som ikke måtte avslutte med 8 mann (at ikke Bakke og Karadas får kort er helt utrolig).

Ørnen holdt jo Nannskog før han sparket ned Alan, så dommeren tenkte vel kanskje gult+gult=direkte rødt?

 

Tror faktisk seieren hadde blitt større om det hadde vært 11 mot 11, ingen tvil om at utvisningen tente Branngutta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dvergen deres har helt klart store skuespilleregenskaper. Skulle jo tro gutten var henrettet etter taklingen til Ørn. Ligge og rulle seg sånn,fy faen jeg blir flau.

Når en liten og lett spiller blir felt i stor fart og får vondt i samme slengen så er han altså en skuespiller. Hva da med Karadas, som liksom skal være så stor og sterk og barsk, men detter som en lam tante på 75 år som får rullestolen nappet vekk under de porøse hoftene sine hver gang han har en motstander en halvmeter bak seg? Man er ikke skuespiller bare fordi man får vondt av en takling. Hvis man detter hver gang noen så vidt er borti deg, til og med når begge de involverte står tilnærmet stille med begge ben plantet i gresset, sånn som Karadas gjør, da er man skuespiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor bry seg om han? Han er tydelig en komplett tosk som ikke forstår fotball i det hele tatt!

 

Uansett så er vi SERIEMESTRE!!!!!!!!

 

 

eller bare bergenser.

 

Helt sykt at man kan si at de ikke er rødt kort, og like sykt å si det skal være gult kort for filming.

Vis det(av-en-eller-annen-grunn) kun er gult kort på grisetaklingen er det jo uansett gult( pluss fengsel for mordforsøk) på å prøve å rive av hodet til daniel.

 

De skulle jo hatt 2 røde til så det går greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gnatt har jo faktisk rett. Det blir så utrolig dramatisk når dvergen blir taklet. Det kan jo ikke være til ugunst for sterke islendinger at de møter en spiller i stor fart på 35 kg. Det mange reagerte på er hvordan han overdriver og ligger ruller som en tulling. NFF blir nødt til og ta tak i dette foran neste sesong. Det kan ikke være et amnesti for spedbygde spillere som dvergen som gjør at backene blir livredde for og puste i nærheten av han

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gnatt har jo faktisk rett. Det blir så utrolig dramatisk når dvergen blir taklet. Det kan jo ikke være til ugunst for sterke islendinger at de møter en spiller i stor fart på 35 kg. Det mange reagerte på er hvordan han overdriver og ligger ruller som en tulling. NFF blir nødt til og ta tak i dette foran neste sesong. Det kan ikke være et amnesti for spedbygde spillere som dvergen som gjør at backene blir livredde for og puste i nærheten av han

 

Jeg vet ikke helt hva du svader om jeg.. Reprisen viser tydelig at han treffer alan. At sigurdsson er stor og tung har ingenting med saken å gjøre. At han kommer altfor sent inn er hans egen feil. Jeg synes det hadde holdt med gult kort, men å si at Alan kaster seg og spiller skada er ikke annet enn sutring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gnatt har jo faktisk rett. Det blir så utrolig dramatisk når dvergen blir taklet. Det kan jo ikke være til ugunst for sterke islendinger at de møter en spiller i stor fart på 35 kg. Det mange reagerte på er hvordan han overdriver og ligger ruller som en tulling. NFF blir nødt til og ta tak i dette foran neste sesong. Det kan ikke være et amnesti for spedbygde spillere som dvergen som gjør at backene blir livredde for og puste i nærheten av han

Få deg et liv. Ingen her som gidder å høre på deg uansett hvor mye edder og galle du kommer med. Vi har for mye feiring å gjøre til å la oss affisere av slikt vrøvl. Sånn, - på vgd med seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gnatt har jo faktisk rett. Det blir så utrolig dramatisk når dvergen blir taklet. Det kan jo ikke være til ugunst for sterke islendinger at de møter en spiller i stor fart på 35 kg. Det mange reagerte på er hvordan han overdriver og ligger ruller som en tulling. NFF blir nødt til og ta tak i dette foran neste sesong. Det kan ikke være et amnesti for spedbygde spillere som dvergen som gjør at backene blir livredde for og puste i nærheten av han

 

Just go away!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det NFF faktisk bør ta tak i foran neste sesong - er å innføre 60 meters tester på spillere, slik dommerne må gjennom. Da slipper vi spillere som Sigurdsson, Bakke og Karadas - og sånne idiotiske tacklinger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Finn Gnatt
×
×
  • Opprett ny...