Gå til innhold

Champions League 2009/2010


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Jisus... Er det Pontus eller en fyr fra Boyzone?

 

Mannen er jo helt fantastisk nydelig men jeg tror stemmen hans ville ødelegge mulighetene til å være med i en boy band!

 

Glad for at han spiller for Stabæk, mest pga fotballferdighetene hans men også litt pga utseende hans :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jisus... Er det Pontus eller en fyr fra Boyzone?

 

Mannen er jo helt fantastisk nydelig men jeg tror stemmen hans ville ødelegge mulighetene til å være med i en boy band!

 

Glad for at han spiller for Stabæk, mest pga fotballferdighetene hans men også litt pga utseende hans :o

 

Men stemmen åpner for å bli med i et girlband

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jisus... Er det Pontus eller en fyr fra Boyzone?

 

Mannen er jo helt fantastisk nydelig men jeg tror stemmen hans ville ødelegge mulighetene til å være med i en boy band!

 

Glad for at han spiller for Stabæk, mest pga fotballferdighetene hans men også litt pga utseende hans :o

Hadde det ikke vært kult om Pontus gjorde Janne Stange gravid? Tenk så flotte barn da gitt!

 

Jeg synes forøvrig at det er fint at Bella og Pontus har peiling på CL, men i dette intervjuet virker de jo nesten litt redde for hva som venter dem i Albååånia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I min naivitet trodde jeg vi var klare for gruppespillet i CL etter tredje kvalikrunde. Men neida. Vi må også gjennom "Playoff":

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle252914.ece

 

Hva det består i får vi ta om den tid kommer. (Dog har jeg hele tiden stusset på Bohinens uttalelse om våre to første kvalikrunder til CL.)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jisus... Er det Pontus eller en fyr fra Boyzone?

 

Mannen er jo helt fantastisk nydelig men jeg tror stemmen hans ville ødelegge mulighetene til å være med i en boy band!

 

Glad for at han spiller for Stabæk, mest pga fotballferdighetene hans men også litt pga utseende hans :o

 

Men stemmen åpner for å bli med i et girlband

Jeg ble fristet til å trekke frem BeeGees, men så innså jeg at de var litt vanskelig å plassere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vel, det synes jeg er like greit. Han har ikke akkurat vist seg frem fra sin beste side i år og som ensom spiss er nannskog ganske svak. Ikke er han duellsterk og han venter gode bakromsballer som kan være vanskelig å slå med en slik defensiv tenkt utgangspunkt. Bedre å ha et oppspillspunkt som Berglund som har vist at han er kommet i form i løpet av de siste matchene. Bedre å holde på ballen enn å slå den bort på håpløse "stikkere" slik som tidligere i år. 4-1-4-1 høres ut som en bra formasjon på bortebane. Alt bortsett fra tap burde ses lyst på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når trekkes 3. runde? Skjønte det dithen at den skulle trekkes fredag eller noe i den dur?

 

Trekkes fredag.

12:30

Special - massevis UEFA kvalifikasjoner / direkte /

 

Direkte oversatt fra bulgarsk til norsk :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagene vi kan møte som er seedet og spiller 2 kval runde er omtrent gjennom med to unntak:

 

FC København vant 6-0 hjemme

Levski Sofia (Bulgaria) vant 4-0 hjemme

Partizan Belgrade (Serbia) vant 4-0 borte

Maccabi Haifa (Israel) vant 6-0 hjemme

Dinamo Zagreb (Kroatia) 0-0 borte mot et lag fra Jerevan

Wisla Kraków (Polen) 1-1 hjemme mot et lag fra Tallinn

BATE Borisov (Hviterussland) vant 2-0 borte

 

Ellers kan det nevnes at Somen Alfred & kompani spilte 1-1 hjemme mot bortesterke Bohemians.

 

Edit: Presisering

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tap i playoff gir direkte vei inn i gruppespillet i Europaligaen, altså 6 kamper til. Seier gir selvfølgelig Champions League.

Er det kun en match i play-off? Slik at veien blir 2. runde, 3. runde, play-off (1 match?), gruppespill?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tap i playoff gir direkte vei inn i gruppespillet i Europaligaen, altså 6 kamper til. Seier gir selvfølgelig Champions League.

Er det kun en match i play-off? Slik at veien blir 2. runde, 3. runde, play-off (1 match?), gruppespill?

Play-off er også hjemme/borte
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tap i playoff gir direkte vei inn i gruppespillet i Europaligaen, altså 6 kamper til. Seier gir selvfølgelig Champions League.

Er det kun en match i play-off? Slik at veien blir 2. runde, 3. runde, play-off (1 match?), gruppespill?

Play-off er også hjemme/borte

 

Og det er her vi kan møte lag som arsenal etc?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og det er her vi kan møte lag som arsenal etc?

 

Her kan vi møte de samme lagene som vi kan møte i neste runde. Altså kun seriemestere fra liga ranket 14. og oppover som fortsatt ikke har røket ut.

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Papirutgaven av Aftenposten forklarer det hele:

 

  • Returkampene spilles i neste uke, men allerede i morgen er det trekning av 3. runde. Vinneren av Stabæk-Tirana går videre og møter et av de ti lagene som er seedet. F. eks FCK.
  • 3. kvalifiseringsrunde spilles 28-29 juli og 4-5 august. De ti taperne går videre til playoffrunden i Europaligaen. De ti vinnnerne går videre til fem playoffkamper hjemme/borte 18-19 august og 25-26 august.
  • Vinnerne i playoffrunden går inn i gruppespillet i Champions Leauge og taperne til gruppespillet i Europaligaen.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Papirutgaven av Aftenposten forklarer det hele:

 

  • Returkampene spilles i neste uke, men allerede i morgen er det trekning av 3. runde. Vinneren av Stabæk-Tirana går videre og møter et av de ti lagene som er seedet. F. eks FCK.
  • 3. kvalifiseringsrunde spilles 28-29 juli og 4-5 august. De ti taperne går videre til playoffrunden i Europaligaen. De ti vinnnerne går videre til fem playoffkamper hjemme/borte 18-19 augsu og 25-26 august.
  • Vinnerne i playoffrunden går inn i gruppespillet og taperne til gruppespillet i Europaligaen.

 

Enkelt og greit! Sendes trekningen i morgen noe sted?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si jeg ikke skjønner logikken i avtalen med Kellers kommende klubb. Han slippes, så vidt jeg har forstått, senest etter annen kvalikrunde, selv om vi (mot formodning) skulle komme til Playoff. Hadde det kostet så mye mer med en klausul som gjorde at vi kunne beholde ham fjorten dager til tre uker lenger?

 

Er det noen insidere (Albert, Ringo, tidl. leder av SS.....) som kan forklare logikken i dette?

 

Eller tar jeg feil? (Har vi med andre ord mulighet til å bruke ham også i en eventuell playoff?)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keller forsvinner etter kampen mot Tirana. (han har en kamp igjen i Stabækdrakta) Den tyrkiske ligaen starter 7. august. Altså tre dager etter at vi forhåpentligvis har kommet oss videre fra neste runde (og inn i play-off runden) Det er da naturlig at Kellers nye klubb ønsker å spille han litt inn i laget før sesongstart? Det samme ønsker nok Keller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen insidere (Albert, Ringo, tidl. leder av SS.....) som kan forklare logikken i dette?

Nei, jeg har ingen innsideopplysning på dette, bortsett fra rimelig sikre kilder på at han forlater Stabæk for godt på onsdag.

 

Det er vel litt sånn at når man selger noe, så kan man kanskje ikke ha altfor mange betingelser om videre bruk av det man selger før det påvirker prisen.

 

 

Jeg tror reisetidspunktet har mer med sesongoppkjøring i Tyrkia enn med våre behov å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk. (Jeg hadde håpet på at vi hadde fått i stand en (bedre) klausul nettopp fordi han går vederlagsfritt. Likevel, han har fra og med mumlingen om økonomiske "problemer" begynte vært klinkende klar. Om ikke Stabæk er villige / har råd til å styrke stallen i en CL-sesong, ville han langt fra garantere at han blir.)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen insidere (Albert, Ringo, tidl. leder av SS.....) som kan forklare logikken i dette?

Nei, jeg har ingen innsideopplysning på dette, bortsett fra rimelig sikre kilder på at han forlater Stabæk for godt på onsdag.

 

Det er vel litt sånn at når man selger noe, så kan man kanskje ikke ha altfor mange betingelser om videre bruk av det man selger før det påvirker prisen.

 

 

Jeg tror reisetidspunktet har mer med sesongoppkjøring i Tyrkia enn med våre behov å gjøre.

 

 

Nja... Har du kjøpt noe fra iTunes i det siste?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Champions League 2009/2010
×
×
  • Opprett ny...