kaasa 0 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Noen som ser Celtic-kampen? Herlig filming fra Eduardo der..blir kvalm Link to post Share on other sites More sharing options...
MortenHS 12 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Den var relativt drøy ja! Men FCK ligger under 3-1 da.. hadde vært moro om det holdt seg. Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,675 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hvor ser dere kampen/resultatene? Link to post Share on other sites More sharing options...
VicViper 189 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Resultater: http://live.tv2sporten.no/fotball/live/?kamp_id=440488 Orker ikke se kampen Link to post Share on other sites More sharing options...
Haakin 18 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hvor ser dere kampen/resultatene? kan se det på vglive Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 http://www.sporten.dk/event/apoel-nicosia-fc-kbh/2009-08-26 Danskene har bedre oppdatering. Dessuten kan man følge med på chatten til danskene. Link to post Share on other sites More sharing options...
Øyvind 2,035 Share Posted August 26, 2009 (edited) Share Posted August 26, 2009 (edited) Her Bare mål, kort og bytter som oppdateres. Edit: Denne ble overflødig. Edited August 26, 2009 by Øyvind Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,675 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Takk. Måtte FCK gå på en skikkelig svinesmell. Da kommer de sikkert til å klage til UEFA om at det var alt for varmt, mørkt, fuktig, luftig, at kampen ble spilt utendørs, ballen for rund, gresset for grønt, strekene for hvite, dommerne for mørke, for sterkt flomlys, for lave cornerflagg, for lavt nivå på lydanlegg og feil farge på innbyttersetene. Hadde jeg hatt en KEO i kjøleskapet, hadde jeg tatt den nå. Go APOEL! Link to post Share on other sites More sharing options...
solli88 0 Share Posted August 26, 2009 (edited) Share Posted August 26, 2009 (edited) Da var det over, FCK er ikke videre:D Blir spennende å høre hva ståle skylder på! Edited August 26, 2009 by solli88 Link to post Share on other sites More sharing options...
MortenHS 12 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Å der var FCK ute.. Litt vanskelig og ikke glede seg over det. Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 3-1. SUTT. Det blir ikke noe Champions League på FCK i år. Gleder meg til å høre hva Ståle har å si. Link to post Share on other sites More sharing options...
sauen 131 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 APOEL har slått ut FCK av CL (3-1 , sammenlagt 3-2). Stor stjerne i boken til APOEL. Link to post Share on other sites More sharing options...
MortenK 0 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hehe, håper de går konkurs Link to post Share on other sites More sharing options...
hoffisking 1,326 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Må si at jeg ikke skjemmes vesentlig over å være skadefro akkurat nå. Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 3,135 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Akkurat nå er jeg lei meg for at jeg ikke kjenner en FCK-fan jeg kan hovere overfor. Fy faen så deilig APOEL Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,323 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 3-1. SUTT. Det blir ikke noe Champions League på FCK i år. Gleder meg til å høre hva Ståle har å si. Desverre går de til EL Link to post Share on other sites More sharing options...
vestallstar 1,102 Share Posted August 26, 2009 (edited) Share Posted August 26, 2009 (edited) Ah så deilig! Dette fortjente du Solbakken, så forbanna kjepphøy før kampen, og så ryker de ut, karma baby, karma! Edited August 26, 2009 by vestallstar Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Høydepunkter, analyser og intervjuer på Viasat4 snart fra Kypros. Link to post Share on other sites More sharing options...
MortenHS 12 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Jeg tipper atleten får 12/13 riktige i sine antagelser om mulig unnskyldninger. Link to post Share on other sites More sharing options...
Sindre 1,631 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 3-1. SUTT. Det blir ikke noe Champions League på FCK i år. Gleder meg til å høre hva Ståle har å si. Desverre går de til EL Satser på at de havner i gruppe med Red Bull Salzburg, Tromsø og et annet kunstgresslag Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 3-1. SUTT. Det blir ikke noe Champions League på FCK i år. Gleder meg til å høre hva Ståle har å si. Desverre går de til EL Satser på at de havner i gruppe med Red Bull Salzburg, Tromsø og et annet kunstgresslag Elfsborg eler Stabæk da!? Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 3,135 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Kamptråd hos danskene. Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaapaatur 297 Share Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Så mesteparten av kampen til Apoel i kveld. De fikk mildt sagt en knallstart etter 2 min! Skjønner ikke hvordan Solbakken kan si at det er det lag de skal slå ganske enkelt. Trenger ikke se lenger tilbake enn i fjor hvor Famugusta overasket absolutt alle. Kypriotisk fotballball har ett høyt øverstenivå. Hjelper ikke være Kongen Af Danmark om du er total smaksløs Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Å der var FCK ute.. Litt vanskelig og ikke glede seg over det. Storkoser meg. Drepende kjedelig fotball i kombinasjon med non stop sutring, klaging og hovering over motstanderen. Til pass for dem. Klima i Kypros er forøvrig både varmere og fuktigere enn i TA. Det må ha vært det som gjorde at denne humpen på veien ble for stor. Link to post Share on other sites More sharing options...
matsj 2 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Noen som ser Celtic-kampen? Herlig filming fra Eduardo der..blir kvalm Ja jeg så kampen... Selv er jeg Arsenal supporter,.. Det var filming i mine øyne, men det er ikke noe å tute for. Var grei skuring fra Arsenal sin side uansett. Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 22,013 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Så mesteparten av kampen til Apoel i kveld. De fikk mildt sagt en knallstart etter 2 min!Skjønner ikke hvordan Solbakken kan si at det er det lag de skal slå ganske enkelt. Trenger ikke se lenger tilbake enn i fjor hvor Famugusta overasket absolutt alle. Kypriotisk fotballball har ett høyt øverstenivå. Hjelper ikke være Kongen Af Danmark om du er total smaksløs Akk ja... Solbakken/danskens tro på egen fortreffelighet er forbløffende. APOEL har en spillerstall som går langt utenpå FCK ikke minst med tanke på internasjonal rutine. De har spillere med erfaring fra Bundesliga, PL, La Liga og Serie A i tillegg til Fransk, Belgisk, Polsk, Portugisisk og Gresk toppserie. Samt spillere med mengder av landskamper. Mens vi så i våre kamper mot FCK at de kun er et ordinært lag som strengt tatt hadde litt flaks da de gikk videre på vår bekostning. APOEL gikk litt trøtt utover i begge kampene, men det er vel ikke annet å vente når man ikke har startet spill i den hjemmlige ligaen ennå... Fortjent avansement for Kypriotene og jeg gleder meg til å følge dem videre i CL. Et annet spennende lag i CL blir Ungarske Debrecen. Ungarns landslag har foreløpig gjort det skarpt i EM kvalikken. Nå tar et klubblag seg videre til gruppespillet i CL. Ungarn er en gammel fotballstormakt i vekst. @ringo Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Jeg registerer at Solbakken mener at FCK er et bedre lag enn APOEL, men han glemmer hvem som faktisk vant 3-1... Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,274 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Jeg registerer at Solbakken mener at FCK er et bedre lag enn APOEL, men han glemmer hvem som faktisk vant 3-1... Han kan jo ha et poeng. Vi er et mye bedre lag enn FCK, og vi tapte jo 3-1 mot dem Link to post Share on other sites More sharing options...
Harry 583 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Jeg registerer at Solbakken mener at FCK er et bedre lag enn APOEL, men han glemmer hvem som faktisk vant 3-1... Han kan jo ha et poeng. Vi er et mye bedre lag enn FCK, og vi tapte jo 3-1 mot dem Solbakken blir for meg mer og mer patetisk. I hans verden burde vel alle fotballkamper bli avgjort på papiret og ikke på banen. Drit å dra Solbakken! Det er alltid slik at det beste laget vinner! Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 22,013 Share Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Jeg registerer at Solbakken mener at FCK er et bedre lag enn APOEL, men han glemmer hvem som faktisk vant 3-1... Hepp, Makan til sprøyt fra Solbakken! @ringo Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts