Gå til innhold

Vintersesongen...


Henrik
 Del

Anbefalte innlegg


...så grei ut. Kjipt for fansen at det ikke ble noe turnering i januar, men, men.

 

Vi får vel trent stemmebåndene i Valhall mot VIF, noe som vil resultere i masse hets fra klansmenn som mener det er feil å synge på treningskamper.

 

Lillestrøm i slutten av mars på Nadderud kunstgress må være fjerde året på rad?

 

Ellers godt at vi avslutter med to bortekamper. Kunne godt satt opp flere bortedatoer spør du meg, men det er vel en økonomisk side ved det.

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...så grei ut. Kjipt for fansen at det ikke ble noe turnering i januar, men, men.  

 

Vi får vel trent stemmebåndene i Valhall mot VIF, noe som vil resultere i masse hets fra klansmenn som mener det er feil å synge på treningskamper.

 

Lillestrøm i slutten av mars på Nadderud kunstgress må være fjerde året på rad?

 

Ellers godt at vi avslutter med to bortekamper. Kunne godt satt opp flere bortedatoer spør du meg, men det er vel en økonomisk side ved det.

 

Henrik

 

Jeg leste på VGnett at serieoppsettet blir klart den 27. November. Det er ikke lenge igjen. Ønskemotstander den 16. Mai er Ålesund borte for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hi,

if someone of you got information when the next season starts, please let me know. at work we have to check our off-days very early (in december/january) to get our vacation for 2003.

and we really want to come and visit our fave team next season!

greetings from hamburg!

and what a sh** that there is no astra cup this year :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hi,  

if someone of you got information when the next season starts, please let me know. at work we have to check our off-days very early (in december/january) to get our vacation for 2003.

and we really want to come and visit our fave team next season!

greetings from hamburg!

and what a sh** that there is no astra cup this year :-(

 

The first pre-seson match is played 25th of January.

The first League-match is on the 13th of April.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde håpet på en ny turnering i utlandet, men det er vel økonomiske aspekter ved den beslutnignen, som Henrik påpekte.

 

Gleder meg til Telemarkshallen. Der pleier det å skje mye artig. Håper en del viser at de vil støtte Stabæk om vinteren og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde håpet på en ny turnering i utlandet, men det er vel økonomiske aspekter ved den beslutnignen, som Henrik påpekte.
Når vi var i Hamburg ifjor, ble Stabæk spandert alle utgifter. Reise, overnatting, mat og lignende. I tillegg fikk Stabæk en pen sjekk etter å ha kapret 2. plassen. Slik er vel også normalt i andre innendørsturneringer i Europa.

 

 

Gleder meg til Telemarkshallen. Der pleier det å skje mye artig. Håper en del viser at de vil støtte Stabæk om vinteren og.

 

Vi lærte også en del nyttige ting. F. eks å ikke putte ølflaska i baklomma når det er glatt utendørs... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi lærte også en del nyttige ting. F. eks å ikke putte ølflaska i baklomma når det er glatt utendørs...

 

----------------------------------------------------------------------------------

Vaakent av en normann aa ikke faa med seg det tidligere... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi lærte også en del nyttige ting. F. eks å ikke putte ølflaska i baklomma når det er glatt utendørs...  :lol:

 

 

Joda. Man lærer for hver dag som går. Tror ikke jeg skal nevne hva du lærte at ikke var så lurt å gjøre på en viss brynetur? :D

 

Men at man fikk varme seg på medbragt gjærbakst inne i hallen var toleranse på et nivå man ikke er vant til i jantelandet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

The first pre-seson match is played 25th of January.

The first League-match is on the 13th of April.

 

thanx!

so we will meet again in the beginning of february. i got a cheap flight with ryanair to torp...for only 200 kr :P

i just have to check out my dates at university (yes, writng exams...).

*forza stabæk* & kryss fingerne for st.pauli!

(place 17...always losing...injured players... :cry:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Vintersesongen...
×
×
  • Opprett ny...