Gå til innhold

Vi kan bli fratatt gullet


Kjetil Eggen
 Del

Anbefalte innlegg


Ja ifølge Budstikka så har Stabæk i likhet med 10/11 andre Tippeligaklubber ikke ført opp spillere på et eller annet skjema, ifølge Advokat Gunnar Martin Kjenner så bør Stabæk miste gullet. Håper og tror han ikke for rett. Her er saken http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle212136.ece.

 

Nå har også FFK brutt disse reglene og hvis blir trukket 7 poeng ender vi på 47. I øyeblikket har FFK 48, men de har også brutt reglene. Neste er da TIL som er 10 poeng bak oss for øyeblikket, og hvis Stabæk blir trukket ender vi fortsatt foran, forutsatt at de trekker 7 poeng.

 

Dette er vel trukket frem i Mediedekning tråden så er vel absolutt ikke nødvendig å lage en ny tråd...

 

EDIT: Har veldig liten tro på at det skjer, siden systemet er nytt og det er såpass omfattende for mange klubber..

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis vi mister de 7 poengene så skal fredrikstad miste poeng de og, dermed er vi poeng forran tromsø, men siden 11 andre klubber også

har bæsja på leggen så bør vel dette ikke bli noen sak. og hvertfall når NFF ikke har gjort jobben sin de heller. MØKKA FORBUND

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja så det og, at FFK og vil bli trukket. Og vi har 10 poeng til TIL som er et av tre lag som ikke har brutt reglen. Men inne på VGNett sitt forum så ble det hevdet at man skal trekkes 2 poeng + de poeng man fikk i kampen. Men da var det noen som hevdet at det kun gjalt spillere som Stabæk ikke hadde lov å bruke. Og det dreier det seg ikke om her. Men vet aldri hva de folka i NFF finner på.

 

Men som sagt i utganspunktet en bagatellsak, helt ny regel og gjelder nesten alle klubbene. Så hvis NFF gjør noe så håper og tror jeg at det eventuelt ender med en bot til de innvolverte sakene. En annen ting og er jo at det ikke er NFF som har funnet ut dette men en eller annen journalist i ABCnyheter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jo bare en rutine feil av Fotballklubbene og NFF, skjer nok ingen ting utenom en reprimade.. ifølge abc nyheter (startsiden.no) var det de som tipset NFF om saken, tyder jo på at NFF har sovet på skolebenken de også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må da søren meg være 4. dommers oppgave og passe på at spillere som starter og de skal bli byttet inn er spilleberettiget, det er ikke for mye å forlange! NFF ønsker jo ikke at noen spiller med ulovlig spillere, og da bør jo 4. dommer være i stand til å sjekke dette.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er nok ikke verdt å bruke særlig mange kalorier på å bekymre seg for dette. NFF har gått langt i å innrømme at det ikke bare er klubbene sin skyld, hvorfor skal vi miste gullet pga noe som delvis er forbundet sin feil?

 

Ender vel opp med en pekefinger, eller muligens en bot.

Og til trådstarter: Du må ikke finne på å tro på ting du leser på VGD.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er i aller høyeste grad grunn til panikk. Vet virkelig ikke NFF hva de holder på med? Jeg, som alltid har hatt klokketro på alt hva NFF har foretatt seg, blir svært overrasket over noe som kan virke som en feil fra Forbundets side. Også NFF da!? Hjelpe meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er i aller høyeste grad grunn til panikk. Vet virkelig ikke NFF hva de holder på med? Jeg, som alltid har hatt klokketro på alt hva NFF har foretatt seg, blir svært overrasket over noe som kan virke som en feil fra Forbundets side. Også NFF da!? Hjelpe meg!

 

Helt enig, NFF har alltid vært min rettesnor her i livet. Det eneste gode og faste holdepunkt i en ellers kaotisk verden. De kan da umulig gjøre feil? Hva blir det neste, at man ikke kan stole på bruktbilselgere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er i aller høyeste grad grunn til panikk. Vet virkelig ikke NFF hva de holder på med? Jeg, som alltid har hatt klokketro på alt hva NFF har foretatt seg, blir svært overrasket over noe som kan virke som en feil fra Forbundets side. Også NFF da!? Hjelpe meg!

 

Helt enig, NFF har alltid vært min rettesnor her i livet. Det eneste gode og faste holdepunkt i en ellers kaotisk verden. De kan da umulig gjøre feil? Hva blir det neste, at man ikke kan stole på bruktbilselgere?

 

Ja, det må jeg si. Også i disse tider med finanskrise og alt. Her har vi en forening preget av feilfrihet og orden, og som attpå til ledes av stødigheten selv, Sondre Feilfri Kan Ikke Se Hareide Gjør Noe Feil Kåfjord. Hvordan kunne dette skje :blink: Betyr dette at vi heller ikke kommer til VM :o:o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi kan bli fratatt gullet
×
×
  • Opprett ny...