Gå til innhold

Stabæk Satyrens Julekalender 2008


Rich
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Fin-fin kalender, men et par spørsmålstegn stilles til tabelltippinga hass Holtan...

 

1. Når fikk Godset de fineste draktene?

 

2. Tror Høgmo-tipset bommer stygt... :D

 

3. Hvorfor DIMMU i alle introer i SATYRen...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fin-fin kalender, men et par spørsmålstegn stilles til tabelltippinga hass Holtan...

 

1. Når fikk Godset de fineste draktene?

 

2. Tror Høgmo-tipset bommer stygt... :D

 

3. Hvorfor DIMMU i alle introer i SATYRen...?

 

1. i fjor mente han at Viking hadde de fineste draktene.

 

2. Han tok en sjans. Personøig fatter ikke jeg at noen frivillig går fra verdens "beste" jobb i NFF til noe så usikkert som trener i TIL

 

3. Fordi det passer bra - både musikalsk og tekstmessig. Og en kjenningsmelodi må vi jo ha

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter her og åpner noen glemte luker i kalenderen, og kom så til intervjuet med denne Ingvar Ambjørnsen-kopien med VIF-sympati. Her burde nok den sedate mannen finne frem annet enn Vålerengas kampprogram når han skal rakke ned på andre idretters publikumsoppmøte. Journalist Rich burde nok også redigert dette for å skåne vraket mot seg selv, og av respekt ovenfor de som faktisk møter opp i andre arenaer. Han sier at den dårligst besøkte kampen gjennom en hel sesong i TL er bedre besøkt enn samtlige kamper i en hel runde med håndball, menn og kvinner, ishockey og basketball tilsammen. Han trekker frem HamKam-Molde, som slettes ikke var den dårligst besøkte kampen i det heletatt med sine 5195 tilskuere. Kampen Lyn-Godset ble kun bivånet av 2165 tilskuere.

 

Og så er det det rent matematiske ved denne sammenligningen. Og der har jeg forståelse for stakkaren; Dette er komplisert addisjon! At han ikke fikk til dette får skolesystemet og undervisningsdepartementet stå for, da skoletilbudet i Oslo øst er som virkelighetsforståelsen i de fleste trossamfunn; fraværende. Riktig tall for alle de andre idrettene, i en hel serierunde, skal være 20 557 (*).

 

*

1. Det manglet en kamp i siste runde for menn, men oppgjøret mellom samme lag fra tidligere i sesongen, Runar og Bodø, tatt med i dens fravær.

2. Oppgjøret Larvik-Gjerpen ble ikke spilt, av Champions League grunner, så Larviks forrige hjemmekamp, mot Bækkelaget, ble tatt med istedet.

3. En kamp hadde nok et litt høyere oppmøte enn generelt, pga. en kampanje i Trondheim mot nedleggelse av Byåsen.

4. I BLNO spilles det ikke normale runder, og ikke alle lag er i aksjon. Derfor ble alle helgens 5 kamper tatt med i regnestykket.

 

Men det er såklart et snev av sannhet i dette. Fotball er flaggskipet sammen med enkelte andre utendørsidretter. Det er også et paradoks at over en million så mellomspillkampen i håndball-EM mellom Norge og Danmark, når det er mellom 200 og 1000 på vanlige seriekamper. Men man får si som proffe rockeband; Man kjefter iallefall ikke på de som kommer når de spiller, man snakker dritt om de som ikke kommer, og så gir man 110% for de som er tilstede.

 

Edith: Leif

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter her og åpner noen glemte luker i kalenderen, og kom så til intervjuet med denne Ingvar Ambjørnsen-kopien med VIF-sympati. Her burde nok den sedate mannen finne frem annet enn Vålerengas kampprogram når han skal rakke ned på andre idretters publikumsoppmøte. Journalist Rich burde nok også redigert dette for å skåne vraket mot seg selv, og av respekt ovenfor de som faktisk møter opp i andre arenaer. Han sier at den dårligst besøkte kampen gjennom en hel sesong i TL er bedre besøkt enn samtlige kamper i en hel runde med håndball, menn og kvinner, ishockey og basketball tilsammen. Han trekker frem HamKam-Molde, som slettes ikke var den dårligst besøkte kampen i det heletatt med sine 5195 tilskuere. Kampen Lyn-Godset ble kun bivånet av 2165 tilskuere.

 

Og så er det det rent matematiske ved denne sammenligningen. Og der har jeg forståelse for stakkaren; Dette er komplisert addisjon! At han ikke fikk til dette får skolesystemet og undervisningsdepartementet stå for, da skoletilbudet i Oslo øst er som virkelighetsforståelsen i de fleste trossamfunn; fraværende. Riktig tall for alle de andre idrettene, i en hel serierunde, skal være 20 557 (*).

 

*

1. Det manglet en kamp i siste runde for menn, men oppgjøret mellom samme lag fra tidligere i sesongen, Runar og Bodø, tatt med i dens fravær.

2. Oppgjøret Larvik-Gjerpen ble ikke spilt, av Champions League grunner, så Larviks forrige hjemmekamp, mot Bækkelaget, ble tatt med istedet.

3. En kamp hadde nok et litt høyere oppmøte enn generelt, pga. en kampanje i Trondheim mot nedleggelse av Byåsen.

4. I BLNO spilles det ikke normale runder, og ikke alle lag er i aksjon. Derfor ble alle helgens 5 kamper tatt med i regnestykket.

 

Men det er såklart et snev av sannhet i dette. Fotball er flaggskipet sammen med enkelte andre utendørsidretter. Det er også et paradoks at over en million så mellomspillkampen i håndball-EM mellom Norge og Danmark, når det er mellom 200 og 1000 på vanlige seriekamper. Men man får si som proffe rockeband; Man kjefter iallefall ikke på de som kommer når de spiller, man snakker dritt om de som ikke kommer, og så gir man 110% for de som er tilstede.

 

Edith: Leif

 

 

he he. Jeg sto å regnet i hode da han kom med sammenligningen sin - men lot det passere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å fytti fasan, den pasningen fra Veigar til Daniels scoring i Fredrikstad er jo helt ut av en annen verden.

 

Jeg satt akkurat og tenkte på det. Jeg setter dette som kanskje årets mål, nettopp pga den pasningen. Han slår den med feil fot, med perfekt skru og lengde, rett etter et mottak som kun kremen av fotballspillere gjør etter han..

 

Daniel kunne løpt med lukkede øyne og likevel scoret, pasningen er 100% presis.

 

Rett og slett fotballmagi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å fytti fasan, den pasningen fra Veigar til Daniels scoring i Fredrikstad er jo helt ut av en annen verden.

 

Jeg satt akkurat og tenkte på det. Jeg setter dette som kanskje årets mål, nettopp pga den pasningen. Han slår den med feil fot, med perfekt skru og lengde, rett etter et mottak som kun kremen av fotballspillere gjør etter han..

 

Daniel kunne løpt med lukkede øyne og likevel scoret, pasningen er 100% presis.

 

Rett og slett fotballmagi.

 

Flikken i dagen luke fra Nannskog til Johan er ikke så værst den heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må få takke alle som står bak ss' julekalender! Mange interessante intervjuer, deilige høydepunkter, uslålige julenisseutkast(tenker på noen av bildene) og ikke minst konge musikkinnsslag. Spesielt Osama, med Deep Purple på japansk, gikk hele veien hjem hos meg :lol::lol::lol:

 

Stå på julekalendermakere! ;)

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe, mambo kurt sin versjon av marco van basten hyllest var fantastisk. tok meg noen sekunder för jeg skjönte at han synger paa daarlig nederlandsk og ikke paa tysk :lol:

og tote hosen er fet uansett hvor gamle de er!

men jeg synes det allerbeste hittil var intervjuet med tom - en saa hyggelig fyr med elendig musikksmak og sans for humor :lol: :lol:

og selvfölgelig klipp av kampene - minner meg om at jeg har en haug dvder med sesongens kamper hjemme som venter paa meg og en koselig helg paa sofaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilken sang er brukt i b/g filmen?

 

 

The Dreadnoughts - antartica

 

Kjøp den her.. Hele skiva er kanonbra. Legg merke til at du får hele greia som nedlast for 10 $. Det er billig!!

 

Kan trygt anbefale cdbaby.com. Nestlastfilene er i bra kvalitet og hele opplegget er rimelig problemfritt. Når du har betalt får du en link på din side hos dem og så er det bare å lastet ned en zip-fil. Får du disc-krasj er det bare å laste ned på nytt. Det du har kjøpt har du tilgang til forever

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenk om hun hadde vært prosjektleder på Telenor Arena... *drømme*

 

 

(Ref. min kommentar i en annen tråd)

 

Comprende?

 

Si

 

Jeg prøver igjen:

 

Hun er jo advokatfullmektig, så du kan hyre henne hvis du blir arrestert for trusler og sjikane

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenk om hun hadde vært prosjektleder på Telenor Arena... *drømme*

 

 

(Ref. min kommentar i en annen tråd)

 

Comprende?

 

Si

 

Jeg prøver igjen:

 

Hun er jo advokatfullmektig, så du kan hyre henne hvis du blir arrestert for trusler og sjikane

;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slik at ingen av de som misliker damefotball skal blir støtt, så gjør vi oppmerksom på at luke 17 inneholder en intervju med Lise Klavness. Det er opprettet en egen trård på "Kvinne-forumet" for å diskutere den luken.

 

Vi ber ydmykt om unnskyldning for at dette ikke ble gjordt tidligere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slik at ingen av de som misliker damefotball skal blir støtt, så gjør vi oppmerksom på at luke 17 inneholder en intervju med Lise Klavness. Det er opprettet en egen trård på "Kvinne-forumet" for å diskutere den luken.

 

Vi ber ydmykt om unnskyldning for at dette ikke ble gjordt tidligere

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Satyrens Julekalender 2008
×
×
  • Opprett ny...