Gå til innhold

Nei til seter på Fornebu Arena!


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


De eneste setene som kan tenkes å funke er de som er på feks. Råsunda, Olympiastadion Roma osv, som ikke har rygg i det hele tatt. Men disse er ikke godkjente i henhold til kravene, så da er man like langt. Det som er hinderet i så måte, er at ryggen på setet må være 30 cm høy(SF har jo utrolig nok en løsning med ytterligere 20 cm), mao. omtrent som setene på Nadderud.

 

Den eneste løsningen jeg kan komme på er den tyske der man kan brette ned setet til en "metallboks", og det dermed fungerer som et ekstra trinn på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


666

 

666 har rammet shipping-verdenen idag også.

 

Er satan egentlig en en sjørøver eller er han som vi alltid har trodd bare en kompis av Mike Kjølø?

 

On-topic: seter er djevelens verk.

 

Det finnes mange guder, men det finnes bare én Satan. Mike Kjølø er hans sendebud.

 

I helvete er det selvsagt kun ståplasser, mens det i guds hus (kirker og hva de nå kalles) kun er all-seater - fastmonterte seter/benker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser jeg blir nødt presiserer spørsmålet angående solgte sesongkort til "ståfeltet":

 

Kan noen som faktisk sitter på informasjon om saken, og som ikke har fått konstatert alvorlige hjernesvekkelser avsløre noen tall som forteller hvordan salget ligger an?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser jeg blir nødt presiserer spørsmålet angående solgte sesongkort til "ståfeltet":

 

Kan noen som faktisk sitter på informasjon om saken, og som ikke har fått konstatert alvorlige hjernesvekkelser avsløre noen tall som forteller hvordan salget ligger an?

 

Holder det ikke med info om at vi ligger mye bedre ann enn i fjor på samme tidspunkt?

 

Nå vet ikke jeg helt hvem du sikter til angående hjernesvekkelser, men du burde kanskje ikke skrive hjernedøde innlegg hvis du er ute etter å henge ut de med hjernesvekkelser? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser jeg blir nødt presiserer spørsmålet angående solgte sesongkort til "ståfeltet":

 

Kan noen som faktisk sitter på informasjon om saken, og som ikke har fått konstatert alvorlige hjernesvekkelser avsløre noen tall som forteller hvordan salget ligger an?

 

Holder det ikke med info om at vi ligger mye bedre ann enn i fjor på samme tidspunkt?

 

Nå vet ikke jeg helt hvem du sikter til angående hjernesvekkelser, men du burde kanskje ikke skrive hjernedøde innlegg hvis du er ute etter å henge ut de med hjernesvekkelser? :lol:

 

Det kommer jo an på utgangspunktet det, Mortimer. Har man i utgangspunktet en IQ på 200 så taler mann litt hjernesvekkelse uten at resultatet blir katastrofalt. Er utgangspunktet at en er hjernedød, så vil jo en ytterliger svekkelse være kjedelig - i den grad det går ann å svekke en død hjerne

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser jeg blir nødt presiserer spørsmålet angående solgte sesongkort til "ståfeltet":

 

Kan noen som faktisk sitter på informasjon om saken, og som ikke har fått konstatert alvorlige hjernesvekkelser avsløre noen tall som forteller hvordan salget ligger an?

 

Jeg vet det nøyaktige tallet og har ikke fått konstantert noen alvorlig hjernesvekkelser.  Men Stabæk Support har et par tradisjoner;

 

 

a. Vi refererer ikke fra medlemsmøter

 

b. Vi oppdaterer ikke fortløpende på antall solgte sesongkort og medlemskort

 

Den første brøt vi riktignok i forbindelse med setemøtet, men prinsippet står fast.  Jeg tror den andre stammer fra den tiden hvor vi egentlige var flau over hvor få vi var og hvor lite vi solgte.  Men den er altså ikke endret.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Jeg refererte altså til brukernavnet til han som svarte på mitt første spørsmål; Alzheimer. Synes det begynner å bli trangt under taket her inne hvis det skal være så mye styr over en såpass uskyldig kommentar.

 

2. Takk for svar, Albert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser jeg blir nødt presiserer spørsmålet angående solgte sesongkort til "ståfeltet":

 

Kan noen som faktisk sitter på informasjon om saken, og som ikke har fått konstatert alvorlige hjernesvekkelser avsløre noen tall som forteller hvordan salget ligger an?

 

Holder det ikke med info om at vi ligger mye bedre ann enn i fjor på samme tidspunkt?

 

Nå vet ikke jeg helt hvem du sikter til angående hjernesvekkelser, men du burde kanskje ikke skrive hjernedøde innlegg hvis du er ute etter å henge ut de med hjernesvekkelser? :lol:

 

 

Kalte du inlegget hans hjernedødt. Sist gang jeg gjorde det fikk jeg advarsel...

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser jeg blir nødt presiserer spørsmålet angående solgte sesongkort til "ståfeltet":

 

Kan noen som faktisk sitter på informasjon om saken, og som ikke har fått konstatert alvorlige hjernesvekkelser avsløre noen tall som forteller hvordan salget ligger an?

 

Holder det ikke med info om at vi ligger mye bedre ann enn i fjor på samme tidspunkt?

 

Nå vet ikke jeg helt hvem du sikter til angående hjernesvekkelser, men du burde kanskje ikke skrive hjernedøde innlegg hvis du er ute etter å henge ut de med hjernesvekkelser? :lol:

 

 

Kalte du inlegget hans hjernedødt. Sist gang jeg gjorde det fikk jeg advarsel...

 

Helt klart, han burde fått advarsel, men slapp unna siden Alz' innlegg kunne virke ganske hjernedødt...

 

 

Det Alz svarte på var hvor mange sider det nå er skrevet i "Nye spillere"-tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det ikke blir en løsning på dette før kampen mot IFK regner jeg med at det blir en aksjon..? Kan jo ha en lignende aksjon som under Eurostand, bare at vi synger som F#¤n første 45.. For så å sitte ned og holde kjeft i 2omgang.. Tydelig at folka bak telenor arena er livredd negativ omtale, får vi til aksjoner som blir dekket av media tror jeg ikke det tar lang tid før ståplassene er i boks. Var det ikke Hammarby fansen som meldte seg inn i hammarby, møtte opp på årsmøtet og kuppet hele styret i klubben? Sier ikke at vi bør gjøre dette.. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er tydeligvis ingenting som heter Ståfelt4us, så banneret måtte fjernes fordi det var misvisende. Budskapet på banneret er fullstendig feil, og gir et veldig galt bilde av situasjonen. Jeg ser at Seat4you har laget en kort snutt på youtube som forklarer alt sammen. En objektiv og velinformerende fremstilling av hvorfor seter egentlig er helt allright.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nei til seter på Fornebu Arena!
×
×
  • Opprett ny...