Gå til innhold

Ny spiller


aksel
 Del

Anbefalte innlegg


Vet at slike tråder egentlig er meningsløse, men spørr for det....

Hvilken spiller ønsker du deg mest til Stabæk foran neste sesong?

Det gjør ikke noe om man svarer litt seriøst, alle ønsker seg vel Nistelrooy, men det skjer ikke.... Vist ikke det er flere rike russere der ute da.....

 

Personlig ønsker jeg meg aller mest Storflor, han kan spille (offensiv) kantspiller, og angrep. Han er ung, og har vist veldig gode takter for Rosenborg, og med mere spilletid i Stabæk tror jeg han kan bli VELDIG god.....

Men tviler vel på at rosenborg lar han gå, eller at han vil gå, vist han skulle få lov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp, hepp, hepp,

 

Vel jeg har hatt Gallo på toppen av lista i hele høst, men det ble det jo ikke noe av i og med at han returnerte hjem til sverige. Dessuten med det sortiet han viste i Bryne er det vel like greit.....

 

Gaute har vel sagt at vi er på utkikk etter en spiss og en venstrekant, i tillegg tror jeg det blir behov for en sentral midtbanespiller....

 

Det viktigste er vel at de er anvendelige og har FART, FART, FART....

 

PFO hadde rent spillerkvalitetsmessig vært perfekt i så måte, men TAKK ALLE GODE ÅNDER for at det gikk i vasken.....

 

Lurer litt på den unge Raufossspissen Christian Johnsen som Brann har luktet litt på... Han er Bosmanspiller og målfarlig, men om han har FART, FART, FART vet jeg ikke.....

 

Ellers er vel Samuel Isaksen i Sandefjord interessant, dersom de ikke slår ut VIF da (håper, håper, håper).... Rykker VIF ned (håper, håper, håper) så kan det vel kanskje være av interesse å titte nærmere på Ardian Gashi!!!

 

Ellers har jeg ingen navn på blokka akkurat nå..... :D

 

@ringo

Øst for Eden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

svisj!!

 

????

 

Hva var det for en lyd!?

 

Åja...Det var bare lyden av nok et spennende talent som har vært koblet med Stabæk som føk forbi på vei til en av våre DÅRLIGERE konkurrenter...Var det ikke Hysen han het?

 

Tror det ja...

 

Lyn sier du? Ja, hvorfor ikke...

 

Jippi. :evil:

 

Men hvorfor være så sint og lei. hva er vel en Svensk U21 mot en islender som ikke var god nok for det ISLANDSKE laget sitt!? Eller hva med en klubbløs midbaneløve som er best UTEN ball...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Facit i AIK: Sju säsonger. 78 tävlingsmatcher och 22 mål

 

Vet ikke helt jeg... 3mål pr sesong i snitt er jo ikke akkurat toppscorer i allsvenskan

 

Du glemmer at han spiller for et lag som i 1998 vant serien ved å score færrest mål av samtlige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du glemmer at han spiller for et lag som i 1998 vant serien ved å score færrest mål av samtlige.

 

Tar jeg ikke helt feil scoret ved AIK færre mål enn spillte kamper.

25 mål på 26 kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du glemmer at han spiller for et lag som i 1998 vant serien ved å score færrest mål av samtlige.

 

Tar jeg ikke helt feil scoret vel AIK færre mål enn spillte kamper.

25 mål på 26 kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er litt usikker på hva han er godt for pr i dag, han var uten tvil god før, men jeg veit ikke om han er mannen for oss akkurat nå...

 

det jeg tenkte meg var en kjapp og teknisk unggutt i rettning av Storflor...

 

hva skjer forresten med Tryggvi vist han ikke blir tilbudt kontrakt noe annet sted, er han da akktuel for Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stabæk er meg bekjent ikke spesielt interessert i Daniel Braaten - han er rett og slett fvor dyr.

 

Holm er man ver gira på, eller skal vi heller si "var". Også han er for dyr.

Oppslaget i VG tar vel i grunn for seg alle klubber som en eller annen gang har vist interesse for disse gutta.

 

Ut fra det jeg har hørt, tror jeg ikke vi ser noen av disse i Stabækdrakt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


mener å hørt et tall for begge som nesten tilsvarer det vi fikk for Chippen og Marel - tilsammen.

 

All respekt for disse Skeidgutta, men med det ungangspunktet så beholder du heller Chippen og Marel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er også uttalt at dersom det skal hentes inn nye spillere så skal det være etablerte spillere som kan gå rett inn og konkurrere om en plass i første elveren og ikke talenter. Fredheim Holm faller i den andre kategorien, da er det bedre å bruke ressursene på våre egene offensive talenter; Clausen, Poljac og Hauger.

 

Ser forøvrig at det i islandske avviser hevdes at Pall Gunnarson har fått et tilbud fra Stabæk som han vurderer (Hvis jeg har tolket riktig da :D )

 

Spørsmålet er vel snarere... Dersom Martin blir, trenger vi nye spillere i det hele tatt????

 

@ringo

Øst for Eden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Facit i AIK: Sju säsonger. 78 tävlingsmatcher och 22 mål

 

Vet ikke helt jeg... 3mål pr sesong i snitt er jo ikke akkurat toppscorer i allsvenskan

 

Du glemmer at han spiller for et lag som i 1998 vant serien ved å score færrest mål av samtlige.

Jeg har begynt å like den Hoch - banker opp Kah!!!

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=213006

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå var det vel kah som tenkte på tiden under rekdal og fikk utløp for sin frustrasjon eller noe...

 

En annen sak, deilig å høre at noen sier nei til rbk også. Tydeligvis ikke vant til det oppe i trøndelag. Stakkars Svenning har faktisk motatt telefontrusler etter at han takket nei...¨usikkert hvor i trondheim disse truslene kommer fra men telefonterror gjør vel ikke at svenning løper til lerkendal hvis han noengang skulle bytte klub. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Ny spiller
×
×
  • Opprett ny...