Gå til innhold

FCK-Stabæk


Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


wow... 3-3 på ny straffe. Igjen IA som feller. WTF IA!?!

 

Edit: og en løsning.... "Bytte på Stabæk. Thomas Rogne kommer inn for Inge André Olsen i det 60. minutt."

 

Janne bytter i forsvar etter 60 minutter er ikke akkurat et kompliment...

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten å ha sett kampen.

 

Resultatmessig er ikke dette til å kimse av, spesiellt med tanke på at en av straffene sies å være av den billige sorten. Dessuten stillte FCK med et nærmest toppet lag, mens vi fremdeles prøver ut forskjellige spillere og konstellasjoner.

 

Det som virker bekymringsverdig er at Henning og Pontus ikke sjefer mer på midten. Daigo må få tid, og Hoff funker visst best på topp.

 

Dessuten blir det vel bare mer og mer tydelig at Segerström er savnet og at vi kanskje burde kjøre med Høiland i midten fremfor IA inntil Pontus eller andre forsterkninger er på plass. Keller kan ta høyre back.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på kampen:

 

Henning var stor. Meget meget stor!veldig sterk i duellspillet, rolig og elegant. midtbanen kom mer inn i spillet når hoff gikk opp og palmi overtok kanten. Hoff var alltid på farten og uromoment, veldig sterk. pontus også bra, liker å se IA på men mannen lagde jo to straffer (riktignok meget billige). Christianus imponerte på negativt vis, bare surra og spilte uten selvtillit, klønet mye.

Men gutta hadde tak på køben helt til daigo og rogne kom inn. Da satt køben inn grønkjær og tok over kampen mer. 4-3 var en markeringsglipp av dimensjoner.

Alt i alt er jeg veldig optimistisk hvertfall, selv om vi ikke fikk sett hva christianus eller daigo var gode for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på kampen:

 

Henning var stor. Meget meget stor!veldig sterk i duellspillet, rolig og elegant. midtbanen kom mer inn i spillet når hoff gikk opp og palmi overtok kanten. Hoff var alltid på farten og uromoment, veldig sterk. pontus også bra, liker å se IA på men mannen lagde jo to straffer (riktignok meget billige). Christianus imponerte på negativt vis, bare surra og spilte uten selvtillit, klønet mye.

Men gutta hadde tak på køben helt til daigo og rogne kom inn. Da satt køben inn grønkjær og tok over kampen mer. 4-3 var en markeringsglipp av dimensjoner.

Alt i alt er jeg veldig optimistisk hvertfall, selv om vi ikke fikk sett hva christianus eller daigo var gode for.

 

Takk for referat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på kampen:

 

Henning var stor. Meget meget stor!veldig sterk i duellspillet, rolig og elegant. midtbanen kom mer inn i spillet når hoff gikk opp og palmi overtok kanten. Hoff var alltid på farten og uromoment, veldig sterk. pontus også bra, liker å se IA på men mannen lagde jo to straffer (riktignok meget billige). Christianus imponerte på negativt vis, bare surra og spilte uten selvtillit, klønet mye.

Men gutta hadde tak på køben helt til daigo og rogne kom inn. Da satt køben inn grønkjær og tok over kampen mer. 4-3 var en markeringsglipp av dimensjoner.

Alt i alt er jeg veldig optimistisk hvertfall, selv om vi ikke fikk sett hva christianus eller daigo var gode for.

 

Var også på kampen, er ikke helt enig i vurderingen din.

 

Synes ikke det var noen tvil om at FCK var best i første omgang, før det jevnet seg ut i andre. Vil heller ikke si det ble noe mer overtak til FCK da Daigo og Rogne kom inn, og tvert i mot synes jeg de klarte seg brukbart. IA var jo ikke akkurat tryggheten selv på lørdag han heller..

 

Mot et FCK med toppet lag og som skal ut i en viktig kamp på torsdag synes jeg dette var veldig positivt, ikke minst sammenlignet med i fjor. Men tar man av de blaa brillene var det en fullt fortjent seier til et lag som pr. idag er et hakk bedre enn oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var også på kampen, er ikke helt enig i vurderingen din.

 

Synes ikke det var noen tvil om at FCK var best i første omgang, før det jevnet seg ut i andre. Vil heller ikke si det ble noe mer overtak til FCK da Daigo og Rogne kom inn, og tvert i mot synes jeg de klarte seg brukbart. IA var jo ikke akkurat tryggheten selv på lørdag han heller..

 

Mot et FCK med toppet lag og som skal ut i en viktig kamp på torsdag synes jeg dette var veldig positivt, ikke minst sammenlignet med i fjor. Men tar man av de blaa brillene var det en fullt fortjent seier til et lag som pr. idag er et hakk bedre enn oss.

 

Er det bare meg, eller var banen veldig liten? Veldig rart å se gutta ligge med begge firerene innenfor 20 meter i så lange perioder?

 

Jeg ser også at det ikke er nevnt her at Daigo hadde et meget godt plassert frispark fra 25 meter, som FCKs keeper såvidt fikk kroppen bak, i tillegg til et par hurtige mottak og avleveringer. Synes han så veldig spennende ut.

 

Ellers enig i at Henning var vår klart beste og at IA hadde en særs svak kamp. Og FCK vant fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FCK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...