Gå til innhold

Jeg blir dårlig..


kjakan
 Del

Anbefalte innlegg


...når jeg leser slikt vås i Dagsavisen:

"Den norske eliteserieklubben skal ha satt en prislapp på ikke mindre enn 8,2 millioner kroner på Andresen. Om den skotske klubben har så mye å slå i bordet med er usikkert. I tillegg er de tyske klubbene Borussia Dortmund, Eintracht Frankfurt og den engelske eliteserieklubben Everton alle interessert i nordmannens tjenester.

Andresen skal være interessert i å slå igjennom i England etter at hans overgang til Wimbledon i 1999 ikke ble en stor suksess. "

 

(Hvis det skulle være et snev av sannhet i dette og ikke tipp-et-tall-leken, håper jeg de har blandet krona med pund eller euro)

 

Iallefullefall får jeg jævlig vondt i magen og blir svimmel med en gang. Det er helt umulig å forestille seg de blaa uten Martin. Kan ikke noen si til disse "folka" at de får holde seg langt langt unna ellers sender vi de til satans svarte grav, eller Fosshaugane eller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...når jeg leser slikt vås i Dagsavisen:

"Den norske eliteserieklubben skal ha satt en prislapp på ikke mindre enn 8,2 millioner kroner på Andresen.

 

Da vil Stabæk sitte igjen med 4,1 mill etter at Gjelsten har fått sine 50%.

Tviler på at dette er tilfellet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...(Hvis det skulle være et snev av sannhet i dette og ikke tipp-et-tall-leken' date=' håper jeg de har blandet krona med pund eller euro)

']

 

8.2 mill kroner er 1 mill Euro, så de har nok bare tippet på en million Euro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Jeg blir dårlig..
×
×
  • Opprett ny...