Gå til innhold

Treningskamper


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Med ni stykker ute på landslagsoppdrag slår vi greit ett toppet Linderud/Grei 4-1.

Linnerud er delevis med i førsteomgang og tar også ledelsen. I tillegg har de to skudd som Marte får slått opp i tverlegger.

Saba scorer våre to første. På den andre lurer hun keeper både to og tre ganger før hun legger den til side i mål.

Tredje putter Kristy mens Caroline avslutter med ett utrolig frekt langskudd fra rundt 20 meter.

 

Kampen gikk forøverig over 3 * 30 min.

Pluss også til dommeren som klarte seg usedvanlig bra :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Noen som vet noe om treningskamp på tirsdag? Står i planen at det skal være kamp kl 18, men står ingenting på stabak.no (der står forøvrig ingen av kampene til kvinnelaget annet enn at Budstikka Cup er annonsert).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Møter Manglerud/Star på kunstgresset 18.00 i morgen. 16 stk. på trening i dag. Dekkerhus fikk seg en smell sist tirsdag, men skal visstnok være klar til helgen. Ellers var det vel Amelie, Kristy, Maiken og Toril som ikke var tilstede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Møter Manglerud/Star på kunstgresset 18.00 i morgen. 16 stk. på trening i dag. Dekkerhus fikk seg en smell sist tirsdag, men skal visstnok være klar til helgen. Ellers var det vel Amelie, Kristy, Maiken og Toril som ikke var tilstede.

 

 

7-1, grei gjennomkjøring

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Selv om det ikke står oppført i kalenderen har jeg fått bekreftet at det er kamp mot Linderud/Grei på kunstgresset i morgen. Blir kamp uten våre norske landslagsspillere med et mulig unntak av Ingrid Camilla Fosse Sæthre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen står oppført på stabak.no

Disse kampene uten landslagsspillerne er nesten de jeg prioriterer høyest. Det er da vi ser hva fremtiden har å by på.

Hvis SEXXES steker vafler og en annen tar med kaffe, så kommer jeg med påfyll til lommelerkene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Siden serieåpningen er flyttet blir det treningskamp mot Fløya fredag 1. april på Alfheim 16.30. Flyavgang 11.45 med retur 20.55 (SAS). Har booket tur, og er så "heldig" at jeg slipper å ta jobbfri.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan gikk det i dag? Dårlig timet barneselskap holdt meg borte, og dårlig oppdatert klubbhjemmeside har ingen nyheter utover at kampen skal spilles.

 

Edit : toppscorerlista forteller meg at vi fikk to mål...

 

Edit2 : fra svenskenes hjemmeside : "Tyvärr har vi lite förslitnings skador och sjukdom i truppen så det är en tunn trupp som i morgon sätter sig på bussen till Oslo." Deretter ramser de opp seks spillere som ikke er tilgjengelige - det er vel som laget vårt, omtrent?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan gikk det i dag? Dårlig timet barneselskap holdt meg borte, og dårlig oppdatert klubbhjemmeside har ingen nyheter utover at kampen skal spilles.

 

Edit : toppscorerlista forteller meg at vi fikk to mål...

 

Edit2 : fra svenskenes hjemmeside : "Tyvärr har vi lite förslitnings skador och sjukdom i truppen så det är en tunn trupp som i morgon sätter sig på bussen till Oslo." Deretter ramser de opp seks spillere som ikke er tilgjengelige - det er vel som laget vårt, omtrent?

 

Vi gikk dessverre på ett nytt tap 2-3 etter å ha ledet 2-0.

Gøteborg scorer 2-3 målet ett minutt før slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra første 20 hvor vi leder 2-0 etter mål av Katrine og Melissa. Deretter falt vi mange hakk, og personlige feil fører til at vi taper. K/G keeper var forøvrig av god klasse. Savner tryggheten bak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Istedet for å dra helt opp til Tromsø og møte adeccodasslaget Fløya, hvorfor kunne vi ikke invitert Røa over til Telenor Arena på en supercupfinale? (eventuelt hatt denne supercupfinalen sist lørdag, en uke før seriestart).

 

Da herrelaget endelig vat noe i -08 var vi jo kjappe med å få arrangert noe slikt. Det var da enkelt og praktisk siden vi hadde hall og motstanderen var lokal. De samme forutsetninger ville jo ligget til grunn her (hall og lokal motstand). Og det ville jo da blitt en treningskamp som faktisk hadde betydd noe (ikke mye, men hvertfall litt).

 

Noen som vet om man i det hele tatt har prøvd? Det skulle jo vært oss mot Røa to år på rad, så det hadde vel vært helt greit med et ekstra nabooppgjør med betydning?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Istedet for å dra helt opp til Tromsø og møte adeccodasslaget Fløya, hvorfor kunne vi ikke invitert Røa over til Telenor Arena på en supercupfinale? (eventuelt hatt denne supercupfinalen sist lørdag, en uke før seriestart).

 

Da herrelaget endelig vat noe i -08 var vi jo kjappe med å få arrangert noe slikt. Det var da enkelt og praktisk siden vi hadde hall og motstanderen var lokal. De samme forutsetninger ville jo ligget til grunn her (hall og lokal motstand). Og det ville jo da blitt en treningskamp som faktisk hadde betydd noe (ikke mye, men hvertfall litt).

 

Noen som vet om man i det hele tatt har prøvd? Det skulle jo vært oss mot Røa to år på rad, så det hadde vel vært helt greit med et ekstra nabooppgjør med betydning?

 

Støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Istedet for å dra helt opp til Tromsø og møte adeccodasslaget Fløya, hvorfor kunne vi ikke invitert Røa over til Telenor Arena på en supercupfinale? (eventuelt hatt denne supercupfinalen sist lørdag, en uke før seriestart).

 

Da herrelaget endelig vat noe i -08 var vi jo kjappe med å få arrangert noe slikt. Det var da enkelt og praktisk siden vi hadde hall og motstanderen var lokal. De samme forutsetninger ville jo ligget til grunn her (hall og lokal motstand). Og det ville jo da blitt en treningskamp som faktisk hadde betydd noe (ikke mye, men hvertfall litt).

 

Noen som vet om man i det hele tatt har prøvd? Det skulle jo vært oss mot Røa to år på rad, så det hadde vel vært helt greit med et ekstra nabooppgjør med betydning?

 

Kampen mot Fløya er en del av et forskningsprosjekt, og etter hva jeg har fått høre er det kun på Alfheim og Lerkendal man har utstyr til å gjennomføre dette. Derfor får man også turen dekket. Så mange andre alternativer hadde man vel heller ikke all den tid de andre lokale lagene skal spille seriekamper (kunne selvsagt spilt treningskamp mot Kolbotn, men det ville vel sett litt rart ut. I tillegg møtte man dem nylig).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har vi endelig klart å slå Fløya slå Alfheim.

Vinner 5-1 etter to scoringer av Kristy og Super Mario samt ett fra Melissa.

 

Rapportene melder om følgende startoppstilling:

Marte

Line, Trine, Siri, Bakke

Ida, Stine, Katrine, Kristy

Lise, Melissa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må komme med en liten korreksjon. Melissa scorte to, mens Kristy scorte et. Det skal dog sies at det var nærmest ferdigscoret, og dermed ble man forledet til å tro atdet var Kristys sitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Benyttede innbyttere: Mario, Mia, Maia,Ingrid Katrine(J16).

Var en bra 1. omgang, men i 2. omgang faller man noe selv om både Kristy og Melissa har hver sin store sjanse. Blir bedre etter reduseringen, og to mål av Mario på tampen. Det skal forøvrig nevnes at Fløya hadde med to gutter hvorav den ene var god, men også den andre styrket Fløya-laget (han ble byttet ut i pausen).

 

Marte viser veldig bra tedenser. Ikke altfor mye å gjøre, men bra i feltet, raske igangsetninger, og styrer forsvaret. Kristy er i kanonform, Melissa fortsetter å putte, men blir også mange ganger avvinket for offside (ikke ale var like riktige). En bra gjennomkjøring.

 

Ellers spilte man med masse utstyr på seg (belte, klokke). Dette for å gjøre diverse målinger. Håper på at noen av resultatene vil dukke opp.

 

Forøvrig 52 tilskuere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Korreksjon av korreksjon. Det var Kristy som scorte to, og Melissa bare et. Slik jeg egentlig oppfattet det, men ass. trener hadde oppfattet det feil. Han kan vel redde seg inn på at det var 1. april.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Man burde vel hatt en tråd for hvert år, men siden det ikke er gjort fortsetter jeg i denne.

 

Innendørsturnering i Bielefeld 14-15 januar. Lørdag fra kl 14, søndag fra kl 11.

 

http://www.frauenturnier.com/pdf/Plakat_2012.pdf

 

Spilles five-a-side, og såvidt jeg kan se skal også Arna/Bjørnar, Göteborg, Turbine Potsdam, samt fire tyske lag til være med. Kan bli morsomt, og ikke minst et behagelig avbrekk. Noen av oss husker jo hvor festlig det var i Hamburg med herrene for en ti års tid siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Stabæk - Røa søndag 12. februar kl. 11.00 på Kunstgresset

 

LdB Malmö - Stabæk Lørdag 18. februar kl. ??.?? i Göteborg

 

Kongsvinger - Stabæk (B-lag?) søn 26. februar kl. 14.00 i Kongsvingerhallen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Røa søndag 12. februar kl. 11.00 på Kunstgresset

 

LdB Malmö - Stabæk Lørdag 18. februar kl. ??.?? i Göteborg

 

Kongsvinger - Stabæk (B-lag?) søn 26. februar kl. 14.00 i Kongsvingerhallen

 

Vålerenga - Stabæk 5/2 kl 1900 eller 1930 - Vallhall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...