Gå til innhold

Treningskamper


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren...

 

 

Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix?

 

Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp??blink.gif

 

 

Skjønner at det kan se ut som en feil, men det er faktisk bare Kristy Moore som har byttet navn ph34r.gif

 

Dårlig gjort av henne.

 

We want Akerhaugen, Kristy Akerhaugen????

Dårlig rytme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren...

 

 

Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix?

 

Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp??blink.gif

 

 

Skjønner at det kan se ut som en feil, men det er faktisk bare Kristy Moore som har byttet navn ph34r.gif

 

Dårlig gjort av henne.

 

We want Akerhaugen, Kristy Akerhaugen????

Dårlig rytme!

-------------------------------------------------

 

Litt info.

 

Stabæk hadde med Sara Vold, Sara Zai, Mia Berdal, Martine Reina, Saba Soofi og Kathinka Søberg fra jenter junior elite denne kampen. Spillere som aldri har spilt på dette nivået, men mange unge og lovende spillere på gang i klubben.

 

Så vi gleder oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da puster jeg litt lettere ut over et tap. Dette virket jo mer som et forsterket 2. lag enn et 1. lag med mange rekrutter, og da er det jo faktisk Vaalerenga tre divisjoner over vaare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry, har ikke vært på nett de siste dagene.

Kampen er vel som forventet. Det viktigste nå er ikke at vi skal vinne alle kampene, men at alle får vist seg frem.

Sånn sett fint å møte VIF som var hakket bedre enn våre (som forventet)

 

Neste års årsmøte i SS skal ikke kollidere med treningskamp :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kamp i morgen mot Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb kl. 17.30!

Noen, bortsett fra meg som skal?

 

 

Ja håper det kommer noen. Har tenkt å varme opp på Martins fra sånn ca kl 1500 kommer det fler innom?

 

 

Jeg skal også få med meg kampen..og jeg håper vi blir mange som også støtter jentene på treningskamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord.

Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS.

 

Hyggelig om mange møter, det fortjener de.

 

Ordner du noen flagg/bannere Bjørn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord.

Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS.

 

Hyggelig om mange møter, det fortjener de.

 

Ordner du noen flagg/bannere Bjørn?

 

 

 

 

Ikke møter du opp og ikke ber du om oppdatering. Dust, men vi ses vel på torsdag?

Noterte meg ellers en med LSK-skjerf på tribunen.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord.

Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS.

 

Hyggelig om mange møter, det fortjener de.

 

Ordner du noen flagg/bannere Bjørn?

 

Jeg ordnet flagg og banner..as usual Bendix B)

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord.

Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS.

 

Hyggelig om mange møter, det fortjener de.

 

Ordner du noen flagg/bannere Bjørn?

 

 

 

 

Ikke møter du opp og ikke ber du om oppdatering. Dust, men vi ses vel på torsdag?

Noterte meg ellers en med LSK-skjerf på tribunen.

Den eneste dusten her er vel han som ikke klarte å sende SMS :P . Og en annen ting, jeg skulle egentlig vært i Sandefjord på lørdag og sett kamp søndag. Men endret planene for å selge sesongkort på lørdagen. Hadde du gjort det for meg hadde jeg fått sett kampen.....dummenikken selv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord.

Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS.

 

Hyggelig om mange møter, det fortjener de.

 

Ordner du noen flagg/bannere Bjørn?

 

 

 

 

Ikke møter du opp og ikke ber du om oppdatering. Dust, men vi ses vel på torsdag?

Noterte meg ellers en med LSK-skjerf på tribunen.

Den eneste dusten her er vel han som ikke klarte å sende SMS :P . Og en annen ting, jeg skulle egentlig vært i Sandefjord på lørdag og sett kamp søndag. Men endret planene for å selge sesongkort på lørdagen. Hadde du gjort det for meg hadde jeg fått sett kampen.....dummenikken selv

 

Vel, du skrev at du skulle be om oppdateringer, og det gjorde du ikke. Lørdag ordnet jeg andre ting som er Stabæk-relaterte.

 

Og til ære for vår første målscorer mot Lillestrøm:

 

http://www.youtube.com/watch?v=CES5dCj-5PY

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treningskampen mot Manglerud Star var satt opp søndag 7.mars.

 

 

 

Ny tid den kampen:

Tirsdag 2.mars kl.18.00 på Nadderud nye kunstgress

 

 

 

 

Har vi spillere nok til å stille lag den dagen? Er vel ni spillere på landslagsoppdrag, og i tillegg er sikkert et par skadet også. Det blir vel fort et juniorlag i denne kampen da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


StabækLars, det mantraet blir litt spesielt med tanke på at dere deler den rekorden med Donn og Linderud/Grei, meg bekjent.

 

Og dere deler den med alle andre enn Kolbotn (og evt. Fløya)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå roter jeg. Vi har jo slått Linderud/Grei. Ellers har du rett, geirti. Men det er da ikke Røa som skryter av å aldri ha tapt mot noen? :P

 

 

 

Du prøver å dra et poeng av at vi er i klasse med Donn når vi "skryter" av aldri å ha tapt for dere. Jeg bare poengterer hvor meningsløse slike klasser blir. Vi er bedre enn dere, uten sammenligning :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...