Gå til innhold

Women's Champions League


gufa
 Del

Anbefalte innlegg


Potsdam best i verden, sludder.

Vi har aldri tapt mot Potsdam.

CL er oppskrytt. Unntaket er hvis SFK kommer i finalen i....2012 må det vel bli.

Den finalen går på Old Trafford.

Har aldri vært der, men med SFK i finalen...... 5.000 blaa på tribunen ahhhh

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Potsdam best i verden, sludder.

Vi har aldri tapt mot Potsdam.

CL er oppskrytt. Unntaket er hvis SFK kommer i finalen i....2012 må det vel bli.

Den finalen går på Old Trafford.

Har aldri vært der, men med SFK i finalen...... 5.000 blaa på tribunen ahhhh

 

Old Trafford ja. Med mulighet for det vet jeg nok om en som kommer til å signere ny kontrakt :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Potsdam best i verden, sludder.

Vi har aldri tapt mot Potsdam.

CL er oppskrytt. Unntaket er hvis SFK kommer i finalen i....2012 må det vel bli.

Den finalen går på Old Trafford.

Har aldri vært der, men med SFK i finalen...... 5.000 blaa på tribunen ahhhh

 

Du, som er såpass rutinert, burde vite at det ikke er lurt å skrive på forumet i fylla? wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Potsdam best i verden, sludder.

Vi har aldri tapt mot Potsdam.

CL er oppskrytt. Unntaket er hvis SFK kommer i finalen i....2012 må det vel bli.

Den finalen går på Old Trafford.

Har aldri vært der, men med SFK i finalen...... 5.000 blaa på tribunen ahhhh

 

Du, som er såpass rutinert, burde vite at det ikke er lurt å skrive på forumet i fylla? :blink:wink.gif

Du mente vel å skrive i fylla i arbeidstiden :blink:

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge rapportene fra Siri (da hun Siri som faktisk har spilt i VM), var Røa dårlige, og ikke Potsdam gode. Problemet til Røa (dårlige fram til seriestart) sliter jo ikke Stabæk med, så dere har en anstendig sjanse.

 

Om dere vinner serien i år, da. Det gjenstår å se.

 

 

 

Du har rett, det er ikke helt bombesikkert. Enda. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge rapportene fra Siri (da hun Siri som faktisk har spilt i VM), var Røa dårlige, og ikke Potsdam gode. Problemet til Røa (dårlige fram til seriestart) sliter jo ikke Stabæk med, så dere har en anstendig sjanse.

 

Om dere vinner serien i år, da. Det gjenstår å se. 

Du har helt rett. Røa er stort sett aldri gode på vinteren, hard bane osv.

De er litt vestkantfruer som må ha topp forhold for å spille bra, ellers blir det litt tafatt og "sutrete" :P Røa skal egentlig ha cred for primadonnanykkene.

 

Dvs at Røa fort kan være meget gode i serien selv om vi slo dem klart i vinter.

Jeg tror serien i år blir jevn og at antall "stang ut" kamper må reduseres for å ta hjem seriegullet.

 

Det hadde jo vært supert å spille cupfinale på hjemmebane i TA. Det har jeg bare opplevd med bandylaget på plassen tidligere :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vestkantfruer? Har du noen gang vært på Røa? I motsetning til, tja, Bærum, er ikke Røa nevneverdig vestkant. Da hadde de aldri hatt et topplag i kvinnefotball. Dessuten er vel Kristine Edner Wæhler (trapper ned  :o) den eneste på laget fra Røa, dessverre. 

 

Geirti, jeg liker innstillingen din. Her har du ikke lært en millimeter siden i fjor. :D

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vestkantfruer? Har du noen gang vært på Røa? I motsetning til, tja, Bærum, er ikke Røa nevneverdig vestkant. />

 

 

 

 

Nå begynner jeg nesten å lure på om du noen gang har vært på Røa også ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er jo på østkanten i Bærum.

At det er litt vest for Røa er helt irrelevant :P:blink:

Bra du ikke mener det er så fint (vestkant) på Røa du heller.

Røa er et høl på vei til Holmenkollen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da ble det 5-0 til damene fra Potsdam i returkampen også ja.

 

Røa hang bra med den første halvtimen. Deretter ble det mer og mer Turbine Potsdam, og utover i 2. omgang ble det mildt sagt pinlig. Thorsnes som stopper kan jeg egntlig tenke meg mot oss også. Spiller Røa slik mot oss er det en drømmekamp for Kristy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke det, du. Sannsynligvis blir Ingrid Søndenå (J19-kamp, tap der også) eller Gunhild Herregaarden (skadet) plassert der, eventuelt 3-4-3.

 

 

 

 

PS: Riktignok forlot jeg Røa før du forlot bleiene, BelgiskBlaa, men jeg har en viss erindring av hvordan Røa er. Røa er for eksempel et lag som har spilt seg gjennom alle divisjonene. Laget ditt brukte en annen fremgangsmåte til Toppserien. ;)

Endret av Two can play that game
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Livet er herlig, dere!

og som du nevnte i pres. av den nye SFK sangen på Kick-Off. Det er digg å glede seg over andres elendighet.

Røa har vunnet mye akkurat som RBK. Kanskje derfor jeg alltid håper at disse lagene sliter litt.

Lurer på om jeg skal ta en liten GT, bare sånn for å markere ;)

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Livet er herlig, dere!

og som du nevnte i pres. av den nye SFK sangen på Kick-Off. Det er digg å glede seg over andres elendighet.

Røa har vunnet mye akkurat som RBK. Kanskje derfor jeg alltid håper at disse lagene sliter litt.

Lurer på om jeg skal ta en liten GT, bare sånn for å markere ;)

 

Fikk du ikke nok av det på lørdag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Livet er herlig, dere!

og som du nevnte i pres. av den nye SFK sangen på Kick-Off. Det er digg å glede seg over andres elendighet.

Røa har vunnet mye akkurat som RBK. Kanskje derfor jeg alltid håper at disse lagene sliter litt.

Lurer på om jeg skal ta en liten GT, bare sånn for å markere ;)

 

Fikk du ikke nok av det på lørdag?

Nix

Når smaker en GT best?

Hver gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Olympique Lyonnais og Turbine Potsdam spiller finale i kveld 20.30 for de som skulle ha interresse av å se hva som venter om et par år. Lyon har jo også tre norske spillere i stallen. Kampen ledes av den ikke ukjente finske dommeren Kirsi Heikkinen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Olympique Lyonnais og Turbine Potsdam spiller finale i kveld 20.30 for de som skulle ha interresse av å se hva som venter om et par år. Lyon har jo også tre norske spillere i stallen. Kampen ledes av den ikke ukjente finske dommeren Kirsi Heikkinen.

Noen som vet hvaslags kanaler kampen går på??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlovsen er vel første nordmann som har rotet bort en CL-finale??

 

Det kan vel stemme. John Arne Riise har også bommet i en CL-finale, men endte med seier. John Carew har opplevd det motsatte. Han scoret i straffekonken, mens laget hans tapte.

 

Derimot har jo Per Edmund Mordt rotet bort en plass i finale (riktignok før det ble hetende CL) med sin legendariske miss i straffekonken for IFK Göteborg mot Barcelona.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men fy f****************. Sämsta matchen jag sett på länge! dry.gif

 

Skal jeg tolke det dithen at jeg ikke trenger å se på kampen i opptak? Kom hjem og fikk akkurat til straffekonken, men har tatt opp hele kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men fy f****************. Sämsta matchen jag sett på länge! dry.gif

 

Skal jeg tolke det dithen at jeg ikke trenger å se på kampen i opptak? Kom hjem og fikk akkurat til straffekonken, men har tatt opp hele kampen.

 

 

Det vil i så fall være 2 timer du aldri får igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men fy f****************. Sämsta matchen jag sett på länge! dry.gif

 

Skal jeg tolke det dithen at jeg ikke trenger å se på kampen i opptak? Kom hjem og fikk akkurat til straffekonken, men har tatt opp hele kampen.

 

Første omgang var ganske bra, bortsett fra ti åpningsminutter med stillingskrig. Utover i andre omgang derimot blir spillerne fullstendig grepet av alvoret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Women's Champions League
×
×
  • Opprett ny...