Gå til innhold

Katrine Pedersen


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Landslaget betyr intet. Det er kun Stabæk som er viktig (for meg).

Det er jo i utgangspunktet hyggelig at vi har herrer og kvinner på landslag rundt om kring, men for meg er landslaget mer et sted spillerne kan bli skadet.

 

Send Berntsen til NAV, der hører han hjemme. Han og PFO er sav amme ulla. Ynkelige idioter uten sosiale antenner som ikke klarer å være en del av et fellesskap. :angry:

 

Med Lise K. og Røa jentene hadde vi valset over Danmark

Hilsen besserwisser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vi (merker at du skriver vi om landslaget selv om du ikke bryr deg). Et par av Røa-spillerne som er borte er vel også forsvarsspillere, og det var vel en del tabber der mot Danmark (nå scoret man ikke heller, så var vel ikke all verden der heller). De Røa-spillerne som nå er på landslaget er jo spillere som til tider har slitt benken på klubblaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vi (merker at du skriver vi om landslaget selv om du ikke bryr deg). Et par av Røa-spillerne som er borte er vel også forsvarsspillere, og det var vel en del tabber der mot Danmark (nå scoret man ikke heller, så var vel ikke all verden der heller). De Røa-spillerne som nå er på landslaget er jo spillere som til tider har slitt benken på klubblaget.

Viktig å si "vi" uansett hvor viktig man mener landslaget er.

Hadde jeg jobbet i ukebladene VG eller Dagbladet derimot; der gjelder VI vinner og DE taper.

 

Nå er vi langt utenfor tema til denne tråden, sorry

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Tråden er ikke stengt for meg i hvertfall.

 

OK. Ser at Rich har åpnet den. Da er det bare å komme med skryt av Toppseriens beste spiller :)

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Skal starte for Danmark mot Skottland (uffda) ikveld, og er selvsagt kaptein. Maiken starter også. Positivt at de er spilleklare så får vi krysse fingerne for at de ikke får skader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Anføreren takkede de frivillige

 

 

Kom over denne i jakt på utenlanske skriverier om STB. Fortjente absolutt å bli delt.

 

"De frivillige i Stabæk er uundværlige for at holde gang i vores kampe. Til en hjemmekamp er der 30 frivillige i sving, der arbejder med alt fra at være kontrollører til at sælge pølser. De møder ind flere timer før kampstart og går først hjem længe efter stadionlyset er slukket," fortalte Katrine, der tilbage i november gav en stor tak til de frivillige, da Stabæk vandt det norske mesterskab .En af de frivillige kom i løbet af aftenen hen og gav Katrine et ordentligt knus og var lykkelig over, at hun huskede at takke dem:

 

"Selvfølgelig skal de have en tak, men jeg havde indtil da slet ikke tænkt over, hvor meget et TAK betyder. Jeg fortryder i dag, at jeg ikke har takket alle de frivillige, jeg har mødt, for lige præcis det arbejde de har udført hver især. Uden de frivilliges indsats var der ingen fodboldkampe. De kommer for os fodboldspillers skyld, for klubbens skyld. De fortjener anerkendelse og respekt. Trænere og spillere kommer og går - foreningen og de frivillige består. De er fundamentet og kulturbærerne i klubberne," sagde Katrine Pedersen."

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Katrine Pedersen
×
×
  • Opprett ny...