Gå til innhold

De andre lagene


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Her er har man problemet som dukker opp når det er for mange gode spillere. Huse er vel forsåvidt en spiller man kunne tenkt seg, men hvis dette gir et riktig bilde av henne så er man jo skeptisk. Vi har vel opplevd dette på herrelaget også uten at jeg skal nevne navn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er har man problemet som dukker opp når det er for mange gode spillere. Huse er vel forsåvidt en spiller man kunne tenkt seg, men hvis dette gir et riktig bilde av henne så er man jo skeptisk. Vi har vel opplevd dette på herrelaget også uten at jeg skal nevne navn.
Det ekstra skremmende er at hun spilte 30 minutter av cupfinalen og alle kampene før det. Ikke engang Lene Mykjåland har spilt så mye som Huse. Be warned.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er har man problemet som dukker opp når det er for mange gode spillere. Huse er vel forsåvidt en spiller man kunne tenkt seg, men hvis dette gir et riktig bilde av henne så er man jo skeptisk. Vi har vel opplevd dette på herrelaget også uten at jeg skal nevne navn.
Det ekstra skremmende er at hun spilte 30 minutter av cupfinalen og alle kampene før det. Ikke engang Lene Mykjåland har spilt så mye som Huse. Be warned.

 

Dette minner litt om Rekdal som ble plassert på benken mot Mexico under USA-VM i 94 etter å ha vært den eneste som hadde spilt samtlige kvalikminutter.

Logikken er vel kanskje litt rar; jeg har spilt mest til nå, så det er klart jeg skal spille...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Quoter fra tråden om Womens Champions League:

 

Siri Nordby har livstidskontrakt med oss.

 

Mine sikre kilder sier at Siri vil gå til Øvrevoll Hosle, som nettopp har rykket opp til tredjedivisjon. Dette er fordi hun vil hjelpe til med ØHILs satsning på damefotball. Hun har nemlig sterke bånd til klubben, og broren hennes, Sverre Nordby, er daglig leder, initiativtaker til jentesatsningen og trener for damelaget. Så jeg ville ikke vært for sikker på at Siri spiller for dere neste sesong. Så vidt jeg forsto det hadde hun egentlig tenkt å bytte klubb ganske fort etter denne sesongen, men nå som Røa er videre i CL venter hun.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Quoter fra tråden om Womens Champions League:

 

Siri Nordby har livstidskontrakt med oss.

 

Mine sikre kilder sier at Siri vil gå til Øvrevoll Hosle, som nettopp har rykket opp til tredjedivisjon. Dette er fordi hun vil hjelpe til med ØHILs satsning på damefotball. Hun har nemlig sterke bånd til klubben, og broren hennes, Sverre Nordby, er daglig leder, initiativtaker til jentesatsningen og trener for damelaget. Så jeg ville ikke vært for sikker på at Siri spiller for dere neste sesong. Så vidt jeg forsto det hadde hun egentlig tenkt å bytte klubb ganske fort etter denne sesongen, men nå som Røa er videre i CL venter hun.

Forsåvidt. Hun har vel holdt med Ø/H i en liten evighet. Poenget er at hun neppe ikler seg blaatt.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mine sikre kilder sier at Siri vil gå til Øvrevoll Hosle, som nettopp har rykket opp til tredjedivisjon. Dette er fordi hun vil hjelpe til med ØHILs satsning på damefotball. Hun har nemlig sterke bånd til klubben, og broren hennes, Sverre Nordby, er daglig leder, initiativtaker til jentesatsningen og trener for damelaget. Så jeg ville ikke vært for sikker på at Siri spiller for dere neste sesong. Så vidt jeg forsto det hadde hun egentlig tenkt å bytte klubb ganske fort etter denne sesongen, men nå som Røa er videre i CL venter hun.

Budstikka har også skrevet at det står mellom ØHIL og Røa for henne neste sesong. Vanskelig å forstå at hun ikke ser på Stabæk som et alternativ til Røa når hun er fra området (hun bor på Stabekk ifølge Budstikka-artikkelen).

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mine sikre kilder sier at Siri vil gå til Øvrevoll Hosle, som nettopp har rykket opp til tredjedivisjon. Dette er fordi hun vil hjelpe til med ØHILs satsning på damefotball. Hun har nemlig sterke bånd til klubben, og broren hennes, Sverre Nordby, er daglig leder, initiativtaker til jentesatsningen og trener for damelaget. Så jeg ville ikke vært for sikker på at Siri spiller for dere neste sesong. Så vidt jeg forsto det hadde hun egentlig tenkt å bytte klubb ganske fort etter denne sesongen, men nå som Røa er videre i CL venter hun.

Budstikka har også skrevet at det står mellom ØHIL og Røa for henne neste sesong. Vanskelig å forstå at hun ikke engang vurderer å spille på Stabæk når hun er fra området (hun bor på Stabekk ifølge Budstikka-artikkelen).

 

Sånn rent bortsett fra at hun har spilt 14 sesonger i Røa. Avstanden Stabekk-Røa er jo ikke akkurat skremmende stor heller. Så jeg skjønner veldig godt henne. Enten bli i Røa eller gå tilbake til moderklubben. Det er vel egentlig slikt man pleier å gi spillere kred. for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det og det faktum at hun er den spilleren i Røa med flest kamper (leder med omtrent 8 på Kristine Edner) og dermed i stor grad ER Røa. Akkurat som Lise Klaveness ikke kommer til å gå motsatt.

 

Litt meningsløs debatt. Siri Norby er rett og slett ikke aktuell for Stabæk. Uansett hva hun selv evt. måtte ønske

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

LSK Damer eller hva det nå er de heter, i alle fall de som tidligere het Team Strømmen har fått nye trenere, uten at det er noe dramatikk i det. De tidligere har gitt seg, noe de kungjorde for en god stund tilbake.

Som Hovedtrener er ansatt Ranveig Karlsen. Hun har vært trener i 20år de 4 siste for LSK Gutter, der hun har delt på hovedtrener ansvaret sammen med Rune Larsen, som blir ny assistent trener. Her er det interne omrokeringer, så da har de allerede høstet frukter av sammenslåingen med LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du mener: Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotball Klubb *knis*

 

LSKKFK mener jeg er en ganske vanskelig forkortelse å huske. La oss heller sette bokstavene alfabetisk: FKKKLS - KKK-Supportere Fra Lillestrøm - mye enklere :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Donn skal ha en irsk spiss og en finsk keeper på prøvespill. Begge med landslagserfaring. Det kan i det minste gjøre at laget ikke blir et like stort slaktoffer som Fortuna tildels var i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Una Nwajei tilbake til Amazon etter et år i det som tidligere het Team Strømmen. Betyr jo at LSKKFK svekkes noe samtidig som kanskje Amazon greier å score noen mål. Det skulle være en grei overgang sett med Stabækøyne, og betyr kanskje at det ikke er den store troen på LSKKFK.

 

Legger ellers merke til at ryktene her på forumet fort kommer med på det internasjonale forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stine Frantzen forlater Fløya, og drar tilbake til Medkila. Skal vel neppe ha så mye å si for Fløya i forhold til forrige sesong siden Frantzen stort sett har slitt med skader/sykdom. Skulle hun derimot holde seg frisk neste sesong bør Medkila absolutt være en klar opprykkskandidat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trondheims/Ørn sliter økonomisk, og ser ut til å være på god vei ned (mulig detter er en grunn til at terminlisten ennå ikke har kommet). At man kan kjøpe en date med spillerne ser heller ikke ut til å hjelpe, kun en av spillerne har fått bud på seg (så kan man jo undre seg over hvem det er).

 

Hva skjer om Ørn blir flyttet ned. Mest sannsynlig vil noen av de beste spillerne forsvinne. Hvor drar de? Det virker jo som det ikke blir til oss, og det kan jo føre til at våre konkurrenter blir styrket ved at spillerne drar dit. Sånt sett er det kanskje greit at Ørn beholder plassen. Jeg lurer jo på hva som foregår i Trondheim, ser jo ut som ingen bryr seg, og dessverre er vel ikke det så overraskende heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lene Mykjåland går til Washington Freedom, men spiller for Røa i CL kampene mot Potsdam 10 og 17 mars.

 

Vel dette er i alle fall ikke dårlig nytt for oss Stabæk supportere, Lene kommer nok Røa til å savne. Nå har hun jo spilt noen år i Røa, så dette er henne vel undt, i alle fall er det min mening :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er klart det er henne vel undt. Hun har vært med på å vinne cupen tre ganger og serien tre ganger. Det blir ikke mindre irriterende av den grunn. At hun måtte dra til laget til hun "%#¤"#¤%#¤% Sonia Bompastor. Det ble i hvert fall ikke Los(er) Angeles Sol, da. Det får bli en trøst.

 

Skal man trekke noe positivt ut av Sola, Wiik, Lene og muligens Huse, er det vel at det kan medføre at vi ikke blir like "skotske" (alternativt spanske) i Toppserien, og at andre lag kan få nærmet seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette betyr vel at vi også kan se langt etter å ta over Thorsnes :(

 

Det er vel egentlig helt greit. Jeg vil beskrive det som på grensen til kvalmt å knabbe toppspillere fra den eneste konkurrenten. Kynisk og klokt, kanskje, men samtidig uggent som kald karsk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

De andre lagene
×
×
  • Opprett ny...